Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tbus #6139:
Spýtaj sa Prokopoviča a nie mňa. ?

Re #6140 3003: ? ?
Reakcia na: 3003 #6140:
Som si všimol že sa nejako menia šoferi. Mne sa to nepáči nechápem načo to je dobré ten šofer na 3003 asi na 741 nevie jazdiť!!! Podobne to bolo aj 3101 asi dakedy v máji. Vtedy šofer prešiel z automatickej prevodovky na manuálnu a bolo to vtedy utrpenie cestovať. ?
Reakcia na: tbus #6137:
Dispecer má pravdu, len to zle pomenoval. Je to "iba" diaľničný privádzač, ale parametre komunikácie v podstate zodpovedajú rozmerom diaľnice. Diaľničný privádzač sa začína na Červenom raku (križovatka Moldavská cesta - Tr. KVP) a pokračuje cez Nižné Kapustníky (VSS), Slaneckú, Južné nábr. (akurát tu sa stavia chýbajúca druhá dvojprúdová časť) - Prešovská cesta - diaľnica D1.

Re #6139 tbus: Kde máš "plno" semaforov? Jediný (dvoj)semafor, ktorý tu je, je na križovatkách Slanecká-Baltická a Slanecká Bukovecká (iba pre chodcov), ale aj tie by údajne mali padnúť po dostavbe nadchodov. Semafor na križovatke Palackého-Prešovská cesta je už zrušený a na križovatke Prešovská cesta-Stará prešovská bude len dočasne.
Tak tu máte môj e-mail.
3003 L37- som mohol ísť pešo do mesta, ten šofer išiel ta rýchlo že s Tahanoviec mu trvala cesta na Nam. Osloboditeľov asi 30 minut ?
#6138 > teda naco dialnica nestaciprudovka aj tak je tu plno semaforov vsade
Reakcia na: tbus #6137:
Do Magyar (Maďarska), preto bol zbúraný ten už spomínaný most. ?
#6134 > aka dialnica ???? Po otatskom by nemohla ani viest dialnica je to nelogicke a je to teda blbost ?
Reakcia na: SHORTY #6135:
Vodiča ti viem popísať ale neviem kto to je. A ohľadom na vozy pozri sa na Dispečerské fórum.
Reakcia na: Dispecer #6134:
A nevieš kto bol vodič a aký je druhý voz na L4???
Dňa 28.08.2004, som sa bol obzrieť na stavbu diaľnice a rekonštrukcie trate v úseku Nám.Osloboditeľov - Hotel Strojár.
Stavba diaľnice ide veľmi rýchlo, most od zástavky Colnica po križovatku, je už zbúraný. Neviete kedy sa tá stavba skončí?????
Rekonštrukcia trate je už takmer hotová. V časti trate myslím medzi Poľskou a SAD, strašne kymáca s električkou (606) smerom na Barca, Servis.
Reakcia na: Majkl #6132:
671AD má byť správne 691AD.
Mal som tú česť byť minulý týždeň na východe, pofotil som nejaké tie Ikarusy v Bardejove, Košiciach, Poprade a Spišskej Novej Vsi.

Mám však jednu zaujímavú informáciu pre všetkých milovníkov Ikarusov 280 z Popradu: SAD PP už vlastní len 3 Ikarusy 280 -
jeden je nepojazdný a stojí v garáži - má byť čoskoro zošrotovaný,
175AV je vypravovaný na linku do Spišského Štvrtka a
671AD je vypravovaný na linku do Svitu.
671AD príde v "x" o 12:40 na aut. stanicu, potom spraví 2 kolá na linke PP, Levočská - Svit (neprechádza cez AS) a ide do garáže (okolo 15:00).
Ak niekto má záujem si tieto vozy pofotiť, tak je najvyšší čas sa do PP vybrať, pretože najma ten s pokazeným motorom to má nahnuté a dlho nevydrží. Len pre zaujímavosť, posledný mestský Ikarus rozpaľovali len minulý týždeň...

Informáciu o premávke tých dvoch pojazdných by mal bez problémov podať dispečer na AS v Poprade.
Takže tí, čo máte režíjne preukážky a foťáky, hor sa do Popradu ?
ISIDOR: Že vraj si mi posielal foto ale mám novú adresu-pozri na nick. Zrejme si posielal na starú.
Reakcia na: mišo h #6125:
Áno, existuje hranica, kedy sa (ne)oplatí autobus, kedy trolejbus a kedy električka. Električka by dnes rozhodne našla uplatnenie napr. na Sídl. Ťahanovce, ale tu je zle vyriešená územná rezerva. Električky by mohli chodiť len po Americkej tr., t.j. po okraji sídliska. Hovorí sa aj o trolejbusovej doprave, ale projekt najskôr ešte neexistuje.

Z existujúcich projektov trolejbusovej trakcie sú ešte dve nevybudované etapy:
II. - Mlynská bašta - Hviezdoslavova - Moyzesova - Vojenská - Ondavská - Ipeľská - Tr. KVP - Lechkého
IV. - Nám. osloboditeľov - Palackého - Prešovská ceta - Sečovská cesta - Tr. arm. gen. Svobodu - (Konevova)

Úsek Mlynská bašta - Nám. osloboditeľov bol naplánovaný dodatočne, pretože po I. etape (Lingov - Mlynská bašta) mala nasledovať II., ale tu sa čaká na prestavbu Hviezdoslavovej ul., ktorá má byť obojsmerná a Bačíkova s Továrenskou pešia zóna. Pri IV. etape sa čaká na dostavbu križovatky Prešovská - Sečovská. Či sa po ich dostavbách nájdu peniaze, je však otázne...
Reakcia na: balky #6126:
To je relatívne. Manipulačné obratisko by na škodu byť nemuselo. Pri nejakých mimoriadnostiach alebo výluke z dôvodu rekonštrukcie by našlo uplatnenie.

A sídlisko Tallinská? To malo byť niekde za Meteorovou, už na území MČ Krásna n/H. Videl som to na pláne ÚHA.
Reakcia na: SHORTY #6127:
Vidíš, si namaľoval čerta na stenu a o 3 minúty na to som Ťa navštívil ?
Nepríde niekto pokecať-zahnať nudu, dnes poobede na linku 4??? Už mi rastú rohy a to začínam až o 13.!!
Reakcia na: Sarko #6121:
To nemyslis vazne. Obratisko na Spisskom nam? Ved to by nemalo ziaden vyznam. Este dobre, ze to nepreslo.
A kde by podla teba malo stat sidl. Tallinska?
Reakcia na: Sarko #6119:
pardon, že sa toľko vypytujem. aký je plán siete trolejbusovej dopravy v Košiciach ? existuje reálna možnosť, že sa trate začnú trolejovať, alebo ostane len pri projektoch ? myslíš, že existuje v Košiciach úsek, ktorý v dlhodobejšom horizonte je výhodnejšie spravovať električkou ako trolejbusom ? teda, je vôbec niekedy výhodnejšia električka pred trolejbusom ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.