Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Timi9367 #73925:
Ale budú mať. (Mimochodom, stránky imhd.sk nie sú stránkami žiadneho dopravného podniku.)

V júni 2014 prvá z nich vyzerala zatiaľ takto:
http://imhd.sk/transport/galeria-media/2453/skoda-30t.html?#119779-Stredny-clanok-pravdepodobne-prvej-bratislavskej-elektricky-Skoda-30T
Mám otázočku prečo má bratislavský DP pri električkách toto: http://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/740/Skoda-30T-ForCity-Plus.html ???? Už asi rok to tam pozorujem ale žiadne také vozidlo nemajú, čo chcú aby sme závideli?
Reakcia na: TA #73922:
Neviem, či si si všimol, že, 20 už niekoľko týždňov nechodí do Šace... ? Všetky spoje linky 20 končia na Nám. osloboditeľov a 20L obsluhuje, tak ako doteraz, Pereš a Lorinčík. Spojenie NO - Šaca prebrala celodenná linka 52.
Reakcia na: Yogi616 #73920:
To je už ďalšia vec. Takže ak posunúť 15, potom aj 16. 16 je asi čiastočne koordinovaná s 12, i keď tu je to otázne, takže prípadne posunúť aj ju. 12 už, predpokladám, s ničím. A vec je vyriešená.
Nevidím zmysel toho, aby na úplne rovnakom úseku sa prejazďovali zbytočne kilometre navyše.
Reakcia na: Kona #73921:
Ak zariaďuje taký dôležitý prepravný smer, akým Šaca – Košická Nová Ves nepochybne je, tak potom ju treba povýšiť na nosnú linku.
Reakcia na: TA #73918:
Tak ako hovorí Yogi - upravovať preklady ďalších liniek. Naviac 15-ku a 20-ku porovnávať nemôžeš - 15 je nosná, 20 lokálna (doplnková) linka. Prioritne sa skoordinujú nosné linky, pomedzi to sa potom vtlačia tie doplnky?
Reakcia na: TA #73918:
Linku 15 máš prekladanú s linkou 16. Takže ak by si začal babrať do tohto prekladu, musel by si upravovať aj linku 16,
Reakcia na: Dispecer #73906:
Zaujímalo by ma ako to bolo krátko po vojne po dodávke pražských Ringhoferov. V Košiciach boli bežné úseky s bezžliab. kolajnicami vždy. Profil pražského kola evidentne nevyhovoval A predsa sa jazdilo. Domnievam sa, že problematika profilu kola bola vzhladom k vtedajšiemu "odbornému" personálu akosi pod rozlišovacou schopnosťou. Kolový sústruh sa asi tiež v tej dobe v starej vozovni nevyskytoval.
Nezachoval sa nejaký archívny záznam ohladne tejto problematiky ?
Reakcia na: Dispecer #73917:
V takom prípade sa to malo zohľadniť spolu s 15. Načo idú spoje 15 a 20 minútu po sebe?
Reakcia na: TA #73916:
Tie "davy" potom obvykle vystupujú na zastávkach ako Darg. hrdinov, MiÚ, či Lingov - ktorí majú možnosť použiť i alternatívne spojenia... Do samotnej KNV sa vozí málo ľudí (a je jedno, či pracovný deň sedlo, alebo víkend).
Reakcia na: Dispecer #73904:
Víkendová nadväznosť smeru Šaca – Košická Nová Ves je dôležitejšia ako pravidelný interval na linke. Stále som sa čudoval, odkiaľže a kam sa hrnú tie davy, čo prestupujú každý víkend na NO. To je ako naviazať 3 na príchody 28 na Važeckej a nepozerať na koordináciu 3 a 7.
Reakcia na: KosickyTiger #73912:
To znamená, že ak je návesť takto daná, tak musíš dať protiidúcemu prednosť. A konkrétne tam to je preto, aby náhodou voz nenarazil do oprotiidúceho. Ale takto opatrne by sa malo jazdiť aj ide, kde by k zrážke náhodou mohlo dôjsť.
Reakcia na: Dispecer #73913:
Oprava: ...kde by sa mohli oprotiidúce električky "poriadne obtrieť".
Reakcia na: KosickyTiger #73912:
Takú značku si u nás ani nemohol vidieť, je to čisto špecifická záležitosť Prahy.

Táto značka, na ktorú odkazuješ je zákaz míňania sa vozidiel - obvykle sa používa v oblúkoch, kde by mohli oprotiidúce električky "poriadne obtrieť".
Reakcia na: Dispecer #73906:
Zaujímavé. Nikdy som u nás také niečo nevidel. Iba niečo také - http://tobogany.wbl.sk/-.html?fotka=1#foto - pri TipTope smerom od Amfiteatra na Zimnú pred výhybkov. Neviem, čo to znamená.
Na imhd.sk človek všeliake nové info sa podozvedá.?
Reakcia na: KosickyTiger #73905:
Aj také, aj také...S49 bezžliabková koľajnica železničného profilu, NT3 žliabková pre električkové trate?
Reakcia na: Sheep221 #73907:
Stačí sa kuknúť na Vozidlá > Električky > Tatra - ČKD KT8D5:
Pohotovostná hmotnosť: 38000 kg
Celková hmotnosť: 61550 kg
Reakcia na: Sheep221 #73907:
,, ale záleží aj či je plne obsadená, polovične alebo prázdna, nie? zrejme tých 38 ton je hmotnosť prázdnej KT8 .. ak by bola obsadena aspoň na 80% tak neviem ako by to OA dopadlo .. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.