ja to vidím asi tak, že sa vyhnúť križovatke letná-zimná a v opačnom smere stopke na amfik, kedy mi voz od tech. univerzity zasahuje ak nie do odbočovacieho, tak do ľavého pruhu, a ak sa tam niečo pritrafí, tak som za všetko zodpovedný ja! ide o dĺžku autobusu...potom sa krútiť na križovatke letná-zimná, kde sa nezmestia osobáky, nie to bus...a tá štefaniková je asi len o VZ-Km, ale aj tak by cestujúci došiel,kam potrebuje v norme 500 metrov odzástavky...
Čiže v skratke, ide ti o presmerovanie linky v úseku medzi stanicou a Nám. maratónu mieru na Štefánikovu. Myslíš si, že vzťah týchto dvoch bodov je riešený slabo?
Nehovorí pravdu. Najstaršie vozidlá sa neodstránia, lebo najstaršie vozidlá sú plynové Karosy a keďže sú na plyn, tým pádom sú nevyraditeľné, dokiaľ sa nevyradí najnovší nafťák (a to je tuším 3903). ?
"Teší ma, že sme aj v tomto roku mohli pre Košičanov zabezpečiť nové, moderné a pohodlné autobusy a že sa vďaka tomu postupne odstránia z vozového parku tie najstaršie vozidlá," zdôraznil primátor mesta František Knapík (KDH).
Vlani pribudlo do košickej MHD 10 kĺbových Citelisov na plynový pohon. Na margo toho Knapík uviedol, že okrem pohodlia je dôležitá ich ekologická stránka, lebo autobusy na plynový pohon menej zaťažujú ovzdušie.
...autora (mňa) môžte konkretizovať, foto z 02/01/2006 - sl. 46185 (po výjazde pred spojom R1 13:07) aj keď tá istá fotka v katalógu už je len trošku orezaná zrejme kvôli späťáku voza na vonkajšej... ?
Tak k dnešnému dňu je už na Hornádskej kompletná flotila 19ks Citelisov, všetky už majú košické ŠPZ a na svete je už okrem 3327 aj 3321, 3324, 3325 a 3329.
ide o to, z akého pohľadu beriem to predimenzovanie - ak z pohľadu predprázdninových CP, tak v tom prípade by o žiadne predimenzovanie nešlo, ba naopak, ešte by ponechanie súčasného CP L 7 znamenalo úbytok spojov na Kuzmányho.
Samozrejme, v predchádzajúcom príspevku som zabudol dodať, že som rátal s tým, že L 4 by končila na stanici, a teda by už cez Kuzmányho nejazdila.
3.-krát sa vraciam k CP L 21: tentoraz so 100-percentnou istotou chýb v tunajšom CP.
1. Vzhľadom k tomu, že tu nie je rozdelený CP na školský a prázdninový, podľa tunajšieho CP ide cez pracovné dni spoj o 21:21 zo Staničného námestia - podľa zastávkových CP však tento spoj cez prázdniny nepremáva. Rovnako to platí aj pre návrat z USS späť do mesta - spoj o 22:16 z Podjazdov Haniska neexistuje, hoci je tu v CP.
2. Čo sa týka prázdninového stĺpca CP L X21, tak tu nastáva absolútny miš-maš. Spoj s odchodom o 6:11 zo zastávky PHV má až po zastávku Alejová, školy chybne uvedené odchody - v skutočnosti ide už o 2 minúty skôr. Od zastávky SOŠ automobilová má už vyznačený správny odchod (tu asi zohralo rolu rozdelenie CP na prázdninový a školský).
U spoja s odchodom o 14:21 zo zastávky PHV nastala presne opačná situácia - po zastávku Alejová, školy má uvedené správne odchody (keďže CP nie je rozdelený na prázdninový a školský), ale od zastávky SOŠ automobilová už má posunutý odchod o 2 minúty dozadu - teda v skutočnosti ide až o 2 minúty neskôr oproti tu uvedeným odchodom.
V špičkách by to ale muselo byť zohľadnené, tam desať minút nepostačí. Zas ale tu by niekto mohol spomenúť predimenzovanie Kuzmányho, po obnovení linky 2. Teraz sa tu veľké zmeny robiť nedajú, musela by sa rozšíriť koľajová sieť a potom racionalizovať.
Neviem, neviem či by tej trojky bola až taká škoda.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
matway