Pri radnici spravili novú cestu, zábradlie na danom úseku odstránili, je možné prejsť zo Strojárenskej na Kuzmányho, L17, 36 by tak nemuseli ísť cez amfik, no zatiaľ ešte idú (3. a 4.obr., zdroj FB)
SOŠA je univerzálny prestupný uzol, stojí tam všetko na jendom mieste (dokonca aj SAD-ky), Spoločenským by si to jednak skomplikoval, a jednak tá zastávka bude od nedele vybagrovaná a bude tam namiesto prestupného uzla jedno veľké stavenisko, kde by ani nemali ako zastavovať náhradné autobusy smerom z Terasy...
asi keby sa to dalo, tak by to tak bolo .. ver, ze momentalne uz su len ZLE alebo ESTE HORSIE riesenia .. a robi sa vsetko preto, aby este aspon nieco na ED jazdilo .. len by ma zaujimalo, ako sa teba ako cestujuceho dotyka to, ze Varia cuvaju cez kruhovy? nejako ti to stazuje zivot?
Nedá mi nereagovat na ten "miš-maš" v linkách a Cp.. Že sa jazdi s meškaním, nedodržiavanim CP, vynechavanim spojov a že nieje nadväznosť v prestupoch medzi skrátenými linkami a náhradnými "X" linkami - o tom škoda písať ? No k tomu to "komicke" obracanie sa PLUSIEK na LR na kruháči - to sa nedalo (neda) vyriešiť trošku rozumnejšie? Aby nemusel voz pri "otáčani - cuvanim" prechádzať až 6x cez frekventovanu cestu kruháča, kým sa obráti ? Dalo sa to vyriešiť aj tak že nech je teda výstupná (konečná) pre LR z USS na Moldavskej , no a cuvanim by nacuvala do ľava - na koľaj TRIEDY SNP a na zastávke Spoločenský pavilon (alebo trochu bližšie pri kruháči) by bola NÁSTUPNÁ zastávka pre LR do USS (ako LR6) ?? A voz by cuvanim prešiel (križoval) cestu len 2x ... Alebo opačne, ukončit spoj LR z USS odbočením na Terasu - na (pri) zastávke Spoločenský pavilón (ako R6) a cuvanim by "odbočil na Moldavsku a nástupná by bola ako je teraz? (L R1) ?? Myslím že v oboch prípadoch su zastávky obsluhované náhradnou linkou X6, teda obslužnosť a možnosť prestupu je možná na oboch zastávkach (či už pri výstupe alebo nástupe na L R1 či R6 ) A zbytočne by cuvaním tie plusky nekrižovali cestu na kruháči až 6x .. (križovali by ju len 2x, a jedným cuvaním by sa nasmerovala na správny smer - smer USS)
Klbáky majú problém sa na tom dočasnom prejazde na ČSA otočiť o 180° , X7 sa tam síce otáča, ale na tej linke sú krátke vozy, ktoré vedia v prípade potreby bez problémov cúvnuť, narozdiel od klbáku.
Takisto L19 je napriamená aby nevznikali zbytočné kolízie na tých úzkych manévroch. Z Amfiteátra je daná oblasť dostupná peši možno aj rýchlejšie, ako by to trvalo autobusu sa tam vymanévrovať.
Môže sa stať, teda aj sa to deje. Nie je lepšie potom ponechať pôvodné trasy liniek, kde sa to dá? Napríklad 17 a 36 a vynechávanie Hlavnej pošty. Stále je to prejazdné, napriek tomu sa jazdí inak.
Alebo 19 a vynechávanie TU a Zimnej – tu by odklon v podstate ani nemusel byť. Stačilo by ponechať priestor popri priechode pre chodcov na odbočenie pre autobusy zo Zimnej vľavo na Československej armády. Tak či tak tých pár metrov koľajiska tam nechávajú práve kvôli priechodu. To je ale chyba niekoho iného, nie DPMK, ak to tak žiadal.
Povodne mala od 3.5. zacat vyluka AMF + Sp.pavilon + Havlickova, na to bolo vsetko nachystane. Par dni pred 3.5. oznamili, ze Sp.pavilon este neuzavru, ale navyse uzavru uzol CSA-Zimna...
Navyse sa v priebehu nedele vyskytol problem s odbocenim RSM, ktory uz mal byt odstraneny a islo sa do dalsieho odklonu. Nateraz zname vyluky budu utrasene v najblizsom update CP, tento vikend.
Odklonenie na RSM bolo operativne, preto tam nie je CP, ani x6 nema korektne displeje. Osobne si myslim, ze nie je udrzatelna existencia trasy, ktora je okruzna na obidvoch konecnych. Aj keby zapchy neboli, neda sa takato x6 koordinovat s x9, 9, ci 10..
Nikoho z kompetentných ešte nenapadlo, obzvlášť v tejto katastrofálnej dobe, keď električky nepremávajú a dlho premávať nebudú, aby aspoň jeden spoj premával celodenne od KVP cez Diamantovú ul. Popradskou popri amfiteátri Watsonovou až na Podhradovú. Nielen že to je to najkratšie ideálne spojenie, ktoré uspokojí veľa pracujúcich, ktorí chodia tým smerom do roboty ( Sociálna poisťovňa SAV, Tlačiarne, Krajský úrad, Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie, Technická univerzita, Obchodná akadémia, Regionálna veterinárna správa a veľa ďalších súkromných podnikov). Ocenilo by to veľa ľudí, s ktorými sa rozprávam počas strastiplného cestovania s prestupovaním a zbytočne dlhou trasou cez Nám. osloboditeľov. Z KVP zobrali 18-nástku, a 55 premáva len do 8.00 hod., "no načo nám, už sme zvyklí, že na Slovensku čo funguje netreba". Skvalitnite tým život pracujúcim platiacim obyvateľom v tej časti mesta Košíc, ktorý sa spoliehajú na zdravý rozum kompetentných.
Na Radnici Starého mesta by bolo dobré umiestniť CP x6. A takisto aj na ďalších zastávkach. Oznamy tam sú, že ako náhradu za 17 a 36 treba použiť x6, ale x6 príde s displejmi NENASTUPUJTE a kým sa nahodí cieľ Staničné námestie, tak zavrie dvere a odíde (samozrejme prázdna). Tiež treba zrušiť hlásenie konečnej, je to polookužná linka.. Súčasný stav je zlý, sú tam naozaj zmätky, ľudia hromžia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kona