Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter55 #55457:
každopádne plánovač spojenia (tunajší) s rozkúskovaním prázdnin neráta, podľa neho aj autobusy zajtra jazdia v režime "w" ☺
Reakcia na: gabo5607 #55454:
všetko bude zabezpečené a dané do poriadku ?
Reakcia na: RDZ 50 #55460:
Toto pamatam, vtedy si prišiel ku nam na navštevu 😃
Reakcia na: TA #55461:
Nemyslím si, že by bolo potrebné posilňovať L12 v čase sedla / cez víkend (ak máš na mysli toto). Nejaký záujem cestujúcich tam nevidím. To nieje nosná linka, to je nejaká forma doplnkovej linky, bez ktorej by Podhradová vedela existovať. Zatiaľ čo L16 by si to posilnenie v celej svojej dĺžke / šírke / výške / kráse zaslúžila. Inak akože tých 5 minút pred a 5 minút (0 - 5 - 20 - 35 - 40) po či ide L12 po / pred L16 znamená nejaké zásadné zhoršenie / nepravidelnosť? L16 je nosná linka a ako taká by mala mať interval 10/12/15/20 v "c" resp. 12/15/15/20 cez "w" od jednej po druhú konečnú, bez nejakých skrátených staničných šaškární, kde sa to pekne krásne vyskladá na niečo rozumné.

Ja rozumiem ten nepomer, že cez sedlo "c" / "w" idú dva spoje / hod. a cez víkend sú to 3, je jasný. Najlepšie riešenie podľa mňa, je to, ktoré píšem Tebe.
Reakcia na: eMareq #55455:
tu nejde ani tak o samotný interval na L 16, ale o logiku tohto posilnenia. Podhradovej v pohode stačí cez víkend 6 (4+2) spojov za hodinu - lenže rovnomerne rozdelených. Teraz sa síce počet spojov zvýšil o 1, ale čo z toho, keď 2 idú hneď za sebou? To posilnenie len zvýšilo náklady, ale reálny úžitok neprinieslo obyvateľom žiadny, lebo je jedno, či v priebehu 2 minút ide 1, 2 alebo hoci aj 5 spojov rovnakým smerom.
Reakcia na: eMareq #55458:
Asi tak...
Reakcia na: Peter55 #55457:
Záleží z akého uhla sa na to dívaš. Podľa mňa je tu analógia s prázdninovým cestovným poriadkom električiek, ktorý platil tuším 5 rokov nepretržite, bez ohľadu na to či prázdniny boli, alebo nie.
"K letnému obmedzeniu na trolejbusových a autobusových linkách dôjde až od utorka 6.7.2010, kedy linky začnú premávať podľa prázdninových cestovných poriadkov."

Odkedy maju trolejbusy prazdninove CP? ?
Reakcia na: gabo5607 #55454:
A CP tiež nemaju vyrobene abo čo? Už tyždeň minimalne prešiel odkedy davali tie nove označniky na Furči a nikoho netrapi že tu chybaju CP ?
Reakcia na: 5 #55447:
Nuž to robí to rozdelenie L16 na linku skrátenú po StSq. V špičke by tie spoje mohli jazdiť priamo na Podhradovú.

Re #55449 TA: Neviem, že by bol problém dať na L29 aj 20' intervaly (potenciál by tam bol), ale na to treba kus väčšie výkony.

Pre tvoju informáciu: takýto interval mala L16 od 1.8.1998 (L12 stále 30') a prežili sme to.
Reakcia na: Peter55 #55452:
Nemajú vyrobené nálepky liniek. Aj tu na jazere čo z nového širokého označníku na Dneperskej a Levočskej keď tam chýba nálepka linky 13? a to nieje jediný prípad ?
Reakcia na: Peter55 #55452:
Ano viem toto nei je stranka DPMK ale dobre viem kto to tu čita ? ?
Sakra to neviete zamestnať v DP človeka ktory by urobil tie označniky normalne, bez toho aby chybali nalepky s čislami liniek, nazvom zastavky a CESTOVNYCH PORIADKOV ??? Typicky priklad Zupkova a CELA Furča. ? ? ?
Reakcia na: TA #55450:
19 minút je dohľadná doba si si ešte nezvykol za tie dva rôčky? ? ?
Reakcia na: TA #55449:
a teraz pozerám, že v smere z Podhradovej je spoločný interval ešte "ideálnejší": 9 minút - 20 minút - 1 minúta - 19 minút - 11 minút.
Reakcia na: 5 #55447:
zahrnutím L 29 sa to vyrovná.
Znížením víkendového intervalu na L 16, predpokladám, že DPMK sledoval dokonalú koordináciu s L 15 v úseku (Staničné námestie -) NO - OC Cassovia. Akurát "pozabudli" na to, že L 29 má víkendový interval 30 minút, a teda teraz v úseku Staničné námestie - Podhradová vznikol spoločný interval L 16 a L 29 4 minúty - 16 minút - 14 minút - 6 minút - 20 minút.
Reakcia na: tbus #55446:
presne to tam aj napísali. Mňa skôr zaujalo "posilnenie nadväznosti", keďže tesne predtým sa v článku píše: "Za najväčší problém považujú Ťahanovčania spojenie s Watsonovou ulicou. Upozorňujú predovšetkým na nevyhovujúci prestup na Mieri, kde je nutné prechádzať cez frekventovanú križovatku."
Možno to je len klasické tliachanie z pera korzáristov. Ako vždy, nechám sa prekvapiť.
Ďalší klenot - obsluha Podhradovej (L12 a L16)

- cez víkend 5 spojov/hod.
- v popoludňajšej špičke cez prázdniny 4 spoje/hod.

Tomuto zas hovoríme "posilnenie prepravných špičiek".
Reakcia na: TA #55443:
podla mna nejde o ziadnu konkretnu upravu. DPMK navrhol posilnenie. To je vsetko

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.