3532 linka č. 17, jeden zo Solarisov, ktorý mal konečne nastavenú silu hlásenia vo voze tak, že to bolo normálne počuť aj v zadnej časti voza pri motore. Naopak v iných vozidlách je hlasitosť rozkolísaná, niekde stíšená úplne, napodobne ako aj v novších Citelisoch, kde to je už vraj fixne nastavené.
JEDNODUCHA ODPOVED:
Pretoze podla Peter55 su studenti hlupaci a nie su ochotni cakat viac ako pol hodiny na vysnivanu L 5. Hlavne v zime vo vecernych mrazoch je to jednoducho luxus potulovat sa v okoli stanice / cakat v nasej luxusne vybavenej zel. stanici (Vieden sa moze skryt)
pocas cakania sa mozu zoznamit s miestnimi atrakciami : bezdomovci, prostitutky, kupliari, romska mensina a ine pochybne existencie - to len tak na spestrenie programu --> samozrejme hlavnym bodom programu je oblubena hra: "Neokradol ma niekto ?"
s diplomatickejsou odpovedou o ponuke a dopyte po MHD ma uz predbehol jt
Položme si otázku - ak je niekde dopyt, prečo absentuje ponuka? (rečnícka otázka) DPMK za tento stav nemôže, to dobre vieme, ale je tu regulárna poznámka platiaceho cestujúceho. Ani ty by si 20 minút nečakal len preto, že vieš, že pôjde veľkokapacitný vozeň, ktorý navyše môže byť vypravený s meškaním...
Na jednej strane by si študenti mali uvedomiť, že svet sa nemôže točiť len okolo nich a zvládanie tak enormne zvýšeného dopytu po doprave (z jedného bodu v meste, jednosmerne a navyše v nedeľu) nie je jednoduché. Na druhej strane, by si predstavitelia magistrátu mohli v takýto jeden nedeľný podvečer urobiť výjazdové zasadnutie na Staničnom námestí a prerokovať šetrenie inde, ako v službách vo verejnom záujme.
fajn som si vedomý toho, že musí čakať na rýchlik, ale prečo dajú na 6 iba jeden vozeň tomu nechápem... Skúste si niekedy pozrieť koľko študentov s tou električkou chce ísť... Aj osobákom chodia ľudia nielen rýchlikom... čo by DPMK mohol tiež zvážiť.
linka číslo 5 premáva ako prípojná k jednotlivým vyznačeným vlakovým spojom... o 19:53 by mal prichádzať R Bayer (predtým Aspirín), ktorý má pravidelné meškanie aj v desiatkach minút a linky 5 a 57 čakajú na jeho príchod, nemôžu byť skôr vypravené (nakoľko potom by nebolo žiadne vozidlo, ktoré by mohlo pokryť daný vlak).
"Predpokladá sa, že po rekonštrukcii električkovej trate budú zo začiatku na trati premávať súčasné súpravy, ktoré sa budú plynule obmieňať za modernejšie v závislosti na finančných možnostiach prevádzkovateľa." ?
7 tramtrainov za hodinu po Kuzmányho a 7 električiek z Ťahanoviec - ?
Zaujímalo by ma, súprava 392+393 je už po prehliadke a v novom šate... čo je teraz na rade na nový lak? Je to KT 535 tak ako tu bolo dávnejšie spomínané, alebo pôjde už tá "najkrajšia" KT 513 ? A aká dalšia súprava z T3 je na rade potom na VP+ lak? Nevie niekto poradie? Dik.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas4578