tak schválne Vladko, ked mas vsetky CP nebude to pre teba problem.....
napis mi nastup sluzieb:
02045
05011
06041
07055
09075
46134
dav, ides, si šrac..... do 11.47 by si to mal mat kaaaaaamo ?
napis mi nastup sluzieb:
02045
05011
06041
07055
09075
46134
dav, ides, si šrac..... do 11.47 by si to mal mat kaaaaaamo ?
Vladimír
Nahratie lístka na kartu sa vykonáva v predpredajných bodoch dopravcu a trvá doslova sekundu-dve. Cestujúci o nahratí lístka dostane potvrdenku (ktorá však nie je cestovným dokladom, tým je len ČK) a správnosť nahraných údajov si môže preveriť aj na verejne dostupných pevne osadených čítačkách v predpredajných bodoch dopravcu.
Jednou z najväčších výhod, ktoré ČK Košičanom asi donesú, bude zavedenie kĺzavej doby platnosti predplatných lístkov (Košice sú dodnes jediným mestom v SR, kde to zavedené nie je), t.j. začiatok platnosti si bude môcť stanoviť cestujúci na hociktorý deň.
Re #7411 Nodes: Neviem, čo je na tom pitomé. Vyhlási sa verejná súťaž, prihlási sa do nej zrejme len EMtest a tak to vyhrá.
Re #7423 qwertak: Ad otázka č. 6. To žartuješ? L5 na súčasnej trase vznikla 2.1.2002? Spamätaj sa
Re #7428 bhec: Optima nie je žiaden stredobod Košíc, aby k nej smerovali linky z každého kúta mesta. Ak si Optima chce naháňať zákazníkov, musí si spoje zaplatiť. DPMK zabezpečuje základnú obsluhu, spojov je myslím celkom dosť. Ono na dopravu by nemali myslieť len dopravcovia po otvorení OC, ale predovšetkým OC ešte pred otvorením sám.