krajský úrad: linky 2, 4, 9, 14, štadión TU linka 7, 12/dostupná aj od obchodnej akadémie/, amfiteáter: linky 6, 9, 12, 19...nestačí? aká je vyťaženosť tejto linky? cez víkend počas dňa, možno tak 20 ľudí, ktorí prevažne idú z THC na KVP...na celej Watsonovej ulici nastupujú nanajvýš po dvoch....využitie tejto linky vo večerných hodinách cez víkend ale aj cez pracovné dni je totálne mizivá..častokrát počet ľudí vo vozidle nedosahuje ani číslo 10..stalo sa mi, že od novej nemocnice sme s 18kou stáli až na mieri, pretože nikde nebolo nikoho...
Tych par ludi co stoja cez vikend na zastavke Obchodna akademia a cakaju na L18 sa tolko snad vedia presunut o jednu zastavku dalej (Amfiteater) a tam uz spoje stoja. A takisto aj cez tyzden co som si v poslednom case vsimal väčšina ludi aj tak chodila peso na Amfiteater lebo tam premavaju spoje castejsie.
to je sice pekne a z jednej strany mozno pochopitelne, ale i tak nechapem: ak idem menit system, nakreslim si schemu a riesim modelove situacie pre jednotlive linky jednoduchou otazkou: aky spoj ma k dispozicii cestujuci v roznych castiach dna a tyzdna v danej oblasti. Ak zistim, ze ziadny, vcul daco nedobre a system nema sancu fungovat a pekne reci o prestupovani a pravidelnosti MHD su tatam. Vecne operovanie 18kou snad uz desat rokov neprinieslo nic okrem divnej mackomysi 50-55. Jednoducho Watsonova pokryva univerzity, obchodnu akademiu, ale nielen cez skolsky rok, ved tam pracuju ludia aj cez prazdniny..ci na magistrate maju cez prazdniny volno, tak si myslia, ze to je tak vsade ? No divnuo, divnuo..
Samozrejme že ten čo to navrhol, to tu bude obhajovať, ale tieto argumenty neberiem. Linka č.18 bola a je nosnou linkou. A zrušiť cez víkendy a v špičke v úseku Mier - Amfiteáter jedinú autobusovú linku bez akejkoľvek náhrady, to môže urobiť iba diletant. Nehľadiac na termín zmeny LV, o čom som písal asi pred dvomi hodinami. Proste, obhajujete neobhájiteľné, magistrátom neoperujte, tie hlúposti vymýšľate vy, a ak to neviete robiť, tak od toho chodte preč.
lenže na koľkých linkách by musel byť ten 40 minútový interval, aby neprešvihli kilometre? viete si ho predstaviť na nosných linkách ako 10, 15, 19, či 36? myslím, že tu žije oveľa viac ľudí, ako v nejakej Žiline...
Len v DPMK žije pár ľudí, ktorí si myslia že napr. 40 minútový interval v sobotu alebo v sedle je chorý. Prezrite si vážení podrobne cestovné poriadky z iných miest, Bratislavou počnúc a Žilinou končiac. Tam si to nik zo zodpovedných nemyslí, majú v linkovom vedení množstvo takých liniek a výsledok - cestujúci sú spokojní. Len v Košiciach sú tí čo platia za MHD pokusní králici. A prosím nevyhovárať sa, že to magistrát - ten vždy odsúhlasí, čo im DPMK položí na odsúhlasenie. Verím, že tento trápny experiment s linkou č.18 ozaj dlho nevydrží, a že tak isto v DPMK dlho nevydrží ten, kto túto hlúposť navrhol.
ak si magistrát objednal menej kilometrov ako doteraz, niekde sa škrtať muselo....máte iný nápad, ktorú linku obmedziť? či zachovať všetky tak ako doteraz, ale s totálne otrasným intervalom /40-60 minút/?
Myslím, že ukončenie víkendovej obsluhy zastávky takmer v širšom centre po niekoľkých desaťročiach je dostatočný dôvod "urobiť niečo navyše". Navyše sa dá predpokladať, že zajtra v bude v teréne pobehovať kopec rôznych dispečerov, pozorovateľov a iných príslušníkov DPMK. Ale tak chápem, že toto by si vyžadovalo odvahu... ? Navyše obhájiť dementizmus je dosť náročné.
Na to normálne vysvetlenie nik mať nemôže, jedine ak nové LV pre DPMK sponzorovala KIA Motors alebo trnavský Peogeot - kúpte si Košičania nový automobil a prestante otravovať DPMK s využívaním jeho služieb ! A teraz vážne - ten kto tú 18-tku tak navrhol, je im*ecil, ten kto to odsúhlasil, ešte väčší !
Ako tak lustim novy CP, nie je mi celkom jasna moznost dopravit sa pocas letnych prazdnin a mimo spicky pocas skolskeho roku z Tahanoviec na zastavku Stadion Tech. univerzity, ktora riesi okrem inych najma dostupnost TUKE, SAV, Botanickej zahrady UPJS, kde nielen studuje, ale aj pracuje celkom sluzna kopka ludi, ktori sa dopravuju do prace nielen v spicke pracovnych dni. Dostupnost pocas vikendov bude absolutne hlucha. Oblast Hlinkovej-Watsonovej je teraz uplne mimo a poddimenzovana. To bolo naozaj potrebne zrusit 18 v sedle a cez vikendy? Ak niekto mate vysvetlenie, pripadne riesenie, sem s nim.
na každej zastávke po trase linky č. 18 sú vyvesené oznamy o zmenách, takže toto by som neriešil že by niekto mal niekomu niečo vysvetlovať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
Marianske Lazne:
http://spvd.cz/cz/marianskelazne/trolejbusy/20021119_luvr_cityser.jpg
Teplice:
http://mhd.zastavka.net/fd-cr/tp21.jpg
Ostrava:
http://www.dpo.cz/vozy/img/v_15tr.jpg
Ostrava (elektricky): http://www.ospea.cz/images/tramvaj14T/007.JPG
http://storage0.dms.mediafax.cz/media/1/1/8766/2849006/3/tramvaj-krizovani3.jpg