Zastávka SAD Košice, Šaca, Benzinol sa nachádza v blízkosti MHD zastávky Učňovská, v ktorej stoja tie isté linky, ktoré stoja aj v zastávke MHD Nemocnica Šaca. Na to, aby si sa z nej dostal na zastávku SAD Košice, Šaca, Benzinol, musíš ísť smerom ku križovatke (určite ju uvidíš, nie je ďaleko) a na nej odbočiť doprava a pokračovať tým smerom. Za čerpacou stanicou potom uvidíš tú SAD zastávku. (Pre predstavu: http://g.co/maps/9p942 )
dobre, zasa som zle precital, takze tam chod linkou 52 ktora pride na 14:52 do sace na zastavku Ucnovska. Ale naozaj radsej pouzi prestup na SOS automobilova alebo Kosice AS
Na ucnovskej, na Benzinol je to +- 2 min chodze a do ke linkami 20,52,56 podla toho co pojde
Ale ak je to dialkovy bus pri ceste nazad by som radsej vyuzil prestup na SOS automobilova/Kosice AS
SOM MARIAN z BB A PROSIM NIEKOHO Z KE O POMOC-RADU: 17.2. chcem cestovat z KE do BB dialkovym busom, ktory o 15:05 stoji na SAD zastavke Košice,Šaca,Benzinol. Na tuto SAD zastavku sa potrebujem dostat z MHD zastavky Nemocnice Šaca. Od Nemocnice mi idu busy 20,26,52,56. MHD zastavky od Nemocnice Šaca su v poradi Nemocnica Šaca / Kvetná / Šaca, námestie / Učňovská.. atd. na ktorej z tychto MHD zastavok mam vystupit aby som sa co najskor a najkratsie dostal na SAD zastavku Košice,Šaca,Benzinol? Vopred dakujem za radu.
K reportérom:
VŠETKÝCH by som zavrel až by ZHNILI!!!!!! Ako si TOTO môže niekto dovoliť!! Hlúpi ľudia na vysokých miestach! Okamžitá výpoveď bez pol slova a ŽIADNE odstupné!!!! Boha keby ste dali toľké peniaze do trolejbusovej dopravy, ach.... škoda hovoriť... lopatami by som vás odtiaľ hnal ani by ste nevedeli ako sa voláte!!!!!!!!!! ? ?
Tak to LED osvetlenie stojí za prd,snaha o úsporu energie sa míňa účinkom.Tie plechové lavičky asi budú daň,práve za ten vandalizmus,plasťáky sa dajú rozbiť ľahšie alebo aspoň do nich vyrezávať "ornamenty".
OutClaim
Nuž zhliadol som.Presne som čakal,čo aj odznelo.Akurát som predpokladal,že do toho novinári viac "zarýpu".Nema problema,všetko zaplatíme,my občania na to máme! ?
No tie červené plecháče si pamätám veľmi dobre,sklo sa potom nahradzovalo plechom a keď to všetko zhnilo,tak to odvial košický severák ? Ono je "zaujímavé",že prístrešky JCDecaux sú vymlátené málokedy a ak,tak to okamžite opravia.Je vidieť,že sú to veci už odskúšané inde,aj keď tiež nie celkom ideálne/sú malé/.Tie zmetky,ktoré sa spomínajú v článku sú navrhnuté človekom totálne neznalým problematiky vandalizmu o "funkčnosti" radšej pomlčím.Skrátka mestský mobiliár má byť fukčný,estetický a hlavne maximálne blbovzdorný.A vandalizmus tu bol aj za "červenej" éry,len sa tomu hovorilo "niektorí jednotlivci",dnes sú to "niektoré skupiny" ?
Určite nie je chyba prístrešku, že sa do neho nezmestí viac ľudí. Určite nie je chyba prístrešku, že sa nevyberie veľmi vhodný typ. Okrem toho, že sú deravé, sa začalo experimentovať s náhradou vnútorného osvetlenia za LEDkové, ktoré je nedostačujúce a aj to, že sa montujú plechové lavičky, ktoré sú podľa mňa v zime a lete absolútne nevhodné.
Prístrešky sú osadené len na miestach, kde to dovoľuje príslušná technická norma, aby nespôsobovali problémy pri pohybe cestujúcich, vystupovaní a nastupovaní.
O tom by sa dalo polemizovať ako sa táto STN (aké číslo?) dodržiava. Iste si pamätáte na úplne zadný prístrešok na NO pred DbTH. Kde po zastavení klbového autobusu / trolejbusu sa vystupovalo do stlpu a chodci tam kľučkovali.
http://www.stv.sk/online/archiv/reporteri
Reportéri zo dňa 6.2.2012 od 14:20 minúty o OutClaime
(doporučujem pozorne počúvať odpovede všetkých, ktorí sa tam v tej reportáži vyskytnú.)
kedysi boli na zastávkach plechové búdy a tie sa rozbiť nedali – maximálne bočné sklené výplne. Zmestilo sa do nich viac čakajúcich a aj plnili svoj účel ochrany pred dažďom, vetrom, snehom. Dnes sa pod niektoré prístrešky zmestí ani nie štvrtina čakajúcich oproti búde, navyše nie všetky majú obe bočné steny. Nerozumiem potom funkcii takéhoto (ne)prístrešku, ktorý nemá čím chrániť proti dážďu, vetru, snehu.
Inak, spomínajú tam aj bývalú zastávku Tesco busu, kde už nestojí žiadna linka ("pri hypermarkete Tesco na Trolejbusovej (smer Ťahanovce– obec"). Či sa mýlim?
Lenže tí "priblblí" starostovia sa snažia vyhovieť určitej "priblblej" skupine/skupinám voličov vo vidine znovuzvolenia."Ta toten starosta,ta to dobry chlop.Ta znaš,ta nam vybavel autobus,mi idze rovno od domu až do nemocnici a nemušim prestupovac..." ,a tak podobne.A tu ani dvesto odborných poradcov nepomôže,debilný populizmus neprerazíš.Pokiaľ toto nezlikvidujeme,tak to asi lepšie nebude.
A ešte je potrebné radikálne zredukovať počet MČ na max. štyri,znemožniť starostom a poslancom MČ lobbing na magoriáte ohľadom akýchkoľvek zásahov do MHD,atď,atď... ?
Skrátka utópia... ?
musíš uznať, že má pravdu... že do linkového vedenia zasahujú ľudia a inštitúcie, ktoré na to nemajú potrebný odborný potenciál a ktoré rovnako neberú na zreteľ aktuálne finančné možnosti a odborné fakty... o nejakých modeloch sietí MHD a ich súvsťažných dopytových sústav radšej pomlčím... a že o MHD rozhodujú ľudia, ktorí o nej nemajú ani šajna a ani sa ňou nevozia...
To tým priblblým starostom fakt nie je nikto v Košiciach schopný vysvetliť , že mhd v 200-tisícovom meste je treba riešiť SYSTÉMOVO - tým racionálne a hospodárne, a nie zavádzaním účelových spojov ?
""výhladovo ZNIZOVAT výkony vo verejnom záujme"" ...no to je úžasná formulácia!
Takže poďme manifestovať, aby nám vo verejnom záujme znížili tú obrovskú hustotu spojov , veď stačí tak raz za polhodinu - hodinu.
Ale vážne. Pred dvomi tromi rokmi po roznych viac alebo menej úspešných experimentoch s "novým" linkovým vedením ako tak stabilizovala situácia a takmer na všetkých hlavných smeroch sa KONEČNE vytvoril interval 10 min. A TO ZASE CHCE NIEKTO DOBABRAŤ ?
To tým priblblým starostom fakt nie je nikto v Košiciach schopný vysvetliť , že mhd v 200-tisícovom meste je treba riešiť SYSTÉMOVO - tým racionálne a hospodárne, a nie zavádzaním účelových spojov ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Prístrešky sú osadené len na miestach, kde to dovoľuje príslušná technická norma, aby nespôsobovali problémy pri pohybe cestujúcich, vystupovaní a nastupovaní.
O tom by sa dalo polemizovať ako sa táto STN (aké číslo?) dodržiava. Iste si pamätáte na úplne zadný prístrešok na NO pred DbTH. Kde po zastavení klbového autobusu / trolejbusu sa vystupovalo do stlpu a chodci tam kľučkovali.
http://www.stv.sk/online/archiv/reporteri
Reportéri zo dňa 6.2.2012 od 14:20 minúty o OutClaime
(doporučujem pozorne počúvať odpovede všetkých, ktorí sa tam v tej reportáži vyskytnú.)