Žiadna rarita to nie je, oblúk s polomerom 1100 metrov na necelých 47 metroch nie je nič strašné, fotka je urobená veľkým zoomom, ktorý extrémne skracuje vzdialenosti. Návrhová rýchlosť v oblúku je 50 km/h.
To viem,ja len ci sa nevie nieco nove v tejto suvislosti,lebo som si vsimol,ze na Sturovej samozrejme je natiahnute trakcne pre Elektricky,ale vsimol som si aj delic na trolejbusy tak ci nahodou..hoc je pravda.ze droty mozu byt qj bez toho nakolko su reci a reci?
inak dnes som sa pohyboval na niznych kapustnikoch a trat co vedie z jazera na vss by si uz znova zasluzila podbit su tam prepadnutia a vlny. to by vsak asi vo vedeni dpmk musel byt niekto schopny kto by sa o aj zaujimal o udrzbu trati. takymto sposobom nam tie "nove" a "novsie" trate dlho nevydrzia
Zrejme si myslel "odbočovať na Kuzmányho"...
To mi napadlo ako prvé, že dôvod bude zrejme v prejazdnom profile/vybočovaní vozov. Prečo sa to ale rieši takýmto d3bilným retardérom na trojmetrovom úseku, keď križovatka je viac než 50 metrov ďaleko? A znova sa dostávame k otázke, ktorú som napísal na samomom začiatku - To vážne nešlo inak?
Neviem, či pre tram - trainy neplatí aj iný prejazdný profil ako pre bežné električky. To môže byť dôvod podobných "zhovadilostí" ako tie "vlnité" ostrovčeky na stanici.
Hej, Dúha si len tak to esíčko vymyslela. ?
A čo tak preto, aby voz, ktorý bude odbočovať na Štúrovú neohrozil vozidlá prichádzajúce od Steel arény?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
P1X3L3310