http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8701
co sa to deje? nemam nic proti tej linke, ale myslim si, ze posilnenie podvecernych R1 v nedelu resp. sviatok pred pracovnym dnom by sa zislo... Totiz je pekne ze na L5 ide 2x za hodinu dlha elektricka, ked interval je robeny tak, ze ta 3. v danej hodine je R1 s kratkym vozom... Stale som mal pocit ked som siel L5 tak bola obsadena tak pohodovo, ale R1 je stale preplnena... Viem ze nepoznam cele pozadie (sluzby, pridelenie vozov, vozkm atd..) ale vedel by sa niekto k tomu to vyjadrit? malo by to podla vas vyznam? vdaka
no záchod asi nie, to by bol luxus, až teraz som si všimol, že to je na mieste dverí do stánku.... Veru záchod to asi nebude ? Ale mohol by ho DP prenajať, je tam malá miestnosť ?
Vedenie košického mestského dopravcu však v blízkej budúcnosti o zavedení bezpečnostných kamier do dopravných prostriedkov neuvažuje.
" Nepočítame s tým ani v budúcoročnom investičnom pláne. Z hľadiska investícií DPMK uprednostňuje investície v prvom rade do bezpečnosti koľajových tratí a obnovy vozového parku," vysvetlila jeho hovorkyňa Monika Múrová.
táto konkrétna situácia nie je to len o L 29 - prečo je medzi 2 spojmi L 16 medzera 37 minút namiesto 30 Okrem iného to potom nabúrava aj koordináciu s L 12. A to je ďalší problém - predpokladám, že práve kvôli nej odchádza 1. spoj L 16 končiaci na Staničnom námestí z Podhradovej už o 20:51 namiesto 20:56. Síce chápem, že viac ľudí asi využije L 16 pri ceste do centra než L 12, ale zvýšený počet spojov večer v podstate ničomu neprospeje, keďže súhrnný interval je kombináciou 10-minútového a 20-minútového intervalu. Radšej namiesto toho mohli nechať L 16 každých 30 minút ako po celý deň mimo špičky a L 12 taktiež - prekladaný 15-minútový interval by neznamenal prakticky žiadne zhoršenie súčasného stavu, keďže by išlo len o 1 jediný spoj menej v posledných 3 hodinách premávky, najmä ak si uvedomíme, že odchody L 16 a L 12 z Podhradovej o 20:36 a 20:41 nasledujú nezmyselne 5 minút po sebe. Takže navonok pekný večerný 20-minútový interval na L 16 sa takto míňa účinku, keďže namiesto istého maximálneho čakania 15 minút, môže cestujúci z Podhradovej večer do centra čakať až 20 minút (diery medzi 20:51 a 21:11, 21:31 a 21:51 a aj medzi 22:11 a 22:31).
asi niekto zobral vážne príspevok #57765 a dopisuje tam spoje ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
newman
co sa to deje? nemam nic proti tej linke, ale myslim si, ze posilnenie podvecernych R1 v nedelu resp. sviatok pred pracovnym dnom by sa zislo... Totiz je pekne ze na L5 ide 2x za hodinu dlha elektricka, ked interval je robeny tak, ze ta 3. v danej hodine je R1 s kratkym vozom... Stale som mal pocit ked som siel L5 tak bola obsadena tak pohodovo, ale R1 je stale preplnena... Viem ze nepoznam cele pozadie (sluzby, pridelenie vozov, vozkm atd..) ale vedel by sa niekto k tomu to vyjadrit? malo by to podla vas vyznam? vdaka