ja som len opisal najextremnejsi pripad, ktory by sa mohol stat... len to som tym chcel povedat, zvysok si si domyslel sam, sam sa opytal a aj si odpovedal. Nemusis mi dakovat
Videl si uz v buse na L19 spievajuceho invalida?? Co tym chces povedať? Ze invalidi su debili??? Tak potom dakujem pekne nasa skola je podla Teba plná spievajúcich invalidov......
sak system by vyhodil len to, co je mimo toleranciu. To snad nieje x milionov odchodov. Dalej tu skupinu by sa dalo este zuzit iba na konkretne linky , ci spoje . Stacil by mesiac a dalo by sa povedat, ci saskuje vodic, ci je v tom spica, ci chronometraze a podobne. Mam pocit, ze mame o tom rozdielne predstavy, ale v dnesnej dobe by to nemal byt problem takto riesit.
Dnes rano sa to iste stalo na zastávke ryba...na zastavke bol ares eurobusu a karosa DP nemohla vysadiť ludi jedine že bi mali lopaty tak by ich mohol vysadiť..ale nie on počkal kým ares odiide...
To treba pisat staznost ked si to vedia v DPMK zistit aj sami? No mohli by nejakej slecne referentke dat taku ulohu, aby to kontrolovala........sak keby to bolo kusa automatizovane, stacila by jedna aplikacia, ktora by vyhadzovala dakomu na obrazovku netolerovane odchody zo zastavok a bolo by. Cakat na staznosti cestujucich mi pride trocha take, co ja viem....A myslim ze podla toho by sa dalo zistit pekne, ktori vodici maju taku horucu krv a pravidelne odchadzaju s nadbehmi . potom nech si ich DPMK riesi ako chce, ako cestujuci vsak ocakavam, ze konecne stadium rieseni takych vodicov by bol vyhadzov.
Samozrejme moze sa stat, ze su linky kde nadbehy su bezne, alebo tak, nie kazdy nadbeh je IMHO preto, lebo zly vodic, ale napriklad zle nastavena chronometrazi, potom by sa to malo samozrejme doladit. Ak sa da ist rychlejsie, preco nie.
Myslím, že Emtest používa presný čas, aktualizuje sa a pravidelne synchronizuje s Frankfurtom (tipujem). Takže každý, kto má trocha lepšie hodinky, trocha chytrejší mobil, tak presne taký istý čas nastavený má. Dodržiavanie presne stanovených odchodov má tiež význam v prekladaní spojov, zaručuje pravidelnosť a dáva predpoklad na maximálne využitie prestupnej tarify (nečakáš dlho na prípoj, alebo sa nebojíš, že ti tesne ujde).
Ešte k tým nadbehom, ak sa tu naťahujeme o minúty, či dokonca sekundy. Ak by cestujúci chcel z domu vyraziť tak, aby na zastávke nečakal a spolieha sa na to, že vodiči odchádzajú zo zastávky s nulovým nadbehom, tak chýba už len jedno - aby si všetci nastavili svoje hodinky podľa Emtrestu.
ev. cisla, a napis staznost! z emtestu si to zistia bez problemov... parkrat pridu o premie a naucia sa.... na AD si vodici robia ozaj co chcu....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55