Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Pali_KE #77062:
Informuje o odklone cez Prešovskú. To hlásenie tam je spustenia posledných zmien.
Reakcia na: 110mat110 #77061:
Aj ja som dnes bol prekvapený, 71tka na Ružovej zahlásila "nasledujúca zastávka : Krajský súd, potom pokračuje cez: Námestie osloboditeľov a: Lingov".
Dnes som bol velmi milo prekvapeny. 25ka pred SOSA zahlasi ze linka pokracuje obchadzkou cez Moyzesku
KONEČNE ďalší dôvod na predlženie stavby? . Že by naschvál☠
Reakcia na: veteran #77058:
Určite sa to dá využiť na ďalšie výhovorky...?
Reakcia na: Tatranka #77054:
Niečo ako samovypálenie Reichstagu?
Reakcia na: mi.v #77056:
Dnes podvecer okolo 6
Reakcia na: Tatranka #77054:
kedy sa to stalo?
Reakcia na: monoblok #77052:
Remeta: " Spozdenie termínu odovzdania stavby o štyri mesiace, spôsobilo vykoľajenie a následná zdĺhavá oprava podbíjačky firmy ZUE..." ?
Reakcia na: monoblok #77052:
fiiiha...?
nic budeme to tolerovat jako vzdy
Reakcia na: master5228 #77049:
V zásade súhlas. A čo s tým teda urobíme? ?
Reakcia na: S499.1023 #77048:
Pardon, pomýlil som si roky.. Mníchov od 1985 do 1987 špekuloval nad novým vozidlom a vyrobilo sa 100% NP, ktoré jazdilo od 1990... Nič to na veci nemení 🙂

Každopádne - Aj Flexity má viac NP časti a hlavne, širšiu uličku a lepšie riešený interiér... Tak či tak, 100% NP (alebo so schodíkom pred kabínou ako v BA) je trend, to nikto nepoprie (rovnako ako klíma..) a preto je namieste tvrdiť, že sme zaostalí a to o 25 rokov 🙂
Reakcia na: master5228 #77043:
V roku 1985 v Mníchove žiadna električka bez jediného schodu nejazdila, ba ani neexistovala. Neuberaj roky.
A aj keď s tebou vo všeobacnosti súhlasím, nie je pravdou, že "v 21. storočí nie je štandardom prekonávanie schodov". Najpredávanejšou električkou v Európe je Bombardier Flexity Classic, čo je 70% NP vozidlo (Drážďany NGT D12DD, Lipsko NGT-12LEI atď.).
A myslím, že v tom, koľko kto videl západu, by som sa s tebou mohol porovnávať.
Reakcia na: monoblok #77044:
Netrep kökötiny.
Reakcia na: veteran #77045:
Podkovu na Mercedese?
Reakcia na: 110mat110 #77038:
Musia tam byť, lebo je to Taškentwagen. Tak, ako máš na mercedese podkovu, na audine štyri prepletené kruhy, presne tak máš v Taškentwagene schody, hrby a podesty. A presne toto nám všetci závidia a je to krásny pocit ?

Mimochodom, niečo o povelových vysielačkách:

„Do autobusov neboli kúpené, ale akonáhle skončí dodávka električiek, tak zvažujeme, že sa k tomu vrátime. Softvérovo je to už pripravené. Nevylučujeme, že to bude aj v nových autobusoch.“

Bude to tak, ako so sedadlami v Taškentwagenoch? Prečo sa zrazu chcú k tomu vrátiť a prečo až teraz, keď sa o to začnú zaujímať médiá? Alebo nechcú a týmto ich len odbili? Ako sa písali požiadavky na súťaž, že sa tam takáto bežná vec nedostala? A zrazu ju už treba?

Aspoň vidieť, do akého hlbokého suterénu sme spadli a že zákazník (cestujúci) je len nejaká fiktívna bytosť, v horšom prípade len číslo do štatistiky ?
Aj v metre musia prekonat sirsiu medzeru, kde moze cloveku zapadnut noha ak zle stupi, ale nevidiaci to zvladaju a pomozu nevidiacim nastupit. Ked nevidiacemu niekto povie, kam si ma sadnut a upozorni ho na mensi schod, tak s nim skutocne nema ziadny problem. Snad najnovsie co sa robi je, ze prichodziu linku hlasi oznacnik na zastavke, ale to nemusi vsade fungovat resp ten system trochu blbne, co som videl ukazky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.