Nemyslím si, že by bolo potrebné posilňovať L12 v čase sedla / cez víkend (ak máš na mysli toto). Nejaký záujem cestujúcich tam nevidím. To nieje nosná linka, to je nejaká forma doplnkovej linky, bez ktorej by Podhradová vedela existovať. Zatiaľ čo L16 by si to posilnenie v celej svojej dĺžke / šírke / výške / kráse zaslúžila. Inak akože tých 5 minút pred a 5 minút (0 - 5 - 20 - 35 - 40) po či ide L12 po / pred L16 znamená nejaké zásadné zhoršenie / nepravidelnosť? L16 je nosná linka a ako taká by mala mať interval 10/12/15/20 v "c" resp. 12/15/15/20 cez "w" od jednej po druhú konečnú, bez nejakých skrátených staničných šaškární, kde sa to pekne krásne vyskladá na niečo rozumné.
Ja rozumiem ten nepomer, že cez sedlo "c" / "w" idú dva spoje / hod. a cez víkend sú to 3, je jasný. Najlepšie riešenie podľa mňa, je to, ktoré píšem Tebe.
tu nejde ani tak o samotný interval na L 16, ale o logiku tohto posilnenia. Podhradovej v pohode stačí cez víkend 6 (4+2) spojov za hodinu - lenže rovnomerne rozdelených. Teraz sa síce počet spojov zvýšil o 1, ale čo z toho, keď 2 idú hneď za sebou? To posilnenie len zvýšilo náklady, ale reálny úžitok neprinieslo obyvateľom žiadny, lebo je jedno, či v priebehu 2 minút ide 1, 2 alebo hoci aj 5 spojov rovnakým smerom.
Záleží z akého uhla sa na to dívaš. Podľa mňa je tu analógia s prázdninovým cestovným poriadkom električiek, ktorý platil tuším 5 rokov nepretržite, bez ohľadu na to či prázdniny boli, alebo nie.
"K letnému obmedzeniu na trolejbusových a autobusových linkách dôjde až od utorka 6.7.2010, kedy linky začnú premávať podľa prázdninových cestovných poriadkov."
Nemajú vyrobené nálepky liniek. Aj tu na jazere čo z nového širokého označníku na Dneperskej a Levočskej keď tam chýba nálepka linky 13? a to nieje jediný prípad ?
Sakra to neviete zamestnať v DP človeka ktory by urobil tie označniky normalne, bez toho aby chybali nalepky s čislami liniek, nazvom zastavky a CESTOVNYCH PORIADKOV ??? Typicky priklad Zupkova a CELA Furča. ? ? ?
zahrnutím L 29 sa to vyrovná.
Znížením víkendového intervalu na L 16, predpokladám, že DPMK sledoval dokonalú koordináciu s L 15 v úseku (Staničné námestie -) NO - OC Cassovia. Akurát "pozabudli" na to, že L 29 má víkendový interval 30 minút, a teda teraz v úseku Staničné námestie - Podhradová vznikol spoločný interval L 16 a L 29 4 minúty - 16 minút - 14 minút - 6 minút - 20 minút.
presne to tam aj napísali. Mňa skôr zaujalo "posilnenie nadväznosti", keďže tesne predtým sa v článku píše: "Za najväčší problém považujú Ťahanovčania spojenie s Watsonovou ulicou. Upozorňujú predovšetkým na nevyhovujúci prestup na Mieri, kde je nutné prechádzať cez frekventovanú križovatku."
Možno to je len klasické tliachanie z pera korzáristov. Ako vždy, nechám sa prekvapiť.
podla mna nejde o ziadnu konkretnu upravu. DPMK navrhol posilnenie. To je vsetko
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
gabo5607