zrušíme troleje,električky a busy a vrátime sa ku koňke ? len je zaujímavé,že súkromník by vedel lacnejšie prevádzkovať linky ako dp. magistrát nekomentujem ?
Aj keď po pár dňoch - ďakujem za reakciu a vyčerpávajúcu odpoveď. V súvislosti s tým si dovolím ešte opýtať sa. A prečo sa teda v rámci tých VP vo vozoch KT8 neopravuje (nezfunkční) aj hlásennie cez stropné repráky? ( Len vo vozoch KT8NP - aj to v nie všetkých - je funkčné hlásenie cez repráky.) Je v tom nejaký vážny techn. problém, alebo tiež by trebalo nejaký "osobitný tech.postup" aj na to, a sa to neoplatí? Pre cestujúcich by to bola dobrá vec, počuť počas jazdy aj v KT poriadne hlásenie zastávok.. Ďakujem vopred za reakciu ?
Na to, aby si niečo také ako dopyt nainštaloval do vozidiel, musíš mať schválený technologický postup. Pôvodne bolo povedané, že do KT sa dopyt bude inštalovať pri modernizáciách. Avšak vzhľadom na na priebeh rekonštrukcií a výhľad do budúcnosti bolo rozhodnuté, že sa začne inštalovať u nás. Bolo rozhodnuté o spracovaní technologického postupu pre KT8 mimo overovacej série, to trvalo zhruba dva - tri mesiace, lebo schvaľovačky, papierovačky... Prvý voz bol 535. Ďalšie budú nasledovať. 500+501 nedostanú dopyt v rámci VP/SP preto, pretože ako protypy majú úplne inak spravenú 24V "elektriku" a teda bolo by potrebné spracovať ďalší osobitný technologický postup platný len pre tieto dva vozy. A to sa jednoducho neoplatí.
I am new to Slovakia. Living on kosice as an English only speaker I just had to say how much I love this web site. It has lots of information, easy to use and IN ENGLISH. Thank you for going the extra mile for your guests and for your excellence. ☺
No jasné,že tu teraz píšeme ptákoviny... ? Sú to narážky na dianie v tzv.Múzeu letectva a pozemnej dopravy ?
O záchrane predsériových KT možno zatiaľ uvažovať asi len ideovo.
Ta ne!Šak krabica jak krabica,ne Pali? ?
Jediná výhoda dnešnej doby je,že digifoto má hocijaké šoto,tak aspoň nám zostane kvantum fotografií a spomienok na tie skvelé,spoľahlivé,jednoduché,nezničiteľné,pohodlné....a zošrotované KT8. ? ? ?
Presne tak! Predným článkom z KTčka sa porieši aj príp. budúca výstava T6A5. Však predky majú skoro rovnaké, tak čo ? Načo budeme ukazovať dvakrát to isté.
I tak še da!A stačí len jeden článok,zbytok bude pomaľovaná plachta ?
Inak so zachovaním KTčka to môže byť zaujímavá story.Zatiaľ si dúfam pojazdia ešte aspoň desaťročie,ak to vydržia pravda... ?
Ja čítať viem, len to nič nemení na tom, že nieje jasné prečo sa ten dopyt nemontoval do nich už vtedy ak boli na VP v dielnach (tak ako priebežne do T3) ... a váž slová prosím.
A k tým 500 a 501 - ak niekto uvádza že sú to prototypy, (jedna bude ako historické vozidlo) ako dôvod nenamontovania dopytu - tak nechápem prečo teda majú displeje ?! ?
Ak historické vozidlo (alebo prototyp) tak prosím - ale potom zo smerovými linkovými tabuľami a s "číselnou kockou" vpredu a vzadu na streche+ kožené držiaky v interiéri - tak ako na začiatku ako došli a jazdili, nie? To len taký postreh. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor