Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reagoval som na všetky názory ohľadom dopravy liniek 13. 52..
Netvrdím že je teraz ideálny stav, ale ani netvrdím že je teraz nejaký prepych a nepomer s inými podobnými okrajovými časťami (dedinami) .
Dalo by sa upraviť tie linky všelijako, ale aj s linkou 19. V súčasnosti premáva linka 13 skoro v súbežných časoch ako linka 19 a skoro po rovnakej trase. Je nutné aby linka 19 obsluhovala zastávky HIDINA a MLYN? Ak hej, tak potom linku 13 ponechať aspoň po mlyn (Dneperskú), aby bol prípoj k l 19, a nech jazdí až "Z HORY" z Krásnej, prípadne nech obsluhuje večšiu časť v krásnej a skrátiť ju len po tú dnepersku, k linke 19. A linku 52 by som ponechal, len v špičke ale cez južné nábrežie, tak ako jedného času jazdila - tak ako to už padlo raz.. Interval - to by bolo na zváženie, ale zachovať v sedle to čo inde - 2 spoje za hodinu.. Samozrejme posilniť ED na a z jazera a prisposobiť odchody a príchody na prestup k l 13..
Reakcia na: Peter55 #65292:
To vieš odkiaľ? by si sa čudoval, v špičke ak jazdili kl´bove busy zo stanice, koľko ludí a školákov sa zviezlo,,, Nevravím že veľa, ale určite cestovalo viac ako linkou 19 cestuje teraz na zastávky HIDINA a MLYN..
Reakcia na: tbus #65285:
reagujem - A prečo 20ka obsluhuje aj furču, ved furča má svoje linky a nosnú TD dopravu, nie?
A prečo 29 obsluhuje aj Podhradovú, veď tá ma svoje linky, nie?
Ak môže obsluhovať 20ka zároveň po ceste aj furču , ak môže 29 obsluhovať zároveň aj podhradovú- prečo nemôže obsluhovať trebárs 52 (alebo 13) aj jazero? Prečo tento súbeh niekomu vadí? Nieje vina MČ krásna že leží "za" jazerom a že jediná cesta pre mhd je cez jazero.
Spomeniem ti inú časť - Poľov - prečo má linku až na ťahanovce? Tak isto šaca - by som mohol povedať, nieje ďalej ako tvojích spomenutých 8km od centra? nieje toto súbeh zo šace s rýchlodráhou do mesta, myslím v sedle napríklad? čo tak priviesť ludí na VA USS v sedle na R1, R7, nieje to vhodný prestupný bod? To je príklad, ak už uvádzaš čo uvádzaš..
Reakcia na: Vladimír #65284:
reagujem - pozri reakciu nižšie - L36 aké mala intervaly v sedle - asi tak ako teraz l13+52L, a ako píšeš, bol to napájač k električkám - a tých jazdilo podstatne viac z a na jazero ako teraz, myslím aj kapacitne, žiadne sólo vozy, tak je?
A tá l 13 po baňu a l 38 - neviem čo je u teba historické hľadisko, ale niekto to navrhol tak, niekto to predsa schválil, a myslím že ak to porovnam so súčasnými zmenami iných liniek, tak podstatne dlhšie to jazdilo a fungovalo tak ako napríklad l 18, ktorej sa mení trasa skoro každý polrok.. takže až tak krátkodobo to nebolo..
Reakcia na: TA #65283:
reagujem - zase treba napísať celú pravdu - ano L 36, fungovalo to , ale napísať treba aký mala interval v sedle a cez víkendy, (myslím že asi tak 2 spoje za hodinu, ak nie viac).. A je vecou DP že označil tie linky tak ako ich označil, beriem to ako 2 spoje za hodinu (ako by to bola len jedna linka - aj tak ich robí jedna služba na striedačku), a nemyslím si že je to prepych.. Nie je vinou mč Krásna je leží tam kde leží a jediná prístupná cesta pre mhd je cez jazero..
A ešte, porovnaj kapacitu a intervaly ED a treba napísať ako jazdili električky predtým ak bola tá spomínaná L36 - nejazdili žiadne sólo vozy, nebola znížená kapacita električiek tak ako teraz už pre samotné jazero, nie?
Reakcia na: Rudyke902 #65291:
L28 chodilo minimalne ľudi z Jazera.
Reakcia na: Isidor #65282:
Budem reagovať, ak píšeš A, treba napísať aj B - a to že 13+38 mali v špičke 4 spoje, áno, máš pravdu, ale na l 38 jazdili kĺbove vozy, teda kapacitne je to porovnatelné, keď nie viac ako dnes tých 6 spojov, + okrajovo v špičke aj l 28 pomáhala aj ked minimálne..
A tie cestovné poriadky čo porovnávaš - už som spomínal, v špičke l38 kĺbové vozy, a v sedle a cez víkendy to bolo tak ako je dnes - 2 spoje za hodinu.. tak neviem aký veľký rozdiel mám v tom vidieť..
Reakcia na: t.p #65288:
presne takáto kombinácia ma napadla dnes počas školy 🙂 ak by sa zhustila L7 na každých 10 minút resp. v špičke na každých 8 a vhodne by sa dopasovala L6 z NO smer SN, pokojne by sa L3 mohla zrušiť. L13 to je jednoducho omyl, Šaca by sa pri miernom zhustení L20 tiež uspokojila aj bez L52 a Lorinčík podobne s L20L. Ja osobne som ešte nikoho nezažil na L19 vystupovať na zastávkach Napájadlá a Mlyn, ale myslím si, že by sa to zrušením týchto zastávok dalo vykryť zastávkami Dneperská a Ladožská, na ktorých by potenciálne L19 zastavovala. ?
