Včera (4.10.) som mal možnosť sa bližšie pozrieť na to, akým spôsobom sú montované reklamné LCD monitory v busoch. Potvrdilo sa, že keď sa do niečoho pustí DPMK, tak to tak aj vyzerá. Konkrétne na voze 3531 je to otras, grc. Oceľová konštrukcia, na ktorej monitory sú pripevnené nie je natretá, vidno pomaly každý zvar a vrcholom všetkého ja, že celá zostava 2 monitory s konštrukcoiu je prilepená k madlám IZOLAČNOU PÁSKOU!!! Takže pozor, ani náhodou nechytať alebo buchnúť hlavou, lebo spôsobenú škodu (keď to celé potom rachne na podlahu voza) vám dá DPMK k náhrade. Ako čerešnička k tomu je ovládač (vypínač?), inštalovaný na ľavom paneli v kabíne vodiča, namontovaný celý nakrivo a svojím tvarom a veľkosľou pripomína štarér na kombajne. Škoda, že som nemal pri sebe mobil, mohli byť fotky naživo.
Šmejd s lokomotívnym nickom trvá na tom, že klameš. Lebo si nepísal nič o tom, že "dopočul som sa, JPP" ale písal si o preniknutých informáciáchj a hotovej veci.
Pri poslednej návšteve Košíc som tú informáciu skutočne dostal, také snahy či pokusy o nákup busov na úkor redukcie ed tu boli. Pokial sa to nedá a prevážil rozumnejší názor ,tým lepšie.
Teda neklamem ako sa o mne vyjadruje akýsi samoľúby šmejd s lokomotívnym nickom.
Musíš pochopiť, že oni sú podmienkami v MHD a tým pádom aj v myslení a posudzovaní úplne niekde inde ako my. Im šrotovanie T4-iek a záchrana elektronických transparentov pripadá asi taká dramatická ako keď sa u nás šrotuje Karosa B 732 spolu s držiačikmi na plastové tabuľky.
Pre nás je zastaralá B 732, pre nich T4. My pre držiaky na plastové tabuľky prakticky žiadne rozumné využitie nemáme, oni nemajú žiadne využitie pre elektronické transparenty.
netuším, ako sú vybavené ich vozidlá infopanelmi, ale aj u infopanelov platí, že x+1 > x. Ak nie do vozov, tak na zastávky, do kancelárie riaditeľovi, na podnikové WC, kde by zobrazoval, či je obsadené alebo nie, prípadne do múzea. Využití by sa dalo nájsť veľa.
Ja im ich právo šrotovať čokoľvek ich vlastné neberiem. Avšak myslím si, že ak by ponúkli za minimálnu cenu niektoré súčasti vozov (ak by teda mohli), kupci by sa našli. Tu skôr možno považovať za chybný proces, ktorým ich ponúkali, ak sa nik neprihlásil (len premýšľam).
"Napríklad preto, že cena kvalifikovanejh demontáže a uskladnenia by presiahla úsporu? "
--->>> toto mi, prosím, objasni. Čo musí byť demontáži kvalifikované Prepáč, ale nemôžem uveriť, že demontáž a uskladnenie (náklady na uskladnenie infopanelu možno pokladať za nulové; predpokladám, že tunajší DP si neprenajíma vozovňu od iného subjektu (a ak by si aj prenajímal, infopanel nezaberá miesto také veľké, aby bolo nutné pre neho zriaďovať novú halu alebo niečo podobné) stojí viac ako komplet celý nový infopanel.
Ako som už písal, KVKV klame. Nie je potrebné toto suché konštatovanie baliť do nejakých pekných slovíčok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Alco