A milá Európska múmia by na to náhodou neprispela?, v rámci projektu IKDANH (integrovaná koľajová doprava až na hlavnú)? (aby ľudia nemuseli z tramtrainu ani vystupovať a rovno videli hlavnú z vlaku, potom by vlak sa opäť pripojil pri terminále sever na ŽSR a išlo by sa ďalej /teda napr. z MI do BA s prehliadkou mesta cez hlavnú/?
Ťažko povedať, či by to nikto nevyužíval. Osobne si myslím, že Hlavná potrebuje nutne nejaký impulz, lebo, žiaľ, sú dni (a nie málo), kedy tam ľudovo povedané skapal pes. Príčinu treba hľadať (aj) v neforemnej škatuli na jednom nemenovanom sprznenom (bývalom) námestí. Takže si myslím, že jednu pravidelnú linku by Hlavná zvládla a asi aj potrebovala.
píšete "najťažšie"... inú obojsmernú nemáme. Môže sa vybrať článok "B" Alebo spojiť k sebe chrbtom 2×T3 ako v Rumunsku a je obojsmerný voz.
Ku konke:
Konka tak ako bola prevádzkovaná, nemala (1) rýchlosť (2) dostatočné krytie priestoru pre cestujúcich (3) bezpoblémový nástup (4) zastávky (5) CP (6) kapacitu (7) začlenenie do siete. Neviem, či podľa toho, koľko ľudí reálne využívalo tú turistickú atrakciu, sa dá posudzovať záujem o skutočnú linku.
Keby Hlavnou šla brika, do ktorej môžem nastúpiť a nie turistická atrakcia, normálne by som to bol využíval a predpokladám, že mnohí. Veď to je 1,8 km.
Ale keď píšete, že hlavný problém je, že nikto by to nevyužíval, beriem to. Ja neviem a preto sa tu pýtam vás, ktorí niečo vedia z toho, ako sa to skutočne posudzovalo v meste a v DPMK, takže nenamietam...
Dobrá pripomienka, aj keď s tou dolnou bránou to je dosť nová vec. A predtým než vznikla táto závada, kde bol hlavný problém, ktorý by bránil niečomu takému, ako som napísal nižšie?
Nevidím vôbec žiadny dôvod prečo na Hlavnú posielať to najťažšie, čo "doma" máme... Na samotnej trase NO - NMM by úplne stačila kapacitou i konka a to aj počas najsilnejšej turistickej sezóny. ?
Napíšte niekto, čo bráni vrátiť električku na Hlavnú? (hoci len na krátku linku NMMNO)
Nikto by to nevyužíval? Alebo politická (ne)vôľa? Chýbajúce troleje? Peniaze? Statika Dómu? Parkovisko v koľajisku pred DoubleTree?
Moja laická predstava:
• 5 zastávok (blízko pôvodných), trebárs aj bez ostrovčeka: NO (v úvrati), Urbanova veža, Andrássyho palác (Dom potravín), Tesco, NMM (v úvrati pri križovatke) (prípadne ešte pridať novú Dolná brána, na úrovni začiatku parčíka za pódiom)
• 1 alebo 2 KT8D5, podľa toho interval (ak len jedno, buď obeh alebo kyvadlovo po jednej strane Hlavnej – jedna strana pokojnejšia, druhá s dopravou)
• max.rých. 20km/h, okolo Dómu 10 (alebo 5)
• označenie L1 (el. č. "1" sa na Hlavnú hodí viac ako č."8")
Vlastne je IMHO nezmysel ze spoj so zachadzkou na Heringes ma vlastnu linku, s uplne inym cislom, dnes som na zastavke pocul, "isla uz 20ka? -nie, mala ist na 18 ale nesla" pritom isla ta 32ka, aj ked o 3 min. skor - aj ked to je teraz vedlajsie, ale hlavne pre starsich cestujucich z KNV je to nezmysel, aj kvoli tomu ze prakticky ma s klasickou 20kou len jeden rozdiel a to zachadzku na Heringes, stacilo teda pre 20ku pridat k casom H a nie novy spoj.
Pridam poziadavku na IMHD aplikaciu, je dobra, ale privital by som moznost zvolit viac spojov s rovnakou trasou, napr. 20+20L+32, s tym, ze pri 32ke by bolo vedla casu H, napr. 06 18H 32 ... kedze teraz idu do KNV uz tri spoje a ked chcem zistit kedy ide najblizsi spoj, tak tukat na tri spoje, to mi dovtedy spoj zdrhne. Hlavne ked sa tie casy teraz takto rozhadzali.
Už keď sa tu začala preberať appka, tak pridám aj ja niečo... Pri L72 ukazuje na zastávke Grunt zdvojené odchody z obidvoch zastávok. Napríklad o 18tej ukazuje odchody v minútach 13 14 33 34 53 54...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer
http://imhd.sk/ke/doc/sk/14121/Zmeny-cestovnych-poriadkov.html?dfpi=24#24