Prave ta verejna sutaz. je druha polovica oktobra a ked to chcu zaviest v novembri, tak ver. sutaz neprebehne riadne. A ked to stihnu, budem gulat vsetkymi styroma ocami. ?
Stále verím, že DPMK sa zachová rozumne a žiaden "kredit" sa na kartu dobíjať nebude. Najlepšie je zaviesť bratislavský, resp. prešovský model, kedy sa na kartu nahraje klasický predplatný lístok na určitý čas a na neobmedzený počet jázd.
Nahratie lístka na kartu sa vykonáva v predpredajných bodoch dopravcu a trvá doslova sekundu-dve. Cestujúci o nahratí lístka dostane potvrdenku (ktorá však nie je cestovným dokladom, tým je len ČK) a správnosť nahraných údajov si môže preveriť aj na verejne dostupných pevne osadených čítačkách v predpredajných bodoch dopravcu.
Jednou z najväčších výhod, ktoré ČK Košičanom asi donesú, bude zavedenie kĺzavej doby platnosti predplatných lístkov (Košice sú dodnes jediným mestom v SR, kde to zavedené nie je), t.j. začiatok platnosti si bude môcť stanoviť cestujúci na hociktorý deň.
Re #7411 Nodes: Neviem, čo je na tom pitomé. Vyhlási sa verejná súťaž, prihlási sa do nej zrejme len EMtest a tak to vyhrá.
Re #7423 qwertak: Ad otázka č. 6. To žartuješ? L5 na súčasnej trase vznikla 2.1.2002? Spamätaj sa
Re #7428 bhec: Optima nie je žiaden stredobod Košíc, aby k nej smerovali linky z každého kúta mesta. Ak si Optima chce naháňať zákazníkov, musí si spoje zaplatiť. DPMK zabezpečuje základnú obsluhu, spojov je myslím celkom dosť. Ono na dopravu by nemali myslieť len dopravcovia po otvorení OC, ale predovšetkým OC ešte pred otvorením sám.
Nie to si neaky dobrak zobral trojpolohovy prepinac niekde domov a spravil to na kratkoa tym padom to kuri. Vzhladom, ze nie je niekedy ani na vonkajsie osvetlenie (na plechy bolo aj bude), tak na prepinac mozes zabudnut.
Heh, otázka je ale aj, KAM sa to pivo vyvážalo. Ja som tiež videl v Maďarsku kolóny cisterien Gemer a musím uznať, že tieto zvratky sú v porovnaní s maďarskými pivami (Dreher, Arany Ászok) úplne špičkovým pivom:-P.
mam skusenost s cestovanim z OC OPTIMA inemym smerom ako zel. stanica,alebo Mikoviniho- najrychlejsie pesibusom :-((,alebo KVP. KOnkretne som sa snazil dostat sa z Optimy k amfitatru..., cas 17,00hod, pondelok, cesta mi trvala asi 45-50minut, no proste hroza, nie to ze neexistuje nejaka normalna linka, ale aj kombinovanym prestupom to vychadza takto dlho,otras. OPTIMA bus si browsuje po KVP, 5 chodi na stanicu a 15 cez terasu na furcu - myslim. eR-ky neratam, tie chodia raz za hodinu, a cez vikend ani tolko /ked neratam nastup pracujucich na zmenu v USS.
Uvazuje toto OC v spolupraci s DMPK o nejako LEPSOM spojeni pre obyvatelov mesta, lebo obrat im urobia len zakaznici, ktori sa do OPTIMY FAKT dostanu!!! /neratam motoristov/.
Všetkým pivárom : krátku dobu pred ukončením výroby Eisenbieru bolo toto pivo najvyvážanejšie do zahraničia ( = vyviezlo sa ho najviac hektolitrov spomedzi všetkých slovenských ). O jeho kvalite však radšej pomlčím.
L2 359-cajnik takmer celu jazdu po komenskeho zvoni (extrem je 50m v kuse) btw: vydava tak odporne zvuky pocas jazdy ze ta zaplata na podlahe sa popri nich uplne strati...
Ze vraj Albatros... ? Niektore poruchy boli vazne...to vies, nemusi kazdemu vyhovovat.Niekto si zvykne na KT, iny na T6, dalsi ostanu verni T3... Ma specificke jazdne vlastnosti, je prespikovany elektronikou...a prave toto nemusi niekomu vyhovovat.
Add.3004. Dal som si zobrazit historiu prispevkov, no nikde nie je jednoznacne povedane (od marca), odkedy je po GO.
Moze byt, ze som to vtedy prehliadol, ale zas uznaj, citat kazdy jeden prispevok, zvlast ked sa tu vedu rozhovory o pivovaroch, nekonecnych porovnavaniach Karos a Solarisoch...niekedy to cloveka znechuti a preskoci celu stranku prispevkov.
hm....si kde bol tento rok? ? ? tuším niekedy na jar bola robená GO-čka, alebo ešte v zime ..si už nepamatám...
Čajník už nie je čajník..je to Albatros..inač ja neviem, čo z toho robia všetci kovbojku. Ako som počul tak niektoré poruchy boli len akože naoko, lebo niektoré vodičky majú z Albíka panický strach a tak hľadaju všetko možne, aby mohli vymeniť voz. ?
Neviem čo je na tom pravdy, možno Shorty by vedel lepšie, ale vodiči čo ho mali zadelený sa ho zriekli ?
Ev.č. Typ Náter Poznámka Rok Rok jazdí
výr. zar.
__________________________________________________
500 KT8D5 zelená-biela over.séria 1986 1986 B
modrá
501 KT8D5 zelená-biela over.séria 1986 1986 B
modrá
508 KT8D5 červeno- - 1989 1989 B
krémová
509 KT8D5 červeno- - 1989 1989 B
krémová
512 KT8D5R.N2 čierna-biela GO 2004 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 A
513 KT8D5 modrá-žltá - 1990 1990 A
517 KT8D5R.N2 čierna-biela GO 2003 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 A
521 KT8D5R.N2 čirena-biela GO 2003 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 B
523 KT8D5 zelená-biela - 1990 1990 A
525 KT8D5 biela-modrá- DN 3.9.04
červená (asi pojde 1990 1990 B
do šrotu)
528 KT8D5 červená - -
krémová 1990 1990 B
529 KT8D5 CVR HP - 1990 1990 B
530 KT8D5 biela-modrá-
červená - 1990 1990 B
531 KT8D5 červená-
krémová - 1990 1990 A
534 KT8D5 modrá-žltá a diel ma
(EX CVR 1FC KE) strešny
transparent
(kocka)
myslim si že
je to posledný 1990 1990 A
535 KT8D5 biela-modra-
červená - 1990 1990 A
536 biela-modra- CVR 1 ČS 1991 1991 B
červená poistovňa
Vcera bol znova v prevadzke "cajnik" - 359.Tentoraz na linke L4. Snad vydrzal az do konca sluzby. Videl som ho cca o pol siedmej vecer, takze uz mu vela nechybalo.
Vcera som videl v meste 3004 po reko. Uz dlho takto jazdi? myslel som si, ze reko budu len neparne cisla a nevsimol som si, zeby sa tu o nej niekto zmienoval.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Balky