Sarko:O profil nejde ale práve o tu šírku obruče.Čím je užšia,tým väčšiu tendenciu má koleso v hlbokých srdcovkách prepádavať.V Prahe je cca. taká istá šírka kolesa ako v KE a empiricky zistili,že hlboké srdcovky môžu používať cca. do 18¤ ale aj to s problémami (materiál sa vyvalcováva zo srdcovky).
1018
Osud kolajiska po kosicky? Nic v zlom, ale pamaetas si v novodobej historii DPMK (1980 - ... ) nejaku elektrickovu trat, ktora by bola (okrem Hlavnej ulice) spustosena, zaliata, rozpalena, ci inak znicena len preto, ze sa pravidelne nepouziva? Pretoze sa o tom vyjadrujes ako o starej znamej veci. Okrem toho, vsetky vami spominane manipulacne useky sa pouzivaju nielen pri vylukach, havariach, presmerovaniach, ale uplne bezne aj pri poruchach elektriciek, ktore su uplne beznou prevadzkovou zalezitostou. Vtedy sa musi poruchovany voz nechat inym odtlacit do najblizsej slucky, kolajiska alebo niekam, kde nebude zavadzat. O VSETKY taketo useky sa preto staraju tratovaci, kosia burinu a v zime rovnako odhrnaju sneh... ?