Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: myslavcan #73591:
Nálepky sú vo všetkých vozoch od minulého piatka. Pre košický národ užitočné ako topánky beznohému...
Reakcia na: myslavcan #73591:
kým sa nebudú okná zamykať,tak si myslím že to nepomôže ?
Dnes som si všimol na minimálne troch NB12 nálepky na oknách o tom, že pri zapnutej klíme sa nemajú otvárať okná. Neviem, či sa objavili skôr, alebo sa náhodou objavili práve v deň, keď vyšiel ten článok ?
Reakcia na: Rudyke902 #73586:
Ty vieš čo je témou článku, ale chcel by si aby bol článok o niečom úplne inom
Ale prečo to píšeš sem a nie autorovi článku?
Reakcia na: KosickyTiger #73587:
No zjavne vieš toho o kúrení v električkách veľa.
Zlaté T3 v zime, v tých je vždy najteplejšie. V KTčkách je zima z toho dôvodu, že máš vytápanie hore pod stropom (a teplý vzduch sa drží kde?), čiže je zle umiestnené a špecialitou našich KTčiek je to, že chodia s pootvorenými dverami, čiže vzduch z vonku ide pekne krásne dnu.
Reakcia na: KosickyTiger #73587:
Veru tak.. zima v brikach je kapitola sama o sebe.. ale to budeme riešiť o pol roka ?
Reakcia na: Isidor #73585:
niektoré staré T3 a KT8D5r.n2 v zime nepúšťajú kúrenie, ale ventiláciu, je tam asi 8 stupňov Celzia.
Dá sa to prirovnať k tomu - iba že sa bude merať ako tam je zima
Reakcia na: Isidor #73585:
Opýtaj sa vodičov v KT-NP či im ide.. ?
Ja viem čo je témou članku - ja len konštatujem, že ak nefunguje klíma v busoch - tak sa cestuje potom ako bežne v našich brikach, bo musime .. a nemusi to byť ani v novinách .. ?
článok je na tému "klíma sa kúpila a nepoužíva sa", vieš o nejakej električke v ktorej nebeží nainštalovaná klimatizácia?
Reakcia na: tbus #73583:
Ved ja viem,,, ja len nadväzujem na to - že ak nefunguje klíma (nepouživa sa v busoch), a ludia trpia horučavou v busoch, tak je to v novinách..
Pritom v brikách sa bez klímy cestuje podobne - ak nie aj horšie, tam nieje ani strešný ventilátor, tak niet tam čo pustit ani na prázdno,,a okná otvorene pri jazde po tých našich užasných koľajách - to človek ohluchne... A ani v novynách to nemusí byť.. Len pre porovnanie trebalo meriat aj v brikach..
?
Reakcia na: Rudyke902 #73582:
članok bol o nepouživani klimy v autobusoch, nie o električkach
Reakcia na: forest #73579:
,,,,, zaujimave je ale prečo neuviedli a nemerali koľko je stupňov aj v električkach.. ?? len tak na porovnanie... a ešte ak v niektorých KT "sa kúri" spod strechy, to už je bez komentára.. ?
Reakcia na: forest #73579:
Konečne je to aj v novinách❗ Byť na ich mieste, zamykám okná a púšťam klímu bez ohľadu na to, či je leto alebo zima? Jedno výstižné slovo ktoré môže za vznik takýchto situácii - POLITIKA ❗ žiadna odbornosť, logickosť?
Reakcia na: forest #73579:
vyberam komentare pod clankom ktore hovoria za vsetko..

Súdruh Raši a ostatní nekompetetntní, (s)prostí a mechom udretí nímandi na magistráte aj v DPMK dávajú vysvedčenie o sebe takmer každý deň.
A to ešte článok zabudol spomenúť, že len a len KE potrebovali práve 5 dverové busy, kým všade inde stačia 4 dverové. Lebo...práve a jedine SOR dopredu dohodnutej požiadavke vyhovel.
Evidentne nejde o slabú klímu, ale o vedomé jej nezapínanie. Prečo? Čo je za tým?
Treba ich za 4 mesiace zvoliť znova.

staci ist do budapesti. autobusy - tie ktore maju klimu, ju maju zapnutu, aj ked otvaraju dvere kazdu zastavku.... elektricky detto. a funguje to..
bohuzial niekto dal soferom nariadenie nepouzivat ju.
sak co, ze predstavenstvo dpmk sa vozi v LIMO s klimou, co tam po nejakej spodnej vrstve, co cestuje busmi v 36stupnovej horucave.. mam v prdeli, sak staram sa len o seba ne??
dementi.. kazde mesto je v 21storoci vyspele, a k tomu patri aj klima v kazdom buse. LCD panely na zastavkach, so zobrazenim o kolko minut ide dalsi spoj a kam
lenze tu sa budu vyhovarat na somariny...
a vyhovorka ze budapest je velke mesto neobstoji... maju ovela viac busov, metro, atd atd, a ich prijmy su pomerne k poctu busom a stavim sa ze pomer KE-budapest ak by sme to preratali na prijmy a pocet dopr. prostriedkov velky rozdiel nebude. takze treba menej mastit vrecka, zabranit stratam nafty a pod., a hned bude aj na zapnutu klimu..
boze, bananistan, v com zijeme..
Reakcia na: Alex06 #73577:
Tak práve dnes vyšiel článok, v ktorom tvrdia, že má takmer 40 ton, teda asi o 10 ton viac ako LF2+. http://technet.idnes.cz/vyroba-tramvaje-0jt-/tec_technika.aspx?c=A140721_154706_tec_technika_vse
Ak k tomu pripočítame cestujúcich tak sa dostaneme až niekde za hranicu 10 ton na nápravu. LF2+ má asi 8 ton na nápravu. No na to, aby som povedal, ktorá z nich bude viac ničiť koľajnice ani nemusím byť veľmi technicky vzdelaný. Teda, ak tie naše spojazdnia.
Reakcia na: myslavcan #73576:
...to neviem kolkovazi,ale docital som sa ze tu 26ttestovali s 15ton zatazou,,hm. A ma cez 30m..244miest nastatie,kolko na meter to neviem
Nevie niekto koľko váži jedna miškovecká 26THU3? Lebo to nikde neviem nájsť, ale jednoznačne musí vážiť neporovnateľne viac ako LF2+, a pritom má tak isto 6 náprav...
Reakcia na: Kona #73574:
🙂 Tak Ostravske ,snad do vianoc uz neaka bude na linke
Reakcia na: Alex06 #73572:
Tak náprav má 6 a naše Vario LF2+ váži rovnako ako Ostravské Vario LF2+ (nie Olomoucké?)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.