Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter55 #56304:
Trapi ta, ako to urobia? 🙂 .. Ved to musia prestriekat vo Vysokom Myte alebo u dodavatela, teda v Tempuse. To sa predsa aj deje 🙂. DPMK s tym nema nic.
Reakcia na: Yogi616 #56302:
Kluuud ? Urobia to na 10x jak vždy
Reakcia na: Yogi616 #56302:
kluuuud...
Do Košíc zase idú Citelisy bez "vĺn" vpredu.To nemajú v Mýte šablóny či jakú gutu?
Reakcia na: Peter55 #56278:
škoda, že len 1. Neskutočne sa teším na ich zaradenie do premávky v KE. Som zvedavý najmä na to, ako si poradia s kopcovitým terénom.

Na margo intervalov, ktoré sa tu teraz rozoberajú: dotyčné linky dostali presne taký interval, aký si zaslúžili alebo inak povedané debilné linky dostali debilný interval (L 50 a L 55). Ak by dostali len o 1 stupeň lepší interval - 20 minút a spoločný 10-minútový, znamenalo by to navýšenie počtu spojov o 2 v popoludňajšej špičke. Napríklad v porovnaní s jalovými km, ktoré najazdia vozidlá na L 13 pri otáčaní sa pri amfiteátri, je toto navýšenie zanedbateľné.
Reakcia na: VLI #56299:
"Předmět stavby
- rekonstrukce tramvajové trati v ulicích Národní třída a Spálená v délce 710 m dvoukolejně včetně příslušenství (trolejové vedení, řídící systémy, dráhové kabely, odvodnění TT, dopravní značení, úprava SSZ, tramvajová trať navržena s použitím žlábkových kolejnic NT1 na betonové desce, povrchová úprava bude na Národní třídě a v úseku ulice Spálené Purkyňova – Lazarská živičná z litého asfaltu, v úseku ulice Spálené Národní – Purkyňova bude povrchová úprava z velké dlažby
- rekonstrukce tramvajových zastávek Národní divadlo a Národní
- bezbariérové úpravy přechodů pro chodce a míst pro přecházení včetně jejich vybavení signálními a varovnými pásy
- osazení informačního systému na zastávkách"

Kde na moste VSS boli zastávky, prejazdy pre auta a chodcov, dlažba, odvodnenie, informacny system...
Reakcia na: S499.1023 #56297:
trať je v oboch prípadoch približne rovnako dlhá bez krížení a výhybiek, naviac u nás boli aj mazníky na koľajnice. Takže podobnosť tu je. Ale vo financiách je obrovský rozdiel.
Reakcia na: S499.1023 #56297:
tá podobnosť začína a končí pri tom, že sa v oboch prípadoch robí čosi s koľajnicami 🙂
Reakcia na: VLI #56296:
A tá košická rekonštrukcia bola v podobnom rozsahu, podobnou technológiou, v strede najhustšej mestskej zástavby?
Na margo kritikov, ktorým sa zdalo, že rekonštrukcia električkovej trate pri moste VSS (aj iné v KE) bola drahá (pre osvieženie pamäti 1,66 mil. €).
V prahe teraz robia podobnú rekonštrukciu poriadne drahšie za 93 mil. CZK (cca 3,9 mil. €):
http://www.praha1.cz/cps/odbory-a-oddeleni-8336.html
Reakcia na: no.ev.di. #56294:
co sa tyka L54 tak ta je zosuladena spolu s L34 ani nie na jednej tretine trasy... zvysok jazdi sama, jasne da sa zvyknut, ale mnoho ludi pohlad na taky CP odradi

http://www.ulozisko.sk/obrazky/314014/P8050417.JPG
...kto by tak čakal zaparkovaný scaniu ? ? ?
Reakcia na: tbus #56288:
no je pravda, že pri tých špičkových L50,54 a 55 je to ráno na zapamätanie ťažšie, lebo sa tam ide v 30 a 24min intervale, ide dakedy len o 4-6 spojov. Poobede je to lepšie, a myslím, že 24min interval si ľahko dopočítaš kedy ti ide bus. 00-24-48 a druhú hodinu 12-36 a potom opakovačka 00-24... v BA tak jazdí striedavo L80, cez víkend má 12min interval a tiež v sedle ale premáva striedavo na Kopčany a Kúpalisko Matador, nikomu to nevadí, ľudia to vedia, rovnako ako napr. L57 a 77 premávajú striedavo na svoje konečné, čo sa divím, že sa nemýlia, lebo väčšinou sú ľudia tak slepí, že ani nevidia, že linka, ktorou chcú ísť nestojí na danej zastávke ?
Reakcia na: magiq #56292:
dobre.
Dvě mobilní fotky dám večer na K-Report.
Reakcia na: magiq #56290:
foto by nebolo, také pre web.
Tři Citelisy v nových barvách právě tankují v Prostějově. A další by měly následovat.
Reakcia na: solac3903 #56286:
áno, akurat fámy tu píšeš ty

Re #56276 no.ev.di.: 24minutovy je nezapametatelny... po zmene v 2008 sa tu konecne jazdilo tak ze stacilo pamatat jeden odchod cez den a jeden po 20tej, a zvysok sa dal jednoducho vyratat (plus 15 minut atd), teraz je mnoho liniek tak pokuskovanych, ze jazdia v kazdu hodinu v iny cas , a to aj z konecnych, keby boli zdruzene CP, tak nepoviem, ale hladat to rozkuskovane v troch roznych CP je o nervy niekedy
Reakcia na: solac3903 #56286:
Skelet sa robi v taliansku a do VM chodia vlastnym pohonom.
Reakcia na: Peter55 #56278:
Ta až na to, že z Talianska nemohol mať vážnu nehodu, kedže do Vysokého mýta sa posielaju iba samotné diely a súčiastky a autobusy sa skladajú vo Vysokom Mýte, čiže bohapustá fáma.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.