musím Vás trochu poopraviť. Dĺžka cestnej siete síce môže dosahovať toľko km, ale zimná údržba sa nevykonáva pre celú sieť. To isté platí aj pre chodníky. Takže čísla sú oveľa menšie.
Ono, tých 25 mechanizmov by možno aj stačilo - ale museli by byť riadne koordinovaní.
Tiež si myslím, skoro mi oči včera vypadli keď som čital koľko vozov maju. A to su v tom zahrnute aj multikary a podobne angličaky ktore neodhrnu ani chondik lebo skapu.
Na take mesto by mali mať podľa mňa minimalne 50 VEĽKYCH vozov ako Tatra alebo niečo tomu podobne + traktory a ine angličaky na bočne ulice.
Nezastanem sa nikoho. Zbytočne sa do telefónu vykecávať počas jazdy je blbosť. Čo však ale keď je to naliehavý telefonát? Volá ti vlastné dieťa a má nejaký problém, alebo ti volá žena/priateľka že sa niečo stalo? Nie všetky hovory sa dajú odložiť až na konečnú. A aj keby...na tých pár minút v Krásnej? plus meškanie...podla mňa sú nebezpečnejší frajeri s holou hlavou a s telefónom pri uchu ktorý idú v aute po meste 120 km/h, plus predbiehajú, kľučkujú... Vodič MHD predsa prešiel psychotestami, a je oboznámený s tým čo sa môže diať, tak snáď tomu prispôsobí aj rýchlosť a spôsob jazdy...ak nie, riskuje, to je jasné ?
Dĺžka cestnej siete: 747 km
Plocha: 4 354 188 m2
Chodníky: 351 km
O to sa stará 25 mechanizmov a 40 pracovníkov spoločnosti Kosit - tak sa vyjadrovali všera kompetentní na čele s primátorom.
Otázka pre kompetentných: Čudujete sa, že akonáhle začne trochu viac snežiť, tak Kosit nestíha ? Lebo to sa nedá určite zvládnuť. Najmä ak sa prioritne čistí Hlavná ulica.
Myslím, že sa nejedná zo strany mesta Košice o spoľahlivé zabezpečenie zimnej údržby. Tá zmluva s Kositom je na veľmi tenkom ľade.
A kde vznikne väčšia škoda a nasledky? Na dialnici ked prevratiš autobus a zoberieš zo sebou par aut a budš mať nejakych mrtvych alebo ak šuchneš feliciu v meste? Napriklad, dostaneš defekt v 90ke a držiš volant busu jendou rukou no neviem neviem.
Kde väčšia pravdepodobnosť nehody? Na rovnej diaľnici so širokými pruhmi, bez stromov, odstavených áut či chodníkmi a priechodmi, alebo mestskou cestou, kde nevieš kto ti kde skočí do cesty, kde ti kto nedá prednosť, kde bude jama "zamaskovaná" mlákou...?
mne ide len o to, že obhajuješ telefonovanie v meste, kde sa VRAj podľa teba jazdí pomaly... s tým nesúhlasím, nemám pocit žeby busy jazdili tridsiatkou... možno tak maximálne trolejbusy tak pomaly jazdia
Re #51945 Yogi616: daj si facku... tu nejde o buzeráciu ale skôr o o prevenciu pred nehodami. Jasné, že pravdepodobnosť, že sa niečo stane je malá, ale tým že vodič telefonuje sa zvyšuje... ja sa tiež obávam o svoje zdravie, ak vodič za jazdy telefonuje, najmä ak vyzerá ako majster sveta čo nemá ani pol roka vodičák na autobus...
Re #51947 Peter55: si rob srandu ? Mne netreba encyklopediu aby som videl že mám strach sedieť v takom buse... Ja kadečo tolerujem, len ak sedím vpredu a sledujem ako vodič telefonuje a ešte popritom aj šoféruje nerobí mi to dobre
Jasne, oni chodia s knižkou v ruke a pred tym než niečo urobia si o tom prečitaju niečo v encyklopedii ? ?
Potom sa len čuduju, prečo ich v spoločnosti akosi nemusia a robia si z nich pizzu ?
Na dialnici ti stači nejky konarik alebo nejaka blbosť čo tam prinesie vietor a možeš zrušiť polovicu autobusu, nehovoriac o tom, že na dialnici v takej rychlosti sa deje všetko oveľa rychlejšie ako v meste.
darmo sa tu hádaš s týmito ľuďmi, oni by asi všetko na 100% dodržiavali. Podľa všetkých paragrafov a podobne, nehovorím, že máme všetko porušovať, ale toto čo daktorí tuna trepú je čistý kktizmus a ide im len o poškodenie vodiča. ?
Myslim, že na dialnici v 90km rychlosti ak sa niečo stane vodič potrebuje oveľa viac 2 ruky na volante aby to udržal ako v meste pri 30-40.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55