Reakcia na: TA #52245:
Služobné CP sú internou vecou DPMK. Cestujúcim sú určené zastávkové CP. Keď raz na zastávkach žiadne CP L60 nie sú, to znamená, že L60 nejestvuje. To, že DPMK označuje svoju internú službu ako 60xxx nehovorí nič o existencii L60. Označenie služby je internou vecou DPMK a či to bude 60xxx, 12345, B4PQ2 alebo Hrnček maľovaný, to cestujúcich nemá čo zaujímať.
jt
A len tak mimochodom - ako sa má nechodiaci potencionálny cestujúci dozvedieť, že existuje takáto služba? Pokiaľ nenavštevuje zariadenia na Vyšnom Opátskom, nemá sa to ako dozvedieť. Detto prípadný mimokošický návštevník.
Ad. Luník IX - kvapka v mori je dosť relatívny pojem. Aj keď by šlo o akokoľvek zanedbateľnú čiastku, nemá sa to čo utajovať pred verejnosťou a zakrývať za rôzne účelové dotácie. Jednak je to diskriminačné a takáto "pomoc" je ešte viac kontraproduktívna, než neexistujúca linka 60. Navyše ak spomeniem, že "účelová dotácia" pre obyvateľstvo Luníka IX bola poskytnutá nie len formou vyhradenej bezplatnej prepravy, ale aj bezplatným poskytnutím kompletnej školskej výbavy a stravou za symbolickú cenu, tak tá kvapka naberie väčšie rozmery. Spomenúť by som mohol ešte náklady na čistenie sídliska a búranie zdevastovaných domov a už to máme aj pol milióna eur. Stále iba kvapka v mori...?