Reakcia na: Tatranka #75873:
Tu "snahu" DPMK že "robia čo môžu" - tu nebudem komentovat , no "umyť" čelo zadého vozu, ktorý jazdí teraz ako čelný, či zaradit takuto supravu (2xT3 "zadkáče") na linku s úvratovou konečnou, a obojsmerný voz na bežnú linku z klasickými obratiskami, to podľa mňa nepotrebuje ani vysokú školu, či bohvie aké znalosti - aby satakému predchádzalo , ak už si to terajší stav v ED doprave vyžaduje.. No a ešte ma napadá jedná vec - dalo by sa aj u nás v KE uvažovat pri najbližších rekonštrukciach obratísk aj s úvratovou konečnou (ako v ČR) viem si predstaviť takú konečnu napr. v BARCI, či pri Štadione TU.. To len taká teoretická uvaha na tému obojsmerne vozy, vs, jednosmerne,, Fakt je že pri normálnom stave a výprave je naozaj potreba len jedno, dve KT na linku R4 (5), tak by ich bolo využitých viac, v bežnej prevádzke.. No som tiež ZA že určitý počet obojsmerných vozov su pre naše mesto potrebné.. Súčastný stav podľa mňa je postačujúci, ak sa ráta do budúcna pri vyradovaní KT aj z kúpou obojsmerných vozov, je to podľa mna teda dobre..
Tatranka