Reakcia na: Terepin #75621:
Sedemnástka mala krátku epizódku s trasou na Ťahanovce (potom z nej spravili 36ku). Trasa sa čiastočne menila na Terase (najprv len po Luník II, potom po Popradskej, nakoniec až po Luník VIII). Pôvodná 17ka chodila na Terasu od amfiteátra. Až neskôr, keď postavili sídlisko Kuzmányho a novú Vojenskú ulicu, tadiaľ pretrasovali aj autobusy.
Trasa sa menila aj v 70. rokoch – linka jazdila po Kuzmányho ulici okolo Fatry až ku pošte ako náhrada za zlikvidovanú ED. Drobné úpravy trasy sa diali aj v okolí stanice pri prestavbe predstaničného priestoru.
No a na záver – teraz do toho všetkého pridali aj predĺženie linky na Furču...
veteran
– polohy zastávok na Podhradovej,
– zachádzka na stanicu,
– rôzne organizácie dopravy na Námestí developerov,
– preloženie trasy z Rázusovej na Rastislavovu po výstavbe spojnice Kukučínova – Štúrova,
– rôzne konečné na Juhu (nemocnica, neskôr Železníky, potom oblasť VŠA).
Alebo 26ka. Aj keď pôvodne táto linka nebola nijako číslovaná. Trasa sa veľmi nemenila, pôvodne jazdila len zo šačianskeho námestia na areál, po výstavbe nemocnice pribudla druhá kyvadlová linka z námestia po nemocnicu. Neskôr sa to zlúčilo do jednej linky. Pred čosi vyše rokom sa ale odklonila z Učňovskej ulice.
Potom už len niektoré eRky: R1, R3, R4, R6 (resp. predchodkyňa R–V. zastávka) a R7 (resp. predchodkyňa RT).