Aha, čiže ty chceš porovnávať sídlisko s vyše 30 000 obyvateľmi 5 kilometrov od centra a mestskú časť s 5 000 obyvateľmi vzdialenú 13 kilometrov od centra, hej?
Stále si nevysvetlil, čo je zlé na prestupe z vozidla do vozidla bez čakania, okrem toho, že Eurobus je na tom lepšie (určite by tam jazdil každých 20 minút...).
Je to košicka mestska časť tak ako Furča. A k tym podmienkam, ano su hrozne, 2x prestupovať. To nehrozi ani v eurobuse. Nehovoriac o tom, že nikde som nevidel oznam o tychto "dočasnych" zmenach.
Ale hlavne že DPMK vyhlasil toto "DPMK neuvažuje nad prenesením dopadu v súvislosti s mýtnym systémom na cestujúcich," uzatvára Murová" ?
Keď niekto býva skoro 15 kilometrov od centra, musí predsa rátať s tým, že cestovanie bude predsa len náročnejšie, ako keby býval napr. niekde pri Galérii.
A neviem čo je také problematické na prestupovaní priamo z vozidla do vozidla, keď na prestup nečakáš. Pri kruhovom objazde stačí prejsť cez cestu, pri železiarňach ani nevyjdeš spod prístrešku na zastávke. No fakt otrasné podmienky pri prestupoch...
Čo bolo pozitívne na tom, že vedľa seba jazdili lacnejšie električky a drahšie autobusy na tak dlhom úseku, ako je medzi kruhovým objazdom a Šacou? Úplne bežné je vidieť skoro prázdny spoj do Šace (52, 2x) a vedľa neho skoro prázdnu Rx. RA linky by som úplne zrušil, namiesto nich by sa zišlo posilniť bežné linky v špičke a R-ky. Možno ešte tak expresné prípoje k R1 zo stanice na Furču a Ťahanovce (expresné naozaj, nie paškvil v podobe 5x).
Len to ukončenie linky 12, a následný prestup do iného vozidla mi nie je jasný. Hádam tam budú jazdiť nejaké vozy s hmotnosťou pod 3,5 tony? Nejaký mikrobus na spôsob Mercedes-Benz Sprinter by sa do toho vojsť mohol.
Toto mýto má predsa len pozitívny prínos. Už len odstrániť súbehy na Južnej triede a Slaneckej.
Ešte v súvislosti s L 23 ma napadlo, že by mohla premávať cez Barcu - teda s povolením vjazdu MHD na cestu spájajúcu Barcu a letisko. Tiež by sa tým niečo ušetrilo. Dokonca tam a späť to so vzdialenosťou vychádza takmer rovnako.
To posilnenie R1 + 26 a kyvadlové busy do Pereša,Lorinčíka a Poľova vyzerá sľubne. Konečne ED bude primárnou dopravou v smere KE-Šaca ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
punto