samozrejme, nezaťažujeme toto fórum zbytočnými príspevkami. Malo by sa to riešiť cez ICQ. No len mal som ho a teraz neviem kód a musím si vytvoriť novú a neviem ako na to.
No, teoreticky sa tak dá povedať... Oficiálne to bola zmluva a takto malo byť rekonštruovaných ešte ďalších 5 ks T3. Prototyp #359 sa však ukázal ako veľmi nespoľahlivý, a tak k ďalším rekonštrukciám nedošlo.
No musíš čítať pozornejšie...
359 bola vyrobená v roku 1983, v rokoch 1983 až 2000 to bola T3SUCS. V Roku 2000 bola na rekonštrukcii, kedy sa po zmene označila ako typ T3Mod a odvtedy (od roku 2000 až do: trvá...) je z nej T3Mod. Už rozumieš? Stále je to to isté vozidlo. Bola jediná košická, ktorá išla do Zvolena.
No a do Krnova... To je otázka skôr pre čarovnú guľu.
Ano, je to jedina T3 po modernizacii vo Zvolene. Do Krnova... Neviem, ci to niekto presne vie. Moj tip je 508, 509, mozno 531. Ktovie, mozno dostane prednost 525 po havarii. Velmi pravdepodobne v tomto roku uz ale nepojde na reko ziadna.
Košická T3Mod je prototypová a z tohto dôvodu sa poruchy vyskytujú častejšie ako u jej bratislavskej predsunutej "sestry". 359 je stále v takom stave, v akom bola, a teda s asynchrónnou výzbrojou EVPÚ. Momentálne nejazdí kvôli prepálenej kabelizácie v oblasti, kde sa predtým nachádzal zrýchľovač. Tá sa musí umiestniť inde a iným spôsobom. Po oprave by mala T3Mod do prevádzky opäť zasiahnuť.
Pokiaľ ma pameť neklame tak 4 reflektory mal 4061.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pitto32