Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
No tak to som zvedavý,čo ti odpíšu.
Len pre info, prave som podal podnet na SOI vo veci tej vymeny kariet u DPMK, lebo to co si dovoluju naozaj presahuje vsetky medze.. o pripadnom vysledku budem informovat 😉
Reakcia na: Kona #67936:
Možno bude raz na predaj...Pokiaľ v DPMK rozhodnú,že pôjde do šmelcu,tak čo? ?
Reakcia na: Dispecer #67932:
Spravidla nebol schopný dodať ani to,čo sa po ňom chcelo ?
Reakcia na: Dispecer #67935:
Vieš, k nej sa viaže také šotoušské puto ? ❤ A takú električku by som ani za svet nedal rozrezať, to skôr by som ja rozrezal toho človeka, ktorý by to urobil, takže bacha na mňa ? inak ☠
Reakcia na: Kona #67934:
Prečo furt sa snažíš zachovať tú 359? ?

Jediná forma jej existencie, ktorú si viem predstaviť a zároveň by bola reálna vyzerá takto: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/8205-033.jpg
Konečne to tu niekto používateľovi stn35 vysvetlil. Ja mám informáciu o tom, že Košice majú pridelených viac ako 70 miliónov € od EÚ a všetkých 70 miliónov sa má použiť na nákup nových električiek. DPMK si už vypočítal že chce kúpiť a nahradiť 40 sólo električiek, teda za jednu by dal približne 1,75 mil. €. Ja osobne o žiadnom takom výrobcovi neviem. Možno že to bude investované do nového projektu električky špeciálne vyrobenej pre KE, kto vie. Ale podľa môjho názoru by mal DPMK nahradiť celý vozový park električiek T3 (ostali by iba T3 Mod, pracovné T3 a zrekonštruované T3 v bielo-tyrkysovom nátere) čo je približne 50 vozov a nahradiť všetkých 12 nezrekonštruovaných električiek KT8D5. Ostali by iba T6A5-ky. Spolu by teda DPMK nahradil 62 električiek za 70 mil € čo by činilo približne 1 129 032, 26 € za jednu električku s DPH. Myslím si že by to bolo akurát na výrazné obnovenie vozového parku. Aký je teda záver? Vyhlásiť tender na dodávku 50-tich sólo jednosmerných nízkopodlažných električiek a dodávku 12-tich obojsmerných približne 30-metrových nízkopodlažných električiek v celkovej hodnote približne 70 mil €.
Reakcia na: veteran #67929:
SOlaRiS tam má to S dokonca dvakrát, nie je to veľmi dobrá podmienka ? Alebo aj kaROSa ?
Reakcia na: Tatranka #67931:
To vtedy sa sám výrobca ponúkol, nie? ?
Reakcia na: veteran #67929:
Ako nám bolo dobre za súdruhov,keď žiadne možnosti výberu dodávateľa neboli.Ber,nebo neber! ? ? ?
Reakcia na: stn35 #67924:
Navrhuj,synku,navrhuj... ?
Mňa,ako občana vôbec nezaujíma či je električka červená,modrá,zelená,či je od toho alebo onoho výrobcu,vôbec ma nezaujíma akú má výzbroj,vôbec ma nezaujíma či nesvieti na transparente tá a tá dióda...Mňa,ako občana zaujíma početnosť a presnosť spojov,koľko za to zaplatím a či za to dostanem adekvátnu kvalitu.Bežný ľud totiž oceňuje úplne iné veci,voz môže byť neviem aký moderný,pokiaľ je vnútri zasratý špinou od stropu až po zem,počmáraný ,s porýpanými sklami,v zime vymrznutý,tak vtedy nikoho nezaujíma kto ho vyrobil,kedy, ani či má výzbroj Cegelec alebo Škoda.
....Áno,nové vozidlá potrebujeme,ale nenakupujú sa podľa prianí šotoušov ?
Najsamlepšie výberové konanie by bolo, keby do podmienok súťaže napísali, že vozy musia mať na prednej maske logo obsahujúce napr. prísmená "S", "O" a "R" ? Pri pohľade na niektoré zmluvy DPMK z poslednej doby (najmä objednávka štúdie vykonateľnosti projektu KMK) mi to ako nejaké veľké sci-fi nepripadá ?
