jééj po dlhej dobe pán PTI je tu, síce ste mi neodpovedal na posledný príspevok, ale nevadí... Teraz sa zas obujem do semafórov Furča poliklinika, Furča Lidl, a tá hrozná kopa nešťastia od OC Galéria hore na KVP...
Ani jeden z týchto semafórov nie je radený cez slučku... Furča poliklinika - premáva tam už len L15, tam stačí dať slučku na zastávkovú niku a tá by zapla do vtedy iba blikajúci semafór, (tak ako kedysi na NO pri šialenom dome keď šla brika)... Furča Lidl - tam by slučky pomohli a hlavne vypinanie na vikend ...
Teraz k tým pre chodcov od OC Galéria, je to na pevno riadené a zdržuje to MHD, každý jedne voz tam musí zastať, lebo nestíha tzv zelenú vnu, kedže stál na zastávke... Chodec v 21 storočí si vie dať voľbu na zelenú aj sám, čo naši odborníci asi netušia...
Klobúk dolu pred tzv odborníkmi na dopravu... ktorí ani len netušia, že by to mohlo byť spínané chodcom, ktorý príde k tomu semafóru... Dajte si tú námahu a odsledujte si tie semafóry...
Asi pred tyzdnom bol update Bana Bankov a tam ze uzkorozchodna zeleznica z Bane na Amfik. Vedel by mi niekto o tom poskytnut nejake informacie alebo aspon nejaku stranku alebo literaturu kde sa o tom da docitat lebo som o tom v zivote nepocul a zaujimalo by ma to ze o co sa jednalo
Bez nariadení z Bruselu by to nefungovalo? Fungovalo, len by ľudia nesmeli byť zdementnelé socialistické ovce, ktoré dostanú všetko na tanieri až pred rypák.
Takže ty radíš na trojku pri 2000 ot/min. a nie pri vyšších? Tvoje auto nevydáva viac zvuku vďaka odporu pneumatík a aerodynamickému hluku pri vyššej rýchlosti? Tvoje auto musí mať geniálnu prevodovku a popierať zákony fyziky ?
Ad. nariadenia z Europarlamentu, spomeň si na ne keď budeš vedieť, že v tých potravinách čo nakupuješ nenájdeš lacné a škodlivé prísady, že sa nepoužívaš toxickú kozmetiku a podobne. Aj tie čiary a rýchlosť sú pozitívne zmeny, ale myslím, že každý tuto na fóre je oboznámený tvojou úzkoprsosťou.
2000 ot/min na 2ke určite nie je hlučnejšich ako 2000ot/min na 4ke.
V Bruseli nech radšej riešia to ako zachraniť Euro a aby sa nerozpadla Eurospka unia a nie to či su šipky na ceste hranae alebo guľate alebo či idem 30 alebo 50km/h.
O tom by sa tiež dalo polemizovať, lebo napríklad kým dosiahneš vyššiu rýchlosť potrebuješ motor vytočiť do istých otáčok, preradiť, znova a až tak udržuješ rýchlosť. Navyše je to hlučnejšie. Ale nebudem tu viac o tom polemizovať a len zahlcovať fórum, môj názor je jasný.
K hlúpostiam z Bruselu sa radšej nevyjadrujem už vôbec. ?
V Bruseli je najväčšia koncentracia kktov na m2, sidli tam europsky parlament a nič normalne stamaď ešte nevyliezlo.
A nezavideli to tam rozhodne kvoli centru a starym budovam, ale chceli tak znižiť emisie, čo je tiež dobra blbosť lebo je jedno či idem plynulo 30 alebo 60km/h spaľujem rovnako nafty/benzinu.
V mnohých mestách v Európe je zavedená rýchlosť 30 km/h (a tento trend má stúpajúce tendenciu) a práve cyklistická doprava je tam preferovaná súčasne s verejnou. Neviem čo je na tom nepochopiteľné. Stále je reč o oblasti v samom srdci mesta, ktorá má slúžiť ako cieľ cesty, nie ako oblasťou, ktorou sa dostaneš niekam inam.
Ano na 40km/h, nechceš rovno aby som presadol na bycikel keď prekročim hranicu centra? ?
Malo to ostať podľa povodnych planov, LENŽE peniaze ? Nehovoriac o tom, že tato sranda (okruh) bude stať aj nejake peniaze z mestskej kasy (prerobenie križovatiek ako pri Jumbe).
Jednosmerný okruh je práve naopak, dobrým riešením. No nie v štyroch, alebo piatich pruhoch, ako sa to plánuje, ale nanajvýš vo dvoch a pri zníženej rýchlosti na max. 40 km/h (ak sa bavíme o najužššom mestskom okruhu - Štúrova, Moyzesova, Hviezdoslavova...). No je jednoduchšie premaľovať čiary a šípky, ako zúžiť cesty, zjednosmerniť dopravu, vylúčiť ju z pamiatkovej rezervácie... Tu sa ide do centrálnej mestskej pamiatkovej rezervácie pritiahnuť trojprúdovka na Bačíkovu a to je už tlak dvíhajúce riešenie...
Ak nema služiť ako tranzitna oblasť potom nech sa tam nebuduje 4-5 pruhovy mestsky okruh. Malo to ostať tak ako doteraz, cesty oboma smermi a vylučiť dopravu na 7,5 ton. Tak ako to povodne bolo planovane, lenže na Slovensku si možeš zaplatiť čokolvek, aj to, že chceš hotel uprostred TANAPu s ďialničnim privadzačom križom. ? ?
Bohužiaľ, centrum mesta nemá slúžiť ako tranzitná oblasť. Je to pozostatok socialistického plánovania a keby niečo také nebolo, nikomu by takéto spojenie nechýbalo a zvýšené intenzity dopravy by sa riešili inak, ako stavaním mnohoprúdových prieťahov na nevhodných miestach.
Ano je lepšie isť cez centrum ako prisť na Palackeho, odbočiť k Jumbu, a stamaď zase na šturovu ? ?
A určite nepojdem cez obchvat keď sa chcem dostať na Ružovu a do tych miest
http://tinyurl.com/5wa32to
Chceš povedať, že je lepšie ísť cez centrum, ako chodia gadžovia už tridsať rokov? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomik55