pochvala, na rozdiel od dobre mierenej kritiky, ešte nikoho ďaleko neposunula.
Keď sa už niečo robí, tak by sa to mohlo robiť poriadne. Ocením, keď uvidím v praxi.
Okrem toho, stálo by za to porozmýšľať, či nie je lepšie na významnejšie zastávky dať radšej viac vitrín ako 1 s tým, že na menej významných by nebola (zatiaľ) žiadna, ak ich je nedostatok. No neviem, kde všade budú, takže nechávam sa prekvapiť.
no veď áno, 17ka furči rieši len prešovskú a stanicu, od stanice tá linka rieši už druhú skupinu cestujúcich, ktorí idú napr. zo stanice do centra, na terasu ?
nemyslim, nikdy som v mojich navrhoch nezohladnoval moje osobne potreby, kebyze som mal, tak by som L17 nechal lebo mi vyhovuje, ale hodnotim ju zo vseobecneho pohladu pre furcu ako zlu linku ktora riesi len presovsku a stanicu
Ake len aby bolo? Na každej zastavke to bude na 90% rovnake, tu ide o to, že nenapchaš napr. na Dome umenia kde chodi 19 liniek do tej vitriny všetky CP plus všetko okolo, takže sa niečo menej dôležite vynecha. A su na to schemy, takže to nebude ako doteraz, že prišiel robotnik a nahadzal si to tam jak sa mu chcelo.
úplne spokojný stav nebude nikdy, ale môže tu byť stav, ktorý sa bude pozdávať všetkým. Ide aj o to, čo si kto predstavuje pod spokojnosťou. Niektorí si myslia, že im bude chodiť MHD až k bráne každých 5 minút. Takým, samozrejme, nebude nikdy vyhovené. Ale bežným cestujúcim, ktorým nerobí problém prejsť 200 - 300 m k zastávke, počkať si 5 - 10 minút na spoj, sa vyhovieť dá. Len netreba zabudnúť na 1 zásadný košický problém: prestupy odrádzajú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA