Nejaké "šotoretro" úpravy dúfam nehrozia.Na múzeálne účely je určená T3SUCS č.336 a jediná dvojdverová T3SU u nás,t.č. školský voz.Predpokladám aj snahu o zachovanie KT8 z overovacej série/500,501/,pokiaľ nebudú tlaky na reko KT8D5RN..../o čom značne pochybujem,že by boli/.T6 je zatiaľ veľmi predčasné riešiť.Celkovo tu máme v KD skanzen v bežnej premávke,takže o "atraktivitu" je postarané... ?
Kapitálové výdavky 2012, 2013, 2014 - krásna okrúhla 0.
Z čoho chce ujo Raši vybudovať všetky tie kilometre trolejbusových, električkových tratí, čo nasľuboval pred voľbami? ☺
... MYSLÍM že v súčasnej dobe netreba nič také plánovať - väčšina vozov napríklad T3 stále jazdí v pôvodnom - červeno - bežovom nátere, s pôvodnými lam. stoličkami a tabuľkovím značením liniek - a ešte pár rokov to tak bude, takže turisti o nič neprídu ešte sa aj povozia ako za starých čias... ?
Šoto-retro nátery na bežných vozoch si myslím nie sú žiadnou atrakciou pre bežného turistu. Pre tých má DPMK T1, T2, Ringhoffery, netreba žiadnu KT s kockou a plastovými žltými tabuľami. Keď KTčky o niekoľko rokov skončia v bežnej premávke , potom by sa dalo o niečom takom hovoriť.
SP a VP sa nerozbiehaju. Oni sa robia na každom vozidle na zaklade ubehnutych km už od kedy tu existuje električkova doprava ? Len teraz sa prechadza na novy unifik tak su z toho všetci uneseni...
Chcel by som sa opýtať jednú vec. Vidím, že tie rekonštrukcie resp. SP alebo VP električiek sa nejako pomaly rozbiehajú a už máme pekná zástup každej električky v novom výzore a preto by som sa chcel opýtať, či sa neplánuje nejaký exemplár z každého druhu električky zachovať v úplne pôvodnom nátere, pôvodným poťahom stoličiek a napríklad aj tabuľkami s označením linky. Myslím, že by to bolo v rámci kultúry a istej prezentácie turistom veľmi pekný darček od DPMK. Napríklad nejaká KT8D5 ešte aj s tou kockou na označenie linky by bola naozaj krásna Neplánuje sa niečo podobné? ?
Zaujimave je, ze na mobile mi zobrazi len horehronca a nejake spojenie s prestupom v Moldave n.B.
Na PC mi to uz zobrazuje spravne. Dany spoj zastavuje aj na SOSA. Tak ci onak, najlepsi je Horehronec.
Z Palackeho je to asi 5-7 min. na Zel. stanicu. Mozes ist 56 o 15:01 z Nemocnice.
V pohode môžeš ísť tou 20tkou o 13:40, na Palackého budeš o 14:07 potom už ti stačí prejsť cez autobusovú stanicu a už uvidíš staničnú budovu. Je to naozaj tých 5 minút chôdze. A zablúdiť nevieš nijak, lebo celý čas ideš pri stanici.
Dakujem vam vsetkym, priatelia 110mat110, Dispecer, Peter55... Uz mam predstavu kde je ta SAD zastavka Saca-Benzinol. Urcite ide odtial spoj KE-BB 601 512 4 o 15:05, ale naozaj uvazujem o tom R 810 Horehronec 14:52 zo Zst.KE. Este mi prosim poradte akym spojom MHD ist z Nemocnice Saca na Zst.? Priamo tam nejde nic a na mape vidim nejlepsie ist 20tkou (13:40), vystupit na Palackeho a prejst peso smer Zst. (Stanicne nam.) asi 5 min? Este raz vam dakujem. Marian
Zastávka SAD Košice, Šaca, Benzinol sa nachádza v blízkosti MHD zastávky Učňovská, v ktorej stoja tie isté linky, ktoré stoja aj v zastávke MHD Nemocnica Šaca. Na to, aby si sa z nej dostal na zastávku SAD Košice, Šaca, Benzinol, musíš ísť smerom ku križovatke (určite ju uvidíš, nie je ďaleko) a na nej odbočiť doprava a pokračovať tým smerom. Za čerpacou stanicou potom uvidíš tú SAD zastávku. (Pre predstavu: http://g.co/maps/9p942 )
no, neviem, neviem, ale vtedy neide ziaden bus smer bb, ja by som na tvojom mieste pouzil horehronec
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
110mat110