Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Crossfire #65366:
akej? ved sa tam pise, ze dostane elektronicku tabulu...

VLK: ja som myslel, že v špičke by 13 jazdila až do mesta a napájač na 19ku by fungoval len v sedle... a radšej vytvoriť konfliktný bod pre vodičov ako nechať pobehovať ľudí po slaneckej pri važci...
Reakcia na: Crossfire #65365:
hm, neviem preco to nezobrazilo druhu cast prispevku ..

dockala sa osadenia akej tabule dopredu? klasika ako 381, 383, 396, 397, 398, 399, 402 a 403 alebo dostane dopredu tabulu ako ma 364?
Električka Tatra - ČKD T3 #417, ktorej zaujímavosťou je upravené predné čelo pre umiestnenie elektronickej tabule, sa po piatich rokoch konečne dočkala aj jej osadenia.

Reakcia na: tbus #65363:
jedna vec - vždy som sa snažil minimalizovať konfliktné body pre vodičov - a odbočenie na Dneperskej si viem len zťažka predstaviť v dopravnej špičke, rovnako ako státie 13 na dopravne paralizovanej Slaneckej... už 54 mi tam veľmi vadí, nakoľko tam chytá slušné meškania, ale u tej je to trocha rozsiahlejší problém... ale to bola iba vízia, tak je to jedno...
Reakcia na: VLK #65362:
Prestup na tescu alebo Dneperskej (s otacanim na tom parkovisku ) by bol na hrane, pripoj ku kazdemu jednemu spoju, z NP autobusu na 13 do NP autobusu na 19. Tam by netrebalo nic dobudovavat, a mozno by to aj teliatka pochopili, kedze 19 ma rovnaku trasu ako 13. A este navyse ide aj na stanicu.
Reakcia na: TA #65345:
ale však Važecká by existovala a naviac by bola možnosť prestupu aj na L19... to mal byť bonus naviac, ale ako vidím je fakt, že to by obyvatelia nepochopili ?
Reakcia na: romeo #65360:
Ide o to, že podmienky fondov nehovoria len o výške sumy (tam má BA kraj skutočne nižšie možnosti než zvyšok republiky), ale aj o konkrétnych účeloch, na ktoré môžu byť peniaze použité. Programy platné mimo BA jednoducho stavbu tratí neriešia, tj. nedovoľujú. Takto si ich vypracovala a schválila sama slovenská vláda okolo r. 2006-2007.
Reakcia na: Dispecer #65358:
hej je to presne tá trať ? no ale je mi to potom divné, práve chudobnejšie regióny by mali mať väčšiu šancu na takéto čerpanie fondov ?
Reakcia na: Dispecer #65358:
Ja len pre upresnenie, lebo som nikdy úplne nechápal výsledkom tých vašich debát 🙂 pre Košice platia zjednodušené podmienky, že my by sme dostali peniaze iba vtedy, ak by sme si napríklad kúpili trolejbusy a zároveň nahradili nejakú autobusovú linku? resp. ak by sme si kúpili trolejbusy? Alebo peniaze na nové trolejbusy by sme dostali, ak by sme nahradili autobusovú linku trolejbusovou a zároveň by sme si troleje potiahli za svoje? 🙂 Sorry, ale nechápem veľmi tomu tak ma prosím opravte ?
Reakcia na: romeo #65357:
http://imhd.sk/ba/doc/sk/10295/Prva-cast-trolejbusovej-trate-Prazska-Hrobonova-bola-odskusana.html
Myslíš túto?

Tématika eurofondov sa na fóre riešila niekoľkokrát. Každopádne, musíš si uvedomiť, že Bratislavský kraj, ako kraj s vyšším HDP ako zvyšok Slovenska (alebo z nejakého iného dôvodu..), má trošku ináč nastavené eurofondy...
ak sa chce,tak sa dá http://bratislava.sme.sk/c/6211059/kraj-chcu-obnovit-z-eurofondov.html v BA plánuju vybudovanie trolejbusovej trasy z eurofondov..len v KE sa nikdy nič nedá ?
Reakcia na: Rudyke902 #65351:
ak teda hovoríme o víkende, tak mizerný počet cestujúcich v spojoch L 13 sa v pohode zmestí do súčasnej ponúkanej kapacity električiek. Čo sa týka samotného posilnenia L 3, teda opätovný návrat dvojičiek, tak ten by sa mal udiať v prvom rade už len kvôli Jazerčanom. L 13 ponúkaná od 2. 8. 2008 nadväzovala na električkové spoje.
Myšlienka napojiť L 13 na L 19 nie je zlá, možno sa potom Krásna zbaví antiprestupovacieho psychického bloku.
Reakcia na: tbus #65354:
A zrušiť L3 presunutím spojov na L7. Len to by navýšilo celkový počet vkm, takže asi nereálne.
Reakcia na: Rudyke902 #65351:
Linka 13 z Krásnej po Dneperskú príchod 2 minúty pred L19, a bol by z krásnej krásny interval, akurát od dneperskej by šiel do mesta len jeden bus namiesto dvoch po prakticky tej istej trase ? Prestupovanie na nové nízkopodlažné autobusy by sa určite pozdávalo viac, ako na zlé hnusné električky.
Reakcia na: Rudyke902 #65352:
Ani by som nepovedal, na sidliskach kde su nove generacie a deti praveže stupa dopyt oveľa viac ako v Krasnej kde sa postavi par domov a okrem ineho kto stavia dnes v takto lukrativnej oblasti? Asi iba človek ktory nejake to euro ma takže auto je samozrejmosť v dome.
Reakcia na: TA #65343:
Ano, máš pravdu - ale to platí o všetkých MČ, že klesá dopyt po MHD, kôly vyššej indiv. motorizácii - tak ako píšeš, nielen pre krásnu..
Reakcia na: TA #65344:
Ako by som ju "posilnil" ? No najjednoduchšie , zrušiť solo vozy aspoň na L3 aj cez víkend, a prisposobiť príchod / odchod ED k busu 13 z a do krásnej - ak by len po važec jazdila, napríklad - a na to netreba nejakú veľkú "vedu".. Alebo zabezpečiť prestup na L 19 - tak ako som už písal tu.. A nemeniť interval,,, napríklad.
Reakcia na: veteran #65349:
táto chyba je bohužiaľ po celej trase L27...dnes sa malo začať vymieňať...
Reakcia na: TA #65344:
Načo by kvôli nejakej Krásnej posilňovali ešte aj akési kôly ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.