-preco nema 417 (418) vpredu taky displej ako ma 364?
-kedy pojdu lf2+ky do vypravy?
-ktore briky maju dostat v najblizsej dobe vlnkovany unifik?
vdaka
Ťažko mi to hodnotiť. Je to dlhá doba a odvtedy sa vymenilo x krát vedenie podniku. Do roku 1989 také niečo bolo nemožné a potom sa o to už nikto kompetentný nezaujímal. A vieš aká je dnes doba. Spomenuli si ľudia mimo DPMK a tak máme aspoň pamätník na tragédiu.
A čo trochu viem, tak je dosť postihnutých touto tragédiou, ktorí už chcú v rámci možností zabudnúť...
Od prvej chvíle, čo sa to stalo sa šíria legendy, nezmysly a fámy a tie úspešne pretrvávajú dodnes. Takže vrele neodporúčam sa k tomu vyjadrovať bez znalosti skutočných udalostí, pomerov aké tu vtedy reálne boli a podrobnej znalosti ovládania a výzbroje vozov T3 v danom období.
Jedine realne vysvetlenie preco sa ta nehoda stala je ze vtedy v DP panovali ine pomery, vozidla si vodici nechali opravovat vymenou za flasu vodky, nikoho nic nezaujimalo a na vsetko sa kaslalo.
Vid aj niekolko desiatok rokov trvajuci mega-podvod s elektrickami T3(na iMHD bol kedysi kompletny clanok mozno to tu dakde este je).
Ten akože vyšetrovateľ očom kecá? Ako si mohla pomýliť tlačitko kolajnicovej brzdy a otvarania dverí? Zachranka je tlačitko a otvaranie dverí je prepinač a vôbec nie su pri sebe.
V noci vrchári demontovali z niektorých stlpov izolátory (aspoň to tak vyzeralo),pričom niekedy boli na tých stlpoch po dva,pred nejakým časom šiel dole prvý a teraz aj ten druhý. Ja sa do toho veľmi nevyznám,ale nie sú už potrebné alebo čo ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KosickyTiger
https://www.youtube.com/watch?v=WFsZc-kBwHw
https://www.youtube.com/watch?v=rha0a7SUwW4