Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: RW #6536:
presne!! Aj ja som to chcel napísať...
...ale aby bolo jasné, nehádam sa. Pripúšťam, že sa môžem aj mýliť, ale veci si ešte pre istotu preverím.
Reakcia na: RW #6536:
Na starej L30, ktorá bola zrušená v decembri 1998, od nepamäti klbáky boli. V rokoch 1998 - 2000 táto linka neexistovala a v jeseni 2000 bola zriadená na novej trase Darg. hrdinov, Exnárova - Juh, hala Cassosport. Na novozriadenú linku boli nasadené sólo Karosy. Vydržali však veľmi veľmi krátko, pretože došlo k nasadeniu prvých SU15 (3501-3504) do premávky. Zároveň sa poradia, kde nebol Solaris začali vykrývať kĺbovými vozidlami. Aspoň tak si to pamätám ja.

Re #6537 martinpa: Aké nákresy? Veď stále diskutujeme o nákrese, na ktorý si tu odkaz hodil Ty sám.
Reakcia na: Vladimír #6534:
A kde ste zobrali tie nákresy? Nemohli by ste mi ich poslať na e-mail, aby som sa na nich pozrel? Alebo napiste stranku na ktorej ste to zobrali. Diki
Reakcia na: Vladimír #6513:
Neviem odkiaľ si nabral že na linke čislo 30 sme mali kratke Karosy.Veď to nie je pravda.Vždy na 30-ke jazdily buď 280-ky alebo ine klbove vozidla.
Reakcia na: Sarko #6529:
No samozrejme ze je lepsie mat pravidelnejsie rozmiestnene dvere. Ved sa na ten nakres pozri, medzi 2. a 3. dverami je dvakrat taka vzdialenost, ako medzi lubovolnymi inymi susediacimi dverami.
Reakcia na: martinpa #6531:
So Sarkom sa bavíme o vhodnom umiestnení tretích dverí. Na Tebou spomínanej stránke je nákres verzie autobusu SU18, ktorý má za kĺbom ešte 6 (2x3) sedadiel a až tak idú tretie dvere. SU18 je k dispozícii aj vo verzii, kedy hneď za kĺbom idú tretie dvere a až potom sedadlá (čiže normálne ako City bus 18M, Karosa B 961, Karosa B 741, Ikarus 280, Ikarus 435, Škoda 15 Tr atď.) A so Sarkom sa bavíme o tom, či je takéto usporiadanie dverí a sedadiel (ako zobrazuje nákres na dpo.cz) vhodné aj do Košíc. Ja tvrdím, že nie. A som presvedčený, že keby došlo k nákupu SU18 v Košiciach, celkom logicky by si vybrali "normálnu" verziu s dverami hneď za kĺbom.
Reakcia na: Dispecer #6527:
Keď už chceš machrovať, tak ide o T3R.EV a vlek VV60LF. Ale stále je to T3:-).
Reakcia na: Sarko #6508:
A to si kde na to prisiel?? Dovozcom je Lubomir Melichar, to ze je zamestnancom podniku a neake tie zisky vraza do dopravy
Reakcia na: Vladimír #6530:
pozri si stránku www.dpo.cz klikni na logo solarisu a potom v hornom menu S18 a klikni na nakres vozidla. Tam uvidis, že sice ma 4 dvere. Tak ma sedadla oproti sebe.

Ak si myslel nieco ine, tak mi to vysvetli.
Reakcia na: Sarko #6529:
Myslím si to preto, lebo tretie dvere hneď za kĺbom sú:

1. v československých pomeroch viac obvyklé a časom overené
2. jednoznačne výhodnejšie z hľadiska rozvnomernosti rozmiestňovania cestujúcich vo vozidle (nie je taká veľká vzdialenosť medzi druhými a tretími dverami).
Reakcia na: Vladimír #6521:
Prečo si to myslíš? Aký je rozdiel medzi tým, ak sú dvere hneď za kĺbom a ak sú posunuté o jedno okno? A napokon, ak by neboli sedačky hneď za kĺbom, boli by v súvislej rade medzi 3. a 4. dverami.
NEMÁ NIEKTO PREHRáVKY ASPOŇ NIEKTORýCH PáSOK HLáSENIA ZASTáVOK? ALEBO ICH NEVIE NIEKTO ZOHNAT? PROSIM V ELEKTRONICKEJ FORME
Reakcia na: martinpa #6524:
A mne to pred tým išlo. Skús kliknúť na www.mestskadoprava.sk, vyhľadaj si v odkazoch, myslím 4 odkaz (Dnešní aktualizace přináší fotky z neděle 29.8.2004 z druhého dňa oslav 110 let MHD).
__________________________________________________
Boli na obrázku ostravské električky T3.M (1301)+ VV60L (301) počas osláv 110 rokov DPO.
Reakcia na: Diggi #6525:
Diki
Reakcia na: martinpa #6520:

Škoda 15 Tr: 1001 - 1015
Škoda 15 TrM: 1016 - 1020
Škoda 14 TrM: 2001 - 2007

Vp: 1012

T3 SUCS: 349+352, 351+350, 362-356, 361+414, 364, 367, 369+368, 376+377, 378-384, 382-380, 386-387, 388-389, 390+391, 392+393, 396-397, 398+399, 400-401, 402-403, 404+405, 406-407, 408-409, 410+411, 412-413, 415+416, 417-418, 419-420, 421+422, 423-424

porucha: 359
prehliadky: 337, 394-395
odstavené: 336, 338, 344+340, 348+347, 357, 360+358, 363, 366, 370+371, 372+373, 374+375, 379, 381, 383, 385

KT8 D5: 501, 508, 509, 513, 523, 528, 529, 530, 531, 534, 535, 536, 537, 538
KT8 D5R.N2: 512, 517, 521

prehliadka: 500
DN: 525

T6 A5: 600+601, 602+603, 604, 605, 606, 607, 608+609, 610+611, 612, 613, 614+615, 616, 617, 618+619, 620+621, 622+623, 624+625, 626, 627, 628+629

Neviem aktuályn stav prehliadok, takže určite niečo nejazdí...dávnejšie som nevidel 622+623, 624+625
?

Dúfam, že som nič nezabudol
Reakcia na: Dispecer #6523:
Ta stranka nejde. Tak co tam pises
Reakcia na: Sarko #6514:
Sedadlá na pravej strane medzi kĺbom a tretími dverami je zbytočné riešiť, pretože je vysoko pravdepodobné, že slovenský DP by si objednal SU18 s tretími dverami hneď za kĺbom - t.j. neboli by tam sedačky žiadne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.