Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Astor #74293:
Dovolim si nesuhlasit s 6101. Ak je na posilovy bus vhodny najmensi autobus aky mame, potom velmi neposilnime kapacitu. A ked nie je co posilnovst, nema tam preco ist bus. 6101 je bud vyuzita a pojde tam 12m bus alebo nevyuzita a tych 5 nahodnych cestujucich sa vojde do kapacitne posilnenej 12tky.
Reakcia na: veteran #74286:
Ak sa dobre pamatám, 33ka sa skracovala na žiadosť vodičov pre príliš veľký výkon (6:40-17:15). Teraz, ak by sa zmenila na R/O 3301, by aj tento problém odpadol a nemusela by výkon na 33ke vykrývať R1802, ktorá by sa mohla vrátiť do stavu pred 1.10.2013 (C1802 s nástupom 9:42).
Reakcia na: Author #74289:
Môj návrh (zhrnutie):
2202, 2203, 2801, 2802, 6101 (elektrobusy)
2201, 1331, 2301, 3301, 1 disp. (naftové)
k službe 2301: Bolo by ju treba upraviť tak, aby vždy v čase striedania zmien vo Valeu išiel najskôr dlhý voz a potom krátky - možno sa to zmenilo od 1.10.2014, nakoľko vznikla služba 2302
k službe 3301: Mohla by sa zmeniť na klasickú R/O službu (režim prevádzky 4:30-23:30), pričom skoro ráno a neskoro večer by robila linky (linku) s menšou vyťaženosťou. Týmto návrhom by sa našlo uplatnenie pre 9 autobusov, 1 by ostal ako rezerva, čo je pri počte 10 úplne normálne.
110mat110 .. ďakujem - tak nejak som to myslel .,, ?
.. ale L33 nieje ani "trhaná" linka, že? ? a išlo tu o to "nájsť" niečo vhodne aj cez deň pre midibus - tak len som napísal svoj názor - tam by jazdiť mohol napríklad.. No určite vedenie DP už niečo vymyslí aby všetci boli spokojní (teda cestujuci sa netlačili v 31 cez špičku - a aby vozy nestáli nevyužité) ?
Zasa nemozu tie busy jazdit non-stop kazdy den vsetky. Skatuju sa ako Firsty. Takze netreba to prehanat. A keby jazdil aj 8-9 hodin podla mna to staci. Radsej nech si na L33 odjazdi pol dna, ako keby tam jazdil cely den prazdny 12m autobus
Reakcia na: TA #74287:
Aj mne tak logika vravi, ale paradoxne, minimalne novsi klbaty CNG sa papierovo tvaril vzdy lacnejsie ako starsi dieslovy 15M..
Reakcia na: Rudyke902 #74284:
Nie, 33 zacina jazdit az 07:30, pricom vozidlo, co ju vykonava robi predtym 18ku.

Na 2301 sa tiez midi testuje, mozno toto bude tretia sluzba..
Reakcia na: Author #74256:
Zaujímavý rozdiel v prevádzkových nákladoch vzniká už aj dnes na linkách, kde sa vypravujú kĺbové vozy, pričom ich tam vôbec netreba. To je krásna ukážka plytvania.
Reakcia na: Rudyke902 #74284:
Akurát, že spoje do 9:56 vykonáva iné vozidlo, než spoje od 10:25.
Reakcia na: Rudyke902 #74284:
od 7 do 16 nie je celý deň, to je len 10 hodín. Samozrejme, ak by pred 7 a po 16 jazdil na inej linke až do večera, už by to bola "celodenná".
Reakcia na: Iv #74281:
L 33 nieje jazdiaca celý deň ? no podľa CP hej, každu hodinu - asi tak podobne ako L 13 a cez víkend L33 každe dve.. ? Pre "midi" podľa mna dobrá linka..
Reakcia na: Author #74279:
Taká 2301 neprichádza do úvahy? To ranné kolo na L21 by sa dalo prípadne prehodiť so službou kde je štandardný bus (napr ak o 6 ráno by midibus spravil kolečko na L29)... Ďalší by sa dal využiť na 20H (heringeš linka). A posledný môže ísť do PO ?
keby boli km,ja by som bol za vytvorenie zberných liniek po sídliskách,kde to majú z niektorých častí na terajšie zastávky ďalej-napr. furča
Reakcia na: Rudyke902 #74280:
33ka nie je celodenka jazdiaca cely den
AUTHOR ... a čo tak aj do L33 nejak tie midi "zamotať" hm? ?
Reakcia na: Rudyke902 #74278:
Cielom tejto diskusie bola otazka: Na ktorych 10 sluzbach mozu ist midi (5+5) v rannej spicke?

5 midi sorov je urcenych pre celodenky, 5 midi elektro je urcenych pre trhane.

Zatial sa podla tu napisanych prispevok, ako aj mojho nazor, javia ako vhodne trhane 2201,2202,2801,2802,6101 pre elektro, aj to len po istych korekciach (napr. km priebeh, ci bez prejazdu do 55ky atd), avsak iba 2 celodenky - 1331 a 2201. Chybaju 3 malovyuzite celodenky s vykonom v rannej spicke ...

Teda ak ma niekto tip este na 3 sluzby v rannej spicke, vopred dakujem a uz nechavam priestor tvorivejsim temam..
,,, v pohode, já necestujem 28 ? , no ak to tam vydrží jazdit celu službu, nieje problém .. 2 "baterky" by mali postarane o službu stále ?.. Nieje to maximálne vyťažená linka, a je krátka, tak kapacitne tam môže jazdit to "najslabšie" čo DP má.. interval je dobrý (Y) ...?
Reakcia na: Rudyke902 #74276:
Neboj, aj na 28 príde... Elektrobus. 😉
Zareagujem k tým midibusom a k tej L 31 .. Aj ked viem že zase bude záporný ohlas na môj koment.. Necestujem s ňou, nepoznám presne všetky trasy a hlavne kapacitne využitie jednotlivých spojov či cez špičku či v sedle, ani "pretažene" useky a pod.. No ak je to tak - čo tu čitam - že je problém v určitých usekoch a v časoch na jednotlivých "dlhých" linkach spajajucich väčšiu časť mesta - osobne by som tie menšie busy potom nasadil na čo najkratšie linky, a môj názor je napriklad teda dať ich na L 28 .. Teraz tam jazdia TEDOMy a využite kapacitne určite niesu.. Tak neviem či by TEDOM pomohol na L 31 v tych časoch ako tu spomínate, či nie, no na L 28 by určite postačovali aj tie nove "midi" .. je to len priklad , môj názor, a určite by sa nestažovali "krasnančania" že im je ten bus "malý" .. Ak už ich niet kam dať.. otázka je ešte kam pôjdu tie "baterky" ved uvidime..?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.