V Prahe sa po masívnej buzerácii jednoho času používal systém, že pri výmene CP za nové ostali staré visieť v košilke na špagáte.
Inak otázka je dobrá ale moja odpoveď znie: Aj keby žiadne také mesto neexistovalo, zákon vyžaduje okrem nových CP 48 hodín vopred aj aktuálne CP. A osobne považujem za dôležitejšie vedieť, ako to jazdí "just now" než ako presne to bude jazdiť pozajtra.
Ináč, nevie niekto, prečo si DPMK nedal zablokovať PDF súbor so sieťou MHD proti úpravám? Keby sa našiel vtipálek, ktorý by "omylom" poprehadzoval číselká a čiary (a nebodaj by to zavesil na Internet alebo začal distribuovať), to by bola "sranda" ?
1. L72 s odchodom 7:21 zo zastavky Grunt1 a 7:22 zo zastavky Grunt2 uz o 7:20 odchadzal z Grunt2.(To iste aj dalsi o 10 minut neskor) Asi to suvisi s tymi dvomi zastavkami s rovnakym nazvom hned za sebou...
2. Na zastavke Grunt1 nemal sancu umoznit cestujucim nastup kedze tam uz stal dalsi trolej... napad s dvomi nastupistami bol vcelku dobry a kazdy sa potesil, no v praxi sa minimalne v rannej spicke neda realizovat kedze trolejbus prichadzjuci z mesta by musel ostat stat niekde v strede kopca aby ten pred nim mohol nabrat cestujucich
3. L19 s odchodom 7:31 z Moskovskej prisiel so znacnim meskanim minimalne 6 minut
4. L36 o odchodom 7:36 z Moskovskej nefungujuce citacky kariet v oznacovacoch resp. ich displeje... minimalne 25% cestujucich nacierno
Ja sa teda opýtam - pozná niekto z tu diskutujúcich akékoľvek mesto, kde by neuplatňovali "pražský k6k6tský zvyk", rozumej že výlepom nových CP sa na 1-2 dni stratí možnosť čítať aktuálne CP?
v smere na Lingov, 18:06 z Amfiteátra. Takých prípadov vynechávania zastávok som našiel pár aj pri iných linkách, rovnako ako podivné minútové posuny ojedinelých spojov medzi ostatnými... ?
Re #56794 TA:
1+5. mohlo by to byť nejaké vyčkávanie dotknutých spojov kvôli koordinácii v smere do centra, alebo aj chyba typu prvý odstavec tohto príspevku
2. Nie, takto to funguje od zriadenia zastávky Valeo, nakoľko v smere z letiska je umiestnená priamo na hlavnej ceste, ale na zastávku z centra je treba zájsť dovnútra areálu firmy.
Zdovodňovať košické porušovanie zákona pražským porušovaním zákona je trápne a nedostojné. Pražský k6k6tský zvyk, kde po návrate zo služobnej cesty bez IDOS-u nezistím, kedy mi ide elekrička, mi pije krv už dávno.
niekoľko poznámok a otázok k novým CP:
1. 20L: po zastávke Haburská trvá jazda na zastávku Pereš 2 minúty - podľa spojov zo zastávky Pereš však túto dobu ide len spoj s odchodom o 14:10 zo zastávky Haburská, ostatným spojom trvá jazda 3 minúty (v tom istom režime)
2. 23: v smere na letisko zastavujú na zastávke Valeo len vybrané spoje, v smere späť z letiska zastavujú na zastávke Valeo všetky spoje. Chyba
3. 23: CP má farbu nosnej linky. V schéme je uvádzaná ako nosná aj ako lokálna. Do ktorej kategórie sa teda zaraďuje
4. 51: po posilnení L 10 o niektoré bývalé spoje L 51 vznikla paradoxná situácia ráno v smere na ŤHC počas prázdnin - vtedy premáva viac spojov v úseku NO - ŤHC ako počas školského roka. Celkovo je to však pozitívna zmena.
5. 52L: rovnaká pripomienka ako v bode 1 k L 20L
neprečítal si si poriadne predchádzajúce príspevky. Tu nejde o to, ako vylepiť CP za nejaký krátky čas. Tu ide o dobu (48 hodín), počas ktorej nie sú k dispozícii aktuálne CP. Nikto tu nikdy netvrdil, že meniť sa majú presne medzi dobami ich platnosti (v noci z 1. 9. 2010 na 2. 9. 2010). Ba naopak, kvitujem, že sa nové CP vylepujú skôr (48 hodín podľa zákona). Problém je, že pri vylepovaní sa rovno odstraňujú staré CP. Dúfam, že už teraz chápeš, v čom presne je problém - v neprítomnosti aktuálnych dosluhujúcich CP na zastávkach (ktoré by si mali začať odstraňovať až 2. 9. 2010 - teda v dobe, kedy už neplatia).
Je podľa Teba správne, že sa na zastávkach 31. 8. 2010 a 1. 9. 2010 nenachádzali žiadne platné CP dotknutých liniek
tak pán schopný, očakávam ťa, že prídeš na DPMK a cez 100 zastávok vylepíš za 6 hodín. Odmena ťa neminie ?
Neviem, čo by si povedal v Prahe, kde vyliepajú nové CP aj viac dní pred platnosťou, nakoľko pri veľkosti Prahy by to inak nestihli. A deje sa tak pravidelne (keď som si zisťoval, ako to "chodí" inde...)
pravda, dík za pripomienku, vyhľadávač som neskúšal použiť. V tom prípade nemá zmysel dávať výjazdy do CP L R1 ani L R2, keďže sa takto stráca zastávka. (Jedinou výnimkou by mohli byť služby vychádzajúce z vozovne zadným výjazdom.)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Inak otázka je dobrá ale moja odpoveď znie: Aj keby žiadne také mesto neexistovalo, zákon vyžaduje okrem nových CP 48 hodín vopred aj aktuálne CP. A osobne považujem za dôležitejšie vedieť, ako to jazdí "just now" než ako presne to bude jazdiť pozajtra.