Reakcia na: VLK #65454:
Keby boli tie testy take super naročne nerobili by tu robotu take pochybne existencie ? A väčšina zakomplexovanych revizorov robi tu robotu XY rokov a vtedy určite neboli nejake extra testy.A hodnotiť ich môže podľa mňa hocikto kto cestuje MHD denno denne a vidi ako sa spravaju. To, že si musia žrať nervy s dementmi je jedna vec a druha vec je to, že si potom vybijaju nervy na slušnych cestujucich a buduju si ego, na slušnych ľudoch ktori to radšej prekusnu, lebo keby to chceli vyskušať na niekom inom dostali by po papuli.
Samozrejme su medzi nimi aj normalni ľudia ale ti tvoria bohužial menšinu. ?
Rudyke902
K tomu premalovavaniu - netvrdil som že je to predražovanie, písal som o tom prečo to neostalo na pôvodnom zeleno-bielom pásikovom unifiku? Začalo sa ním už dávno a nedokončilo sa a už začalo sa niečím "novým" dokonca aj trochu komplikovanejším pri lakovaní - nové šablóny, atd..? Čo je "škaredé" na vozoch 361,414,337,364 ? Takýmto tempom nikdy nebude v mhd v KE žiaden unifik..
A čo tie sedadlá ? Poťahy sa na laminátové sedadlá dali len do pár vozov pri VP v T3, do posledných už ani na to sa nenájde pár centov..
A k dopytovemu otváraniu v KT - tak ak toto je dôvod čo si uviedol - pri našom tempe ( max 1 KT-čko na GO), ani o 10 rokov nebude dopytové otváranie v KT.. ? Pritom neviem, ale všetky KT-čka asi niesú určené na rekonštrukciu na NP, to som tu čítal raz..
Písal som to ako reakciu - že aj pri VP sa nič, žiadna ani len najmenšia modernizácia interiéru ku kultúre cestovania nedeje u vozoch akurát premalovanie na modro žlté vlnky, a to si myslím je potom aj zbytočné... stačilo nechať bielo červené totalitné farby... A to sme v porovnavani s ostatnými mestami fakt potom na konci.. To môj názor.. ?