Reakcia na: Dimi #62759:
Aj na Hlavnej sa pešia zóna začína až za Zbrojničnou ulicou. A tak to aj zostane. Zvyšok po Nám. MM mal byť preklasifikovaný na pešiu zónu po odsune dopravy na Hviezdoslavovu - tá mala byť 4-prúdová. Bačikova s Továrenskou mali byť pešie zóny takisto. Zároveň mala byť Továrenská ulica spojená s Kováčskou v rámci rekonštrukcie Mlynskej bašty v 80. rokoch. Všimni si 8. stranu dodatku - všetko so svetložltým podfarbením má byť pešia zóna. Zaujímavé, že priestor pred Dargovom už ako pešia zóna označený nie je, zatiaľčo v pôvodnom návrhu dopravy to je vedené ako pešia zóna s obsluhou MHD. Niekomu došli čiary a farba v Illustratore? ?
.. dakujem.. email je dimi.imhd@gmail.com .. Diky
jt
V Karlsruhe som nebol, no prešiel som si tamojšie cestovné poriadky a našiel som až DVE linky, ktoré sa riadia tým, čo presadzuješ ty - teda vjazdom do centra, kľučkovaním v ňom a následne jeho opustením. Všetky ostatné regio-linky taktiež vchádzajú do centra mesta, no prejdú ho priamo a približne na jeho pomyselnej "opačnej strane" ho opustia. Toto sa nezhoduje s tým, čo som tu už viackrát písal? Nie je lepšie poslať regiotram zo stanice do centra po Svätoplukovej (ja by som to odklonil na Masarykovu, Komenského a z Havlíčkovej späť na železnicu), ako po trase Námestie osloboditeľov - Štúrova - Kuzmányho - Hviezdoslavova – Svätoplukova? Ty by si navrhol radiálu z Petržalky do Rače cez Karlovu ves? Trošku zveličené, ale podstatu to vystihuje.
K intervalom, ktoré boli navrhnuté sa radšej ani nevyjadrujem, 60´ a 30´ v špičke, úplná ignorácia pásmovej prevádzky na linkách a niekto to ide porovnávať s 10/20´ v Karlsruhe?
(To sa samozrejme dá napraviť, no nedalo mi nepoukázať na tento návrh, ale to pri celkovej kvalite stále aktuálnej prezentácii KORID-u asi neprekvapuje...)