nerieš, to súvisi s brnoblavizmom a dokazovaním si svojej pravdy ako vo väčšine novodobých prevrátnych zmien, roky predtým bolo stále rovnaké LV-KD počas MMM, t.j. šestka cez Kuzmánku, trojka po Strojár etc... ?
píšeš, akoby KT8D5 mali počas MMM zákaz vstupu na Jazero
zdupľovanie L 34 v úseku KVP - Cassosport L 36 mi pripadá úplne zbytočne, súhrnný 10-minútový víkendový interval bude kapacitne prevyšovať aj vozenie vzduchu L 3 na Južnej triede
aj posledná veta je zaujímavá - v súvislosti s cenou tých vozov. Ak zoberieme do úvahy, že priemerne stála ich údržba ročne o 6000000 $ viac ako u ostatných vozov, za 6 rokov prevádzky je to 36000000 $, čo je vyše 1/3 ich obstarávacej ceny. A to sa pritom všetky poruchy mali riešiť v rámci záruky.
Inak, dokopy ich bolo stiahnutých 226, v tom článku majú pri 1. údaji o ich počte preklep.
jaj, síce fakt, 2. je smer KVP. Nikdy mi nešlo do hlavy prečo smer Železníky je zahrnutý v smere Moldavská cesta. Na mojom výpočte 2 x 2 = 4 to ale nič nemení, situácia 4 vozov za sebou je celkom reálna a zodpovedajúca nastoleným pravidlám.
2. nástupište od križovatky? blbosť, 15ka stojí bližšie ku križovatke..tiež si myslím, že ide o južnú stranu, kde bežne otvárajú dvere, aj keď je tretí v poradí....no štvrtý je už drzosť...mne sa to stalo na Tomášikovej 36+22+72, aj ten trolejbus /1014/ otvoril dvere, a znova ku zastávke nepristavil..otvorené dvere som si však všimla, takže sme prebehli, i keď som mala chuť ho niekam poslať..../prestupovali sme z prvého voza/..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA