Ak je to len kvôli zamestnancom využívajúcim jedinú zastávku, tak by bolo vhodné pouvažovať nad zriadením prestupného bodu z električkovej trate na Južnej triede.
pre porovnanie preposielam...
Porovnanie dvoch miest z www.skyscrapercity.com
Čo budú mať Košice za 140 miliónov € (možno):
- 23 ks čiastočne nízkopodlažných schodíkových (bariérových/preliezkových) električiek, ktoré nechce pomaly nikto ani v Čechách (len v Taškente a pred časom v Moskve)
- necelých 5 km obnovenej trate (vrátane vybavenia)
- informačný a kontrolný systém na trati, ktorý nebude bez "utopeného" projektu MET 100%-ne použiteľný
Čo má Miskolc za 37 mld. Ft (cca 120 miliónov €):
- 31 ks nízkopodlažných električiek
- 9,6 km obnovenej trate (vrátane vybavenia)
- 1,4 km novej trate na Felső-Majláth
- informačný a kontrolný systém na trati
- modernizácia vozovne http://www.miskolc.hu/dokumentum/%E2...ojekt%E2%80%9D http://www.miskolc.hu/sites/default/...ejlesztese.pdf http://www.mvkzrt.hu/villamos-projekt/ http://www.mav-thermit.hu/VVVPN/3/19-3.pdf asi tak, viac k tomu netreba co dodat..
S týmto plne súhlasím,cestujúceho nezaujíma okrem interiéru a snáď infosystému nič iné. Neviem ako postupujú konštruktéri v SORe a čo bráni riešiť veci inak, keď inde to vedia. Vraj v konštrukcii robia aj odídenci z Karosy čo majú skúsenosti, tak neviem.Bus nie je na jeden rok a nestojí pár šupiek...
Čo to má s výlukou? Píšem - posilová linka hlavne pre zamestnancov na Poľskej (tuším Telekom). Bude to robiť služba 6101, niečo aj D3103.
Ráno to bude mať 20 min interval, potom 30, poobede 24 minútový.
Posilová linka pre zamestnancov na Poľskej. 12T bude premávať po trase: Námestie osloboditeľov-Rastislavova-Poľská-Verejný cintorín-Jantárová-Námestie osloboditeľov.
Mne všetky SORky prídu ako konštruované za pochodu spôsobom "Ta ,ale teraz dze tame šedačky Joži , ta tam ich ruc tam ešte nič neni..." aj tak veľka pochvala súdruhom v Lichbavách , že dokázali dodať toľko autobusov. ? Inak keď už sme pri nich , už majú aspoň predstavu ako urobiť ten ElektroSOR , či sa ešte len hrajú s voltmetrom a tužkovou baterkou? ?
Ak sa nemýlim, pri krátkych je práve v tom priestore nádrž na AdBlue. A schodíky budú v nízkopodlažných busoch VŽDY. Nikdy sa totiž nevyrobí autobus s kolesami bez toho, aby tam neboli schodíky, pretože sa to nedá. Leda že by to bol nejaký "Levino" bus, ale toho sa tak skoro nedočkáme.
Lenže práve interiér je to najdôležitejšie pre cestujúceho. Môžu vyzerať z vonku fajn, keď interiér nie je úplne funkčný. Keď už tie sorky všade podsúvajú,nech si spravia exkurziu niekde na západ, že ako má vyzerať interiér v poriadnom buse- bes schodíkov,otočených sedačiek a podobne a potom možno budú fajn. Aj nechápem tie rozdiely,v klbákoch sú sedačky medzi druhými a tretími dverami umiestnené tak,že nie je potrebné prekonať schodík, ale v krátkych tam ten sprostý schod je ?
Moja reč...Shitelisy hlavne z druhej várky sú šroty, v interiéri to trepe, vonku to trepe, motory hučia...
SOR má akurát dosť debilne riešený interiér, ale inak z môjho pohľadu cestujúceho bez problémov. Čo na nich vodiči a dielne už neviem.
Samozrejme spôsob nadobudnutia SORov neobhajujem?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tatranka