ja som Ťa pochopil, že hovoríš o označení z 2. strany. Tak či tak ide o viacnásobné označenie, ktoré prepravný poriadok od doby zrušenia niekdajších kovových znehodocovačov zakazuje.
To, že to odporučila revízorka, je ďalší problém. Vzhľadom k tomu, že v DPMK si takéto možnosti nepripúšťajú, predpokladám, že nemajú ani vypracovaný manuál na ich riešenie. Teda každý, koho sa niečo podobné opýtaš, Ti odpovie inak. No a cestujúcemu neostáva nič iné, než si vybrať.
ale samozrejme ze nie oznacit listok ak je tam uz nieco vytlacene, ja som myslel oznacit listok z druhej strany! cize napr. zospodu, presne na tento problem som sa raz pytal revizorky a toto mi odporucila..
Medzi mobilom a označovačom je jeden rozdiel. Mobil je môj osobný majetok v mojom vlastníctve. Označovač je majetok dopravcu, vlastní ho dopravca a po večeroch si do ňho neťukám. Označovač je súčasť služby zákazníkovi, prostredníctvom neho si časť cestujúcich platí za využitú službu a preto je dopravca povinný zabezpečiť jeho funkčnosť.
Možno som naivný, ale čakal som, že výrobok z kategórie Informačný systém bude fungovať aj na iných vnútorných kontrolných mechanizmoch ako Haló pán vodič. A už vôbec som nečakal, že ja ich tu mám navrhovať..??
Keď už sa teda má spoliehať len na informácie od nespokojných zákazníkov, potom v rámci skvalitnenia služieb navrhujem na každý označovač nalepiť číslo telefónu, kde môžem prípadnú poruchu okamžite hlásiť. Komu to mám dnes akože hlásiť? Vodičovi vysvetľovať, ze na ľavom kráme pri tretích dverách mu nejde touchscreen? Alebo volať dispečing? Či 112?
čo sa týka konkrétne tohto automatu, tak mi ide o úplnú funkčnosť. Viackrát sa mi stalo, že automat sa navonok tváril, že ide, pritom po priložení BČK alebo akomkoľvek dotyku s obrazovkou vôbec nereagoval. Akoby bol zamrznutý, čo samozrejme považujem za nefunkčnosť. Svietiť si môže úvodná obrazovka, koľko chce, čo z toho, keď sa nedá vykonať žiadna operácia.
to je asi to najhoršie, čo môže v tú chvíľu urobiť - 2-krát označený CL je, samozrejme, neplatný bez ohľadu na okolnosti - akurát vynímajúc situáciu, keď označovač drží CL v sebe a tlačí niekoľkokrát hneď po sebe na to isté miesto.
Vzhľadom k tomu, že kompetentní sa tvária, že situácia, kedy označovač označí CL zle neexistuje, jediné možné východisko je ísť vtedy za vodičom a dúfať, že si cestujúceho zapamätá v prípade následnej revízie.
do uvahy moze prist aj zaschnutie farby v tryskach a preto raz nemusí vytlačiť adruhý krát už môže. Ja som zažil aj to že prvý krát mi neoznačilo a druhý krát už áno.
takymto sposobom by som neriskoval, lebo revizor by sa ma spytal, ci s tym listkom chodim uz mesiac, ci rok? uz som to zazil. ale nechapem, potom jeden pan vlozil listok do toho isteho oznacovaca a v pohode mu vytlacilo... za takyto system dakujem pekne
pred pár dňami fungoval cca 1 až 2 dni. Až som bol prekvapený. Inak, to isté platí aj pre automat pri TU. Za posledný štvrťrok fungoval ledva 10 % času.
Ked uz riesite oznacovace, mam jednu otazku. 28.5.2010 na linke 10 som si oznacil 30 min. listok, lenze oznacovac mi ho zle oznacil. vytlacil iba prvu cast, myslim ze je to cislo zastavky,alebo neviem presne,ale cas mi nevytlacil. Co robit v takom pripade? chcel som potom este prestupit...25 centov hore dole, oznacil som si pre stastie druhy listok...
No veď oni idú tie označovače. ? Len touchscreen nejako vtedy nešiel. ? Alebo žeby vodič dostal špeciálnu kartu s ktorou by vyskúšal každú jednu možnosť aká sa môže naskytnúť? ? ? ?
a povieš mi kto to ako zistí? Keď ti prestane fungovať na mobile touchscreen to akože má zistiť predajca? Toto sú závady, ktoré sa nedajú zistiť inak ako v prevádzke. Prípadne očakávam návrhy, ako by to šlo inak...
Cestujúci nie sú povinní hlásiť poruchy označovačov. Dopravca sa nemá čo spoliehať na náhodilé podnety od nich. Tak potom aj celý systém vyzerá...
K revízorom. Je otázka, nakoľko je efektívne mať revízora, ktorého už poznajú celé Košice. Túto pani evidujem už min. 15 rokov (nepatrí medzi nenápadné typy) a naspamäť viem aj číslo jej odznaku, lebo ho raz dávno vykrikovala kdesi na zastávke. ? Ale tak keď trh práce lepšie neponúka... latka ide dole.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
To, že to odporučila revízorka, je ďalší problém. Vzhľadom k tomu, že v DPMK si takéto možnosti nepripúšťajú, predpokladám, že nemajú ani vypracovaný manuál na ich riešenie. Teda každý, koho sa niečo podobné opýtaš, Ti odpovie inak. No a cestujúcemu neostáva nič iné, než si vybrať.