co sa tyka linky 30 a 22 : zo zákona musia byť obslúžené aj oblasti,v preklade, kde cestuje jeden dvaja ludia denne aj keby voz mal chodiť prázdny. Ak sa ovšem nemýlim ale mám taký pocit že je to tak. No na také linky by stačili úplne minibusy.
čo sa týka linky 50, 55 mohli jednu z týchto liniek rozdeliť medzi dajme tomu linku 18 a tú druhú aby bolo rovnomerne rozložené napojenie THC/ Furče s amfiteátrom. Tak by nemuseli byť zbytočne tri linky a stačilo by len dve.
a fakt aj tota nova linka 57 ma teda zmysel....sak ludia sa furt natrepali do busov a briciek....ta naco taka linka.....na kvp by mohli dat daco nove abo do mesta abo kde....jaaj podnik uz nevie co vymyslat ma
hlavne ze na 50ku uz dali ovela mensie intervaly - ze bola nevytazena ????? sak tam furt ludia chodili, stale plna bola...a takto ju obmedzit......hanba......hlavne aj tota 30ka ma zmysel.....tam po zapadakove sa premava
1)Každý vodič má svoju službu, a pokiaľ má prestávku, nieje povinný nahrádzať žiadny vypadnutý spoj, na to sú tu zálohy. Bohužiaľ ak momentálne nie sú žiadne zálohy voľné, spoj nepríde.
2) Ak má vodič prestávku, potrebuje si niečo nakúpiť, a nieje to ďaleko od konečnej, nevidím problém v tom, aby sa šiel postaviť aj napríklad pred Lidl, je to jeho vec.
3) Toto nieje stránka DPMK, skús napísať im a opýtať sa kde bol problém.
4) Darmo že je Hornádska plná, vo vozoch vodiči nenocujú len preto aby mohli ísť okamžite nahradiť spoj. Tie autobusy sú určené k niečomu inému, plus polovica z nich má nejakú údržbu, prehliadku atď...
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55