Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zasa dačo o absolútne najmodernejších električkách:
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7911777/kosicki-nevidiaci-schody-v-novej-elektricke-su-strme.html

„Stopercentne bezbariérové vozidlá by nás stáli neporovnateľne viac.“

Fúha, už len takáto strohá výhovorka? Kde sú ódy o tom, aké moderné technológie to má? Nič, len takto?Byť novinárom, okamžite kontrujem protiotázkou, koľko nás stáli zbytočné elektrobusy a čo všetko za ich cenu mohlo byť. Na toto sa už ale žiadna sprostá výhovorka vymyslieť nedá... ?
Reakcia na: Author #77026:
A čo Prešovská len v jednom smere? Bývať na spodku Furče a pracovať niekde na Prešovskej, tak preklínam podnik do konca výluky, a ani si nenabijem mesačník a chodím pešo keďže je to rýchlejšie ako dookola...
Reakcia na: N/A #77029:
Vdaka za postreh. CP 12 zohladnuje stav s obchadzkou okolo Krajskeho sudu (bola upravena jazdna doba), ale aj s obnovenou zastavkou Slovensky rozhlas. Pri tvorbe CP sa zrejme pocitalo s otvorenim Postovej v povodnom termine.
Ahojte. Komu mám napísať, že v CP L12 je chyba. V cp je uvedené, že stojí na zastávke "Slovenský rozhlas" popri tom po zastávke Hlavná pošta ide priamo cez Alžbetinu ul. do Barce? Drobná chyba ale pre informovnosť cestujúcej verejnosti dosť dôležitá. Ďakujem.

http://imhd.sk/ke/cestovny-poriadok/linka/12/smer/Sebastovce/zastavka/Slovensky-rozhlas/209715378195.html
Reakcia na: Yogi616 #77027:
Ano. Snad sa to nebude hlbkovo rozkopavat
Predpokladám, že po sprejazdnení križovatky na Poštovej, dôjde k uzavretiu križovatky pri Športovej hale. Čo sa vlastne bude na tejto križovatke meniť? Oblúky v trase "tram-train" a výhybky?
Reakcia na: Iv #77016:
Zvazovala sa aj 71 cez Moyzesku. Avsak ziadne priame spojenie KVP, klastoru s NO sa javilo byt vacsie riziko ako malo atraktivny interval v spojeni Mlynskej basty s Furcou. A pripadny kapacitny problem Mier>Furca v odp.spicke je riesitelny intervalovo.
Reakcia na: myslavcan #77023:
Za normalnych okolnosti ano... Ale teraz?
Reakcia na: 110mat110 #77022:
Ten Rektorát máš ako Mlynskú baštu/Vodnú/Jakabov palác; väčšina ti prejde radšej na NO...podobne to je s 36, väčšina ľudí pôjde radšej na NMM ako na Rozhlas

+ prestup Dom Umenia do Auparku je dosť smiešny a povedzme keby sa odklonila 71 cez Moyzesovu, tak obyvatelia horných ulíc KVP (čo je povedzme 7 000 - 12 000 ľudí) nemajú ani jednu linku na NO, avšak na NMM majú interval za ktorý by sa linka metra C v Prahe nemusel hanbiť, pričom tam už ani nie je koho voziť (vidno to na tom že NMM nie je tak frekventovaná zastávka pre 19 a 36 ako NO pre 71 a 72)
Reakcia na: 110mat110 #77022:
Mať 3 nosné linky spájajúce KVP a NMM a oproti tomu len jednu na NO. Myslím, že to by bol dosť nepomer.
Reakcia na: Yogi616 #77021:
Kto cestuje na NO? Ti co idu do centra, na stanicu, alebo prestupuju. Do centra mas rovnako daleko ako z Rektoratu UPJS, ti co prestupuju si prestupia na Dome Umenia a tam si prestupia aj ti, co by sli na stanicu/do auparku. Jediny problem ostane prestup smer juzna trieda.
Reakcia na: Iv #77019:
Podľa mňa má dosť ľudí cestujúcich zo smeru KVP/Terasa ako cieľovú zastávku NO. Ono sa to tam vlastne láme. KVP/Terasa využívajú 71+72 po NO, stamať už väčšinou Mier/Furča. Tam je jedna z najväčších výmen cestujúcich.
Znova sa pýtam, či je v pláne odladenie aplikácie, pretože je večne nestabilna a vkuse padá. Bolo tu uvedené, že niekedy na jar, no leto je už v plnom prúde. ?
Reakcia na: tbus #77017:
Koľko ľudí môže mať ako cieľovú zastávku NO? Prestúpiť sa dá na všetky linky na súde alebo dome umenia, a centrum je dostupné aj z iných zastávok....presmerovanie cez prešovskú, a len jedným smerom, druhým bez akejkoľvek náhrady, to je snáď lepšie?
Reakcia na: 110mat110 #77015:
..ale veľa ľudí ide aj k upjš,šrobárku a podobne, preto si myslím že jedná električková linka tým smerom by potom nebola na škodu, navyše ak má byť prvá zastávka na Kuzmánke posunutá ďalej. A keďže nová linka je asi nereálna, preto by som uvažoval o presmerovaní už existujúcej (25ka sa samozrejme vráti späť)
Reakcia na: Iv #77016:
71 je takto riesena najma kvoli NO, presmerovanie cez moyzesku by bol mozno vacsi risk, ako odrezanie polovice spojov z mieru... robit pokusy na cestujucich nechce nikto a kazde riesenie ma plusy aj minusy
Reakcia na: romeo #77014:
Kľudne aj 71ka /aj N71/ mohli premávať cez Moyzesovu....urobiť druhú vetvu 17ky po eurobus, a zachádzku niektorej eNky k bašte - prestup smer Furča....
Reakcia na: romeo #77014:
Vela ludi chodi na TUKE alebo do oblasti centra. Tym je vlastne jedno ci chodi 25ka po moyzeske alebo stefanikovej
Odkedy jazdí 25-ka po Moyzesovej,všímam že dosť veľa ľudí jazdí týmto smerom a počas školského roka sa tam tiež dosť prestupovalo pri súde. Vedel by som si po ukončení rekonštrukcie predstaviť nejakú električkovú linku v smere ....Moldavská-Kuzmányho... Trebárs aj tú linku R4 tak presmerovať ako som písal pred časom ?
Reakcia na: tbus #77012:
Ta naj sebe objednaju naklaďaky pod 7,5 tony a fertig...?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.