Už to napísali páni nižšie. Elektronická peňaženka je zdieľaná a z hľadiska cestujúceho nezáleží na tom, či si ju dobiješ v automate, v predpredaji DPMK, alebo u vodiča Eurobus-u, kredit z nej môžeš využiť pri kúpe elektronického CL v MHD ale aj na úhradu cestovného v prímestskej doprave u viacerých dopravcov. Toto by bolo z hľadiska obyvateľa Nižnej Myšle, či Vyšnej/Nižnej Hutky omnoho lepšie riešenie, ako predlžovať platnosť mesačníka v pásme, pre ktoré si už nemusí predplatené lístky kupovať.
Prečo sa alikvotná čiastka za nevyužité obdobie predplateného lístka pre pásmo T2 nemohla konvertovať na kredit v elektronickej peňaženke? To by bolo úplne najlogickejšie a cestujúci by teda tento kredit mohli využiť práve na cestovanie do svojich domovov v Nižnej Myšli. Namiesto toho ich podnik núti využívať niečo, čo možno ani nepotrebujú. Podobne je to s papierovými lístkami. Prípadná predĺžená platnosť mala byť len jedna z možností a kto by ju chcel využiť, tak by si lístky ponechal, ostatní by mali mať možnosť CL vrátiť. Takto je to len zbavovanie sa povinností.
ale veď samozrejme, že niektorí prestupujú, no všetci predsa nie o tom sme sa tu už bavili s Petrom55. Podstatná časť dochádzajúcich smeruje do centra a k tomu im autobus na stanicu v mnohých prípadoch stačí, takisto ako pre dochádzku zo zastávok po trase.
DPMK sa však tvári, akoby všetci Myšľania cestujúci do Košíc potrebovali aj mesačník na T1 (a ak nie, tak aspoň mali dosť peňazí na vyhadzovanie von oknom za služby, ktoré nechcú) a ja vôbec nerozumiem prečo (keďže nechcem veriť tomu, že sa niekto na Bardejovskej ulakomil na pár eur od povodňami sužovanej obce - to sme na tom až tak zle? alebo žeby bol problém v úžasnom odbavovacom systéme?)
tak isto ľudia vystupujú zo SADky na VSS, na KVP, na Leteckej akademii, Lingove, Lokomotive, v Saci (zazil som prestupy aj v Sebastovciach) a potom cestuju MHD... preco by Myslania mali byt ini? Nie je to masa 500 ludi, je to zopar cestujucich, ktori aj ked chodila po vazec 28 prestupovali uz predtym
čudná je aj matematika predlžovania: 30-dňový predĺžiť o 14 dní - teda o 46,67 % - a 90-dňový o 16 dní - teda o 17,78 %? Keď už vymyslieť blbosť, tak poriadnu.
BCK mozes pouzivat sucasne aj na SAD aj na MHD, len tam samostatne platis za cestovanie v SAD a potom cestovanie v MHD. Ked sa ale budu vozit len po bajkal tak by tam nemal byt taky rozdiel v cene, ako predtym ked museli doplacat za druhe pasmo. Co by som bral ako minus pri tejto zmene je trochu strata casu pretoze v SAD nastupujes stale prednymi dverami a tak, MHD ma rychlejsiu obsluhu.
..je to tak. že je to hanba... a ideme tu hovoriť o nejakom integrovanom systéme? V tom máš pravdu..
A k tomu pestupu - na a z R-ky, viem že je to cenovo výhodnejšie, časovo vždy ani nie..
PETER55
No a čo sa týka z tej Myšle do centra - napríklad na námestie , tak či tak len eurobus im stačiť nebude..-tak či tak musí použiť mhd.. a dobýja si bčk, lebo s ním cestuje z myšle. Myslel som teraz bčk karty EUROBUSOVÉ, nie tie naše.. Takže prikladá v električke tak či tak-- a myslíš že bude cestovať na stanicu a potom na namestie odtiaľ? Myslím že nie, ale vystúpi na Važeckej a pôjde 52kou, či 7 či 3..
No uvidíme, čas všetko ukáže - no myslím si že pribudne cestujúcich z a na Važeckú po zrušení 28. A bez posilnenia spojov na jazero - to je môj názor. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor
DPMK sa však tvári, akoby všetci Myšľania cestujúci do Košíc potrebovali aj mesačník na T1 (a ak nie, tak aspoň mali dosť peňazí na vyhadzovanie von oknom za služby, ktoré nechcú) a ja vôbec nerozumiem prečo (keďže nechcem veriť tomu, že sa niekto na Bardejovskej ulakomil na pár eur od povodňami sužovanej obce - to sme na tom až tak zle? alebo žeby bol problém v úžasnom odbavovacom systéme?)