ale nikde nie je napisane ze do buducnosti mesto neplanuje aj 3clankove a viac nakupit..ved aj teraz mame KT8D5 v meste ktore su viacclankove.. a jak to ze napr taky Debrecen ci Miskolc alebo aj samotna Blava nemali viazany nakup takisto cez EU fondy na dvojclankove vozy? zaujimave.. nikde sa to "zahadne" neudialo len v Kosiciach.. ci to len v Ke su taki exoti na dpmk a vo vedeni mesta?oni uz velmi dobre vedeli dopredu ze sa budu nakupovat TWT..aby sa mohli z eu fondov dobre a kvalitne napakovat, tak tam dali podmienku ze musia byt dvojclankove..jednoduche jak facka.. a inak len tak na okraj niektore z tych spominanych miest su pritom rozlohou aj poctom obyvatelov este mensie mesta ako Kosice s ovela mensim rozpoctom a mensou elektrickovou sietou a dovolili si kupit 3 a viaclankove.. to nie je vobec o tom.. ja len dufam v jedno ze viac ako tych momentalne zakupenych 28 twt vysokopodlaznych kadibudiek bez klimy sa uz kupovat nebude..
KosickyTiger
Takže si to zrekapitulujme: Uchádzači: CAF - tipujem, že dvojčlánkové nevyrába, keď, tak asi predražené.
: Pars Nova - To sú 50X väčšie kadibúdky ako TWT
: TWT - najlepšia dostupná možnosť
Neviem, či aj Škoda nevyrába dvojčlánkovú 15T alebo či sa ju nechystá vyrábať, ale vtedy sa nad takými 2 článkovými 15T asi neuvažovalo?