tie midibusy Iveco su pomaly castejsie odstavene ako taky 3701...kazdu chvilu tam nieco odide, nieco spravia a dalsie sa pokazi...ved si pozrite (vo vyprave alebo vyhladat vo fore) ako casto bol v 2201 midibus a ako casto nieco uplne ine (teraz 5102, inokedy 5724, 5224, a kopu dalsich)....ma zmysel si nechavat taku haraburdu, ktora nie je schopna odjazdit tyzden vkuse bez poruchy?
Čo sa tým ušetrí? Nejaký voz sa musí vypraviť tak či tak. Ak vypravia viac autobusov, potom by sa mali posilniť autobusové dielne.
Ak sa zníži trolejbusová výprava, pri rovnakých fixných nákladov vzrastú variabilné. Opäť sa bude môcť mesto oháňať tým, aká je trolejbusová doprava drahá.
,, Kona " má pravdu v tom - že načo sa vlastne kupovali tie midibusy Iveco - ak sa ich chce (že vraj ) Dp teraz predať? Ved su to relativne nové vozy a maju linky kde jazdiť ..!! Či to vedenie DP sa rozhoduje podľa toho kedy ako "sa citi" či čo ho napadne v ktorý deň?? Ak sa kupovali, asi to nebolo len také "bezhlave" míňanie peňazi (aj našich), a bolo jasne načo sa kupuju a kde sa nasadia, nie? No uvidime.. ?
Ak máš € navyše, ktorými zaplatíš vypravenie midibusov namiesto električiek, tak kľudne môžeš ísť na magistrát vypýtať si číslo účtu a venovať ich mestu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Iv