Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
sandokan=bývalý triplex
?
Reakcia na: sandokan #73535:
Tak potom sorry... Ak si ten príspevok len prepísal od iného autora z inej diskusie, tak jeho autorom bol určite tu dobre známy Triplex
Reakcia na: myslavcan #73534:
to je kto ten triplex? ❓ ako nechapem, ale dobre.. ako vidim zrejme to tropicke slnko par ludom pripieklo mozgovu koru viac ako treba.. ? som tu novy, ale zrejme mi nieco uslo.. ? ja som len prepisal jeden koment pod clankom sice ludovo napisany, no s ktorym sa plne stotoznujem ,takze tak..to len pre vysvetlenie
Reakcia na: sandokan #73533:
Milý triplex, vitaj späť!!! Bolo nám za tebou clivo... ❤
Nech sa paaaaci, tu su tie uzasne "spickove" elektricky, hanba hanba a zase len HANBA!!!! Ked citam, tie dristy a dovody preco sa nenakupili KLIMATIZOVANE sa mi chce plakat.....hlavne nech ludia s prepacenim zdochnu v 40tkach v teplotach ako prasata vo vagonoch spotene..... http://www.kosice.estranky.sk/clanky/fotoalbumy/rozne/nova-klbova-elektricka-vario-lf2-.html Bravo vážený magistrát! Hlavne že lacno, kvalita je ľahostajná, veď panstvo sa mhd tak či tak nevozí, nie? ?
Reakcia na: marek_41 #73531:
dosť to pripomína Košické trate ☺
Reakcia na: 2TheMHDmarek2 #73527:
Nemožu kupic bo nemaju klimatizaciju...?
Reakcia na: veteran #73525:
T 334.0 má trojnápravový pojazd, tam je pes zakopaný ?
Reakcia na: tom393 #73526:
Mohli by kúpiť min. dve KT8 (jedna na náhradné diely, druhá do premávky (aj) po rekonštrukcii na RN2 ?
Miškolc odpredáva SGP E1 a KTčka s nákupom 26T...ale vraj jedno KT a jednu SGP E1 si chcú nechať ako historičáky.

http://www.mvkzrt.hu/forgalmi-hirek/www-mvkzrt-hu/1727/
Reakcia na: Tatranka #73523:
A T 334ka má aký rázvor? Kdesi som vyčítal, že 4,2 m. Chceli to nakúpiť ako údržbové vozy na RD, no nakoniec od toho upustili, lebo to údajne perešský nadjazd nezvládne a potrebuj to Rmin = 100 m.
Pajtášova M131 z Hanisky sice prešla cez perešský most, ale len tak tak, bez problémov to nebolo. Čakal že kedy vykolají. hovoril som s ním o tom. A celé to zdochlo na križovatke na Moldavskej ďalej už to nešlo. Motorák mal jazdiť v rámci akéhosi májového juchuchú v uliciach mesta a na Hlavnej ako atrakcia.
Po meste bežne "rajtovali" vagóny Ztr a Vtr ČSD s rozvorom 6 m, to je doložené fotkami. Spomínajú sa aj "mohutné" vozne DRG (zjavne teda ide o tzv. jednotné typy z 30. - 40. rokov) v časoch okupácie,otázka ostáva aké konkrétne, tam bolo viac typov rozvoru náprav. Dačo sa mi marí, že som videl aj foto Zdv ČSD, rozvor 7 m alebo aj 9 m! A určite v meste sa jazdilo aj po menších polomeroch ako na Perešskom moste.
Cez Pereš prešiel bez problémov M 131.1 s rozvorom 6,5 m, podbíjačky majú počítam aj väčší. Predpokladám, že montážny vozeň bol stále ten z roku 1913-14 postavený na platforme vozňa pôvodom z Košicko- Bohumínskej železnice.
Reakcia na: veteran #73520:
Vlečkové napojenie by malo byť v majetku US Steelu asi vrátane výhybky...Možno tam je pes zakopaný?
Reakcia na: veteran #73520:
Táto vlečka mala ešte jedno využitie, ako odstavná kolaj pre lokomotivu a pracovný vlak pre údržbu rýchlodráhy. Predtým než boli zhotovené asfaltované nájazdy pre montážne automobily s kolaj.podvozkom bola pri výlukách používaná súprava z lokomotivy T212 (T211?) krytých vozov pre materiál a náradie a vozov pre opravu trakč.vedenia. Samotná lokomotiva tam bola odstavená dlhé roky. Dokonca niektoré údaje uvádzajú, že bola majetkom DPMK. Neviem kde skončila.
Zaujímavosťou bol aj železničný plošinový vagon s nástavbou pre opravu trakč.vedenia. Ten dlhé roky bol odstavený vo vozovni. Ešte v 90-tych rokoch , jeho osud mi nie je známy. (zaujímavé je, ako mohli tento voz s velkým rozvorom prepraviť cez perešský viadukt).
Reakcia na: Dispecer #73518:
Zaujímavé je, že vlečka zostala počas rekonštrukcie na prelome 80. a 90. rokov nedotknutá. Doteraz je možné vo výhybke na Hydrostave nájsť koľaje s označením VŽKG 61 (Vítkovické železárny Klementa Gottwalda, rok výroby 1961).
Reakcia na: KVKV #73517:
Trať z mesta do Čermeľa svojho času zvládli aj mohutné vagóny Deutsche Reichsbahn-u. V júni 1944 boli dokonca účastníkmi tragickej nehody.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.