3001: K tým Solarisom, čo sa preberá na dispečerskom fóre... Čo povie vodič, je irelevantné a netreba tomu hneď uveriť. Je jasné, že údržba Solarisov je drahšia, s tým DPMK predsa musel počítať a pre pre túto značku autobusov aj vytvoriť technologickú základňu pre ich zodpovedajúcu údržbu. Veď predsa nejde o jeden či dva nejaké prototypy, ale o výrazné zastúpenie v skladbe vozidloveho parku. DPMK je výhradným distribútorom tejto značky, z čoho mu vyplývajú určité výhody pri ich nákupe, ktoré by využil každý DP, ak by sa mu naskytla podobná príležitosť. A pokiaľ je cena veľmi podobná cenám Karos, vzhľadom ku 100 percentnej nízkopodlažnosti sa nie je o čom baviť. Jediná chyba spočíva v nepokračovaní zastupovania kĺbových verzií a reč bola možno práve o tom, že namiesto kĺbových Solarisov sa budú kupovať kĺbové Karosy.
3001
Solarisy ? ? ?