Reakcia na: 810zssk #67926:
Tak zasa Praha robila výberové konanie na električky ktore ešte ani neexistovali, BA má už aspoň referencie ?
Reakcia na: tbus #67925:
takto by to malo byt ale casto krat k tomu nedochadza a verejne sutaze upravia tak aby vyhrala uz dopredu urcena firma sak si tu nejaky patek tak to poznas

co sa tyka varia tak suhlasim myslim ze super elektricka za ten peniaz, ak by sa variami zmodernizoval nas vozovy park bohate by to stacilo
Reakcia na: tbus #67925:
Hej, napriklad bratislavska sutaz, ktora uuuuplnou nahodou sedi Skodovke a jej ForCity 🙂
Reakcia na: stn35 #67924:
vario nie je ziadne kvazi polovicate riesenie ale plnohodnotna elektricka, a uz prestan tarat o dohodach medzi Skodou a Kosicami, takto sa to nerobi, pri tak velkom mnozstve verejnych zdrojov sa musi robit sutaz, a v ramci nej je prave to miesto na ferove urcenie dodavatela (nie uprednostnovanie jedneho vyrobcu alebo jedneho modelu) a dohadovanie na cene.
vazne este raz navrhujem nech sa zas nekupuje polovicato a zbrklo ,teda ziadne "kvazi " nizkopodlazne Varia ani nic podobne a pod ale nech sa DPMK a mesto riadne dohodnu so Skodou Plzen a nech pre mesto Kosice z aktualnych eurofondov ktore budu pridelene mestu za ucelom nakupu briciek a ich obnovu,nech spravia pre Kosice tych 40 alebo povedzme 35 suprav ,podla mna by to bol jednoznacne najrozumnejsie riesenie a takymto sposobom obnovit vozovy park v meste Kosice, s tym ze by sa realizovala sucasne a priebezne zaroven uz aj viackrat tu spominana vymena kolajnic pochopte jedno mesto nepotrebuje nejake kvazi a polovicate riesenia a sliapnutie do hovna, ked uz tak nech to je obnova ako ma byt, taka moznost a ponuka aku ma mesto teraz sa nam uz na dlhe roky podarit nemusi - 15T for city alebo 26T http://www.skoda.cz/cs/produkty/tramvaje/ ? myslim ze aj obcania po dlhych rokoch cakania by si takuto uroven cestovania konecne zasluzili...preco ked to dokazal nakupit taky Miskolc a obnovit svoj vozovy park preco by sa mesto Kosice s DPMK nedohodli s Plznou na modeloch a aj na cene..
Reakcia na: Kona #67911:
Tých RT6 bolo vyrobených o dosť viac. Napr. dodávali sa aj do Poznane - tuším kvôli tom, že na tamojšej rýchlodráhe zahájili prevádzku, a 4 vozidlá aj do Prahy, kde však dlho nejazdili (uskutočnil sa aj pokus o modernizáciu jedného vozidla - avšak ani ten nedopadol dobre). Pražské vozy boli neskôr predané, vraj jazdia v Poznani ako rekonštrukcie ich RT6.
-----
A prečo práve ich chceš nasadiť na R, keď som spomenul linky, kde by sa mohli tieto vozy využiť? ?
Reakcia na: Kona #67915:
Neviem odkiaľ máš tých 70 miliónov , ale ak to má byť pre KE , myslím že to už je spoločná suma aj za vozidlá plus trate. Aj keď sa do technickej stránky koľajovej dopravy prakticky prd makový rozumiem, vyraďovať KTčka by bol priveľký luxus už len preto, že sú to v podstate najmladšie vozy a svojou obojsmernosťou obzvlášť dôležité. A ak by sa mali namiesto nových vozidiel nejaké vyraďovať, tak v prvom rade dlhodobo odstavené T3ky a až potom siahať na prevádzkové vozy. Trate by sa mali najmä rozširovať, intervaly električiek posilňovať, a teda výprava zvyšovať, nie vyraďovať...
Reakcia na: Rudyke902 #67920:
#701 je vlajkovou loďou v Košiciach. Po dlhých rokoch nová električka v podniku a v dielni tiež nie sú ešte so všetkým oboznámení, to potrvá pokiaľ si na ňu zvyknú. To nie sú staré T3, kde klepli a šlo to ďalej. Vo Váriu je elektronika a tú veru tak ľahko už neoklameš.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.