V tom máš pravdu. 20´ je na sedlo málo. Aj keď je tých liniek viac, čím väčší je ich počet, tým ťažšie sa koordinujú a prekladajú, keďže sa s inými linkami stretávajú viackrát a skoordinovanie na jednom úseku spôsobí nepomer inde. Preto treba výrazne menej liniek so silnými intervalmi a vhodnými podmienkami na prestupy (ideálne na hrane, prípadne na jednom nástupnom ostrovčeku).
Keď budem mať nejaký ten týždeň čas a zistím si všetky čísla, tak veľmi rád. Ale aj bez toho by som nevypustil žiadnu z podobných hlúpostí, ako si to urobil ty.
To nie je možné že to experti z DPMK tak dobabrali, veď to pripravovali viac ako rok ! A použili na to aj výsledky rok starého prieskumu dopravy. Ak sa nemýlim, práve GR zaujal sčítací bod pri Novej nemocnici a tam zistil, že 18-tka jazdí v sedle absolútne prázdna. Takže ju zrušili a tým vyšli v ústrety cestujúcej verejnosti. No a doladiť tie zvyšné CP bola pre kompetentných už hračka ....
Ďalšiu perličku som objavil ?
Trolejbusy cez vikend maju prichod k Tescu na 6, 16, 26, 36, 46, 56 a hádajte kedy ma odchod L36 ??? No neboli by sme v KE ak by nešla o 2 minuty skôr a to na 14, 34, 54 ? ?
A to mi tu ešte niekto chce vyhadzovať na oči, že miesto L18 mam cez vikend L36 ???? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myslim si ze na trolejbusoch nie je dobre setrit. Keby sa na trolejoch zredukovali intervaly tak ludia by si vlasy trhat zacali. 18-ka nejde na NO ale trolejbus ano.
opakujem, ak chceš o niečom diskutovať, zisti si potrebné skutočnosti. Vetou "L51 - ma nezaujíma, ide o L10" len dokazuješ svoju neznalosť tejto problematiky. Prezradím Ti, že L 51 je podmnožinou L 10. Inak povedané, je to tiež L 10.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt