Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Diggi #5667:
Ja som vedel, ze raz padne kosa na kamen a bude pruser.

Raz to prasknut muselo. DPMK bol ako jeden velky hrniec, pod ktorym to dlhu dobu uz vrelo, sice bola snaha "pokrievku" este silnejsie pritlacit, ale ani to sa neda do nemoty a obsah hrnca = kopa problemov sa vyliala.
Reakcia na: piotresku #5670:
Alebo SIM City od 2000 - 3000 alebo ešte Simutrans.
Reakcia na: balky #5666:
Uvedom si, ze riadky na ktorych su vypisane odchodu nocakov su: 23, 0, 1, 2, 3, 4, - nie ako u beznych liniek, ked medzi kazdym riadkom je 6 mm rozdiel, tak sa to tam v pohode zmesti bez vaznych problemov /t.j. 30 mm + spodok 10 mm teda 4 cm/. Naviac da sa zmenit riadkovanie na mensie, alebo si ho tam nastavia oni.

A uz tu nestras, ze sa to tam nevmesti + sirokymi CP. Mam CP vsetkych 4 nocakov a miesta je tam dost.
Reakcia na: LUK #5665:
No ja bych prisiel, ale iba na obmedzeny cas.
vedenie DPMK by si malo vyskusat simulator dopravneho podniku MOBILITY urcite by skrachovali zo svojimy zamermi do mesiaca a ludia v nom samozrejme by chodily radsej inou dopravou.
Info od Esíčka - KT8 #512 ešte stále stojí v Kútoch, a to kvôli nejakej, možno technickej príčine.
Reakcia na: Vladimír #5657:
Len tak, na zamyslenie. Kolko zastavok mala linka W na svojej trati, t.j. kolko zastavok bolo napisanych na tom malom uzkom CP?8(9)?Tolko zastavok hravo napises aj rucne. No o kolko viac zastavok ma napr. taka L101?
Na uzku plochu na CP sa zmesti len urcity pocet riadkov, t.j. zastavky+informacie o spojoch na dotycnej linke. A uz teraz je to riadne natesno, s malymi pismenkami. Preto som zvedavy, ako tam DP natrepe aj informacie, kedy ten spoj jazdi. Alebo zacne pouzivat rozsirene CP, ake su na L22, L28,L29?
Re #5658 Dopravak: To iste, ako pre W, plati aj pre L71. Nocak, co jazdi po normalnej dennej linke. Denne linky su vacsinou vedene z jednej casti mesta do druhej. Ale nocak na jednej linke obsluzi viac sidlisk, vacsiu plochu mesta, vacsi pocet zastavok v meste.
Reakcia na: Nodes #5664:
Max cca 8-17, ale záleží na tebe.
Reakcia na: LUK #5660:
Zalezi na tom, kedy by to malo byt.
Reakcia na: bhec #5662:
Veľmi pekne ďakujeme za chválu i pripomienku. Chybčka už bola odstránená a cestovný poriadok L12 zo Starej nemocnice do Šebastoviec by sa mal zobrazovať správne.
len mam poznamku k chybaniu cestovneho poriadku linky c.12, zastavka Stara nemocnica, smer sebastovce. Inak ste vyborny, drzte sa ?
Reakcia na: LUK #5660:
Ja nie.
Otázka do pléna:

KTO z tunajších odborníkov by mal zajtra chuť a čas venovať sa družobnej návšteve zo stredu Slovenska?
Reakcia na: Dopravák #5658:
Súhlasím s tebou, aj s Vladimírom #5657).
Reakcia na: balky #5655:
pozri si nočnú L71 a uvidíš... bez problémov to funguje...
Reakcia na: balky #5655:
Prečo by sa nezmestilo? Keď celé roky molhla mať linka W stĺpec s názvom "deň pracovného pokoja pred dňom školského vyučovania", prečo by nemohli mať nočáky stĺpec "noc pred sobotou a nedeľou" alebo "noc z piatka nad sobotu a zo soboty na nedeľu"?
Reakcia na: Esicko #5641:
Ano, neviem, kde presne ma to PZZ konce obvodov, no oci ma neklamali. To spominane PZZ fungovalo spravne, nemal som pocit, ze rahna su pridlho dole.
Reakcia na: eMareq #5646:
Nemyslim, ze by to bolo vytrhnute z kontextu. L103 a L105 maju vsetky casy odchodov po polnoci, teda uz v sobotu, alebo v nedelu. Islo teda len o jeden, prvy, spoj L101, co zacina na zst o 23:50.
Ak by bolo na CP napisane:"Jazdi z piatka na sobotu a zo soboty na nedelu", tak by to bolo idealne. No neviem, kde sa to na CP zmesti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.