Alternativne zrusit L3, 13, 52 a 52L zhustit intervaly elektriciek, predlzit L19 do Krasnej a pridat Linku v trase Na Hore -> Vazecka
Pridám sa k tejto diskusii ohladom L13, L52 a pod. Podla mojho názoru L13 v súčasnej podobe je totálna somarina. Táto linka by mala, tak ako tu spomínajú niektorí diskutujúci, premávať iba v úseku Krásna - Važecká s napojením na niektorú z električkových liniek. Dalším trňom v oku mi je sučasna linka 52. Prečo kopíruje ešte aj cez Juh električky? Cez ten Juh to je oničom linka ked chodila cez Tepláreň bola viac využívaná. A okrem toho tí ludia čo bývajú pri Teplárni resp. Bukovecká tak tých fakt ľutujem. Jediná normálna linka je tam 19-stka. Prečo chodia cez "Horné Jazero" dva linky na MMM a na NO ani jedna? Ludia z "dediny" majúlepšie spojenie s mestom ako ludia zo sídliska. Podla mna je to nefér.
Reakcia na: Rudyke902 #65281:
Aj stará 52ka stála po celom jazere, a podľa mňa je to normálne, aby aj dnes takto zastavovala. 13tku by som skrátil iba po Važeckú, a v špičke by nepremávala. Tak by to bolo asi najrozumnejšie...
Reakcia na: Rudyke902 #65281:
20ka obsluhuje aj furču, a 29 podhradovú kde by prestupné body boli takmer v centre a nie nejakých 8 km od centra ako je to na važci, a tieto kilometre súbehov sú hlavný problém.
Reakcia na: Rudyke902 #65281:
Roky rokúce jazdila do Krásnej L52, ale LEN V ŠPIČKE. Mimo špičky jazdila do Krásnej L36 IBA od Bajkalu ako napájač električkovej trate. A ako píše TA, to všetko pri neprestupnej tarife a potrebe označovať dva lístky.

To, čo Ty spomínaš, L13 na Baňu, L38 a pod., boli z historického hľadiska pomerne krátkodobé záležitosti.
Reakcia na: Rudyke902 #65281:
ak sa vraciame do minulosti, tak potom hodno spomenúť aj súdobú L 36, ktorá jazdila z Krásnej po Važeckú a fungovalo to – alebo nie? Popri nej jazdila aj L 52. A to vtedy neexistovala ani prestupná tarifa.
K prepychu: áno, je to prepych (a nezmysel zároveň) – nechať v sedle premávať 2 autobusové linky so súhrnným intervalom 30 minút popri električkovej trati, kde máš 10 spojov za hodinu.
Reakcia na: Rudyke902 #65281:
Linky 13+38 mali v špičke 4 spoje za hodinu, dnes ide z Krásnej v špičke 6 spojov za hodinu.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ause87ZeiDemdERla1hXeEJZNVZGWFY5cXBUd2JzWFE
+ako bonus porovnanie stavu s L13 len po Važeckú s dvojnásobným počtom spojov (ale v KE platí "nám stačí raz za hodinu, hlavne neprestupovať" ... )
Reakcia na: TA #65278:
Neviem prečo sa tu teraz všetko toči - a to nemyslím len teraz na tento tvoj príspevok - o tom ako Krásna má alebo nemá spojenie,, To tak vyznieva ako keby nejaký "nadštandart" mala teraz... Treba sa pozrieť do minulosti - veď do Krásnej vždy jazdila linka 52 a to dokonca kĺbové busy, samozrejme cez špičku, po prečíslovaní na linku 38 sám DP z toho urobil linku aj mimošpičkovú, a zastávajúcu potom po celom jazere, samozrejme linka 13 jazdila tiež a až na Baňu, a dokonca cestujúci mohli aj bus 28 používať,,,, vtedy to nebolo "rozmaznané" dieťa? Po poslednej uprave do Krásnej už dlhé vozy nejazdia, linka 52 len v špičke, linka 13 sporadicky pol hodinu a v sedle a cez víkendy sa niekomu tu zdá že linka 13 /52 L v hodinovych intervaloch je "prepych" ? Ešte aj linka 28 už je zrušená,,, Ak sa MČ rozrastá o nové časti a viac cestujúcich - tak je logické že sa má prispôsobiť aj doprava ale nie skracovaním liniek..
Pre porovnanie - ak má platiť rovnaký meter, tak prosím. Z Košickej novej vsi linka 20 /20L, nech tiež len po Lingov jazdi, a tam na prestup na nosnú TD, alebo MČ Kavečany, majú spoj až do mesta, prečo nekončia spoje tiež len pri najbližšom prestupnom uzle? Treba porovnať podobné MČ okrajové - teda dediny priradené k mestu, aj počet obyvateľov, a nelen slepo uvádzať čo komu padne vhod..
A nedalo by sa skratit 13 len po NO a na druhej strane natiahnut do novej stvrte? A mozno by aj obyvatelom Krasnej doslo, ze na NO im ide aj 52ka
Reakcia na: TA #65278:
A aký si myslíš, že bol návrh? ? presne taký, aký píšeš. A následne Krásna povstala, že si nedá zrušiť najlepšiu linku na svete 13-tku až do mesta...
Reakcia na: 381+383 #65276:
túto situáciu by mohol DPMK využiť pre racionalizáciu liniek do Krásnej. Inak povedané, ponúknuť riešenie s obsluhou novej štvrte s tým, že Krásna ustúpi inde – napríklad ukončenie L 13 na Važeckej alebo niečo podobné. Ak by som to mal prirovnať, nevidím dôvod, prečo dávať rozmaznanému dieťaťu lízatko po tom, čo trucovalo a dostalo koláč.